437 posts, 22 pages, 419,953 views
polly:
Lapsia tekemällä toteutan elämän tarkoitusta mikä on lisääntyä ja turvata jälkeläisten tulevaisuus.
Tosta on kyl käyty paljon kiistaa että lisääntyykö ihmiset siksi että laji pysyy elossa vai pysyykö laji elossa siksi, että ihmiset lisääntyvät.
Amma:
En pidä lapsista (tai ehkä ennemminkin typeristä, uusavuttomista vanhemmista, jotka eivät osaa kasvattaa kersojaan, mutta kohdistan vihani mieluummin niihin vaahtosammuttimiin).
Olisihan se rahallisesti turvatumpaa jos olisi mies kuvioissa, mutta eipä noista miehistä ole muuten ollut kovasti apua suhteissa joita itse olen elämäni aikana nähnyt, lähinnä päinvastoin.
Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi.
Vauvakuumeen 10. vuosipäivä on jo mennyt, tähän asti on 4 pikkuveljeä ja sukulaisten+ystävien lapset riittänyt, mutta saa nähdä koska se ei enää riitä ja täytyy se oma rakas mytty pyöräyttää.
SilverJo:
Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi.
Mikko Grönroos:
---
SilverJo:
---
Hih.
Toi on NIIN TOTTA!
Epailija:
Ja pihkat. Musta tulee vielä joku päivä Maailman Paras Äiti(tm).
Mikko Grönroos:
---
SilverJo:
---
Hih.
Toi on NIIN TOTTA!
Must on tärkeintä et saan oman söpön pikku nyytin jota voin sit hellitellä ja pusutella ja mä opetan sen rakastamaan koko maailmaa enkä kerro sille pahoista asioista ja rintaruokin sitä kunnes se täyttää kymmenen <3 ja ÄITI TARJOO EKAT NIPSUT!