Klubituslaisilla lapsia?

437 posts, 22 pages, 360,212 views

Cloud

Posts: 2,162

#42 • • Edited Cloud Game Freak

hallucinogen:
Koskaan ei voi sanoa mitään varmaa mutta luultavammin ei tule omia kersoja koskaan olemaankaan. Miksi? Noh en pienistä lapsista edes oikein pidä ja sitten toinen syy on se et miksi synnyttää oma kun voi antaa kodin jollekin joka muuten menehtyisi. Ikävä kyllä adoptio taitaa olla aika hintavaa kuitenkin *ding*

Naiset on aina juossu karkuun kun oon esittänyt kärkeviä mielipiteitäni muksuista *nauru*



totta, niin totta. Adoptio se ainoa "ehkä" ja mahdollisuus.. naiset joo ei yleensä ole digannut tämän tyylisistä ajatuksista.. Ei se paras aloitus repliikki.. Moi mä oon cloudi ja mä en haluu omia skidejä.. IKINÄ *iloinen*


Nii ja Avernia.. justhan mä sanoin et sit kun oon vanha ja seniili nii ainakin voin palkata hot hentai chicks from taivan viihdyttää mua ja pitää seuraa *pahis*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Lauruska

Posts: 821

#43 • • Lauruska nihkee
Kamalan negatiivinen asenne täällä monilla lapsia kohtaan, jotenkin kammottavaa katseltavaakin.. te kurjat miehet *vink*


Minulle ainakin tulee tulevaisuudessa pari muksua! Tiedä sitten että kenen kanssa..
Cloud

Posts: 2,162

#44 • • Cloud Game Freak

Avernian:
---
Lauruska:
Minulle ainakin tulee tulevaisuudessa pari muksua! Tiedä sitten että kenen kanssa..

---


Spermapankkiin vaan, jos ei muuten natsaa.



Hoho tota vois harrastaa jos suomessakin maksettais rahaa =) heh siinä vasta mukava tapa tienata rahaa *pahis*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Lauruska

Posts: 821

#45 • • Lauruska nihkee

Avernian:
Spermapankkiin vaan, jos ei muuten natsaa.



Tahon sille lapselle isänkin =)
hallucinogen

Posts: 8,190

#46 • • hallucinogen Edain

Avernian:
Spermapankkiin vaan, jos ei muuten natsaa.


Hmmm, mun pitäs varmaan lahjoittaa litroittain jotta kaikki halukkaat saisivat mun premium class litkua *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#47 • • greenie Guest
Ehdottomasti lapsia.

En sano mitään sen suuntaista kuin: "Tuskin maltan odottaa", koska se ei pitäisi paikkaansa, mutta lapsia toki haluan joskus tulevaisuudessa. Kaikki ne mahdollisuudet, joita voisi omalle lapselleen tarjota, nähdä sen kasvavan ja niin edelleen. Fantastista!

Täytyy tosin ensin luoda vähän parempaa paikkaa lapsilleen, ennen kuin niitä alkaa hankkimaan. Tosin tasa-arvoa, maailmanrauhaa ja universaalia rakkautta voi odottaa vaikka auringon sammumiseen saakka, mutta jotain voi silti tehdä, ennen kuin alkaa hankkimaan lapsia :)

Niin ja toisaalta - ei niitä lapsia yksin saada. Ahem, ainakaan miehet.
Avatar
#48 • • greenie Guest

hallucinogen:
premium class litkua *nauru*



Tuon luettuaan joku satunnainen söpö bilettäjä alkoi yökkiä tajutessaan, mitä _siinä_ oli silloin viime bileissä *nauru*
Avatar
#49 • • Fiamma Guest
Mielestäni lapsia ei kannata hankkia "väkisin" tai siksi koska muutkin hankkivat. Kyllä se näkyy siinä huolenpidossa ja kasvattamishalussa.. Itse koen tulleeni jossainmäärin laiminlyödyksi ja se on vaikeuttanut elämää huomattavasti. Aionkin kasvaa tästä vielä itse muutaman vuoden ja käydä koulut jne. Sen näkee sit mitä kiemuroita tulee vielä eteen, mutta kovin vanhana en niitä haluaisi tehdä.

Pari, kolme muksua olisi ihan sopiva määrä - vaikka käyttäen adoption mahdollisuuksia. Ja tietenkin ensin pitäisi vielä löytyä joku jonka kanssa niitä tehdä...
Amma

Posts: 2,383

#50 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Ei oo eikä tuu. Ei nyt, eikä 10 vuoden päästä (, jos sitä sillon ollaan enää edes hengissä). *eiei*
Jos olisi mahdollista, niin katkaisisin ylimääräiset piuhat tms. tällä sekunnilla minimoidakseni minkäänlaisen vahingon vaaran.

En pidä lapsista (tai ehkä ennemminkin typeristä, uusavuttomista vanhemmista, jotka eivät osaa kasvattaa kersojaan, mutta kohdistan vihani mieluummin niihin vaahtosammuttimiin). Ällöttää, yököttää ja ahdistaa ajatuskin siitä, että sisälläni kasvaisi toinen ihminen. Minkään eläimen vastasyntynyt jälkeläinen ei ole mielestäni yhtä ruma ja rasittavan avuton kuin ihmisen.

Em. henkilökohtaisten syiden lisäksi löytyy liuta muita näkökulmia littyen lasten tekemiseen Suomen kaltaisessa maassa jne.
Ajattelin jättää mahdollisen pikkupilttien kyhäämisen siskoni huoleksi. Siitä riittänee sitten iloa isovanhemmillekin. *iihhih*
Pyrkinen elämässäni panostamaan ja kohdistamaan "hoivaamisviettini" yms. eläinten auttamiseen ja hoitamiseen.
Niinhän se vissiin kuului, että kukin taaplaa tyylillään tjsp.

--
*etsiskel*

Avatar
#51 • • greenie Guest

Liecci:
Mielestäni lapsia ei kannata hankkia "väkisin" tai siksi koska muutkin hankkivat.



Tuosta tuli mieleen keskustelu asepalveluksesta ja naisten asemasta. Usein miesten pakollinen asepalvelus assosioidaan naisten vapaaehtoiseen lastenhankintaan. Vaikka se onkin musta aika surkea analogia, niin siinä saattaa olla yksi tekijä, joka yhdistää molempia; "vapaudu vankilasta" -kortti*. Molemmat noista on aika yleisiä tapoja ottaa aikalisää ja toimia paniikkiratkaisuna, kun ollaan mahdollisesti hieman hukassa tulevaisuuden suhteen.

Kuinkakohan yleistä naisten kohdalla on hankkia lapsia ikäänkuin luistaakseen "seuraavalta luennolta"? Itse tiedän ainakin pari tapausta, jotka ovat ratkaisseet ongelmiaan väliaikaisesti hankkiutumalla raskaaksi ja pyöräyttämällä lapsen - tai useamman.

* Naisten kohdalla mielikuva, miesten ei niinkään.
sts

Posts: 7,969

#52 • • sts Sama pyynti aitta!
On jo yksi poika joka asuu äitinsä kanssa toisella paikkakunnalla, ja jota näen säännöllisesti. Ja maksan elatusmaksuni.
peepe

Posts: 904

#53 • • peepe
On kyllä ollut ihan mieletön vauvakuume joskus aikoinaan..Nyt olen kyllä ihan tyytyväinen että asiaa harkittiin sitten tarkkaan. Asia tulee sitten ajankohtaiseksi taas, kun löytää sellaisen ihmisen kenen kanssa elämän haluaa jakaa. Toisaalta voisin kyllä todellakin vakavissani harkita adoptiota, koska tässä maailmassa riittää lapsia joilla ei ole isiä&äitiä.
Anime

Posts: 1,939

#54 • • Anime Retrostööpeli
Mulla ei nyt näillä näkymin oo tulossa luonnollisin keinoin muksui (tai mistäs sitä ikinä tietää? *ding*), joten jatkoin sukuani sateenkaariperheen tavoin tuossa muutama vuosi sitten: Lahjoitin siittiöitäni lesbopariskunnalle, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta. Pointti on siinä, että mä saan nähdä tyttöäni milloin haluan (ne asuu melkein naapurissa) ja hänelle tullaan alusta pitäen kertomaan kuka on biologinen isä. Se on niin kaunis nappinenä et vähemmästäkin rupee plurisuttaa ku vaa ajattelee mikä meidän suhde tulee olee kunhan se alkaa vähän ajattelee ensin *plur*

Meitsi kyl skannaa kuvan tänne ASAP *joo*

-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-

--
-K

-Kerttu-

Posts: 4,542

#55 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Anime:
Mulla ei nyt näillä näkymin oo tulossa luonnollisin keinoin muksui (tai mistäs sitä ikinä tietää? *ding*), joten jatkoin sukuani sateenkaariperheen tavoin tuossa muutama vuosi sitten: Lahjoitin siittiöitäni lesbopariskunnalle, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta. Pointti on siinä, että mä saan nähdä tyttöäni milloin haluan (ne asuu melkein naapurissa) ja hänelle tullaan alusta pitäen kertomaan kuka on biologinen isä. Se on niin kaunis nappinenä et vähemmästäkin rupee plurisuttaa ku vaa ajattelee mikä meidän suhde tulee olee kunhan se alkaa vähän ajattelee ensin *plur*

Meitsi kyl skannaa kuvan tänne ASAP *joo*

-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-



Aina sitä oppii ystävistään jotain uutta! *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Elmiira

Posts: 1,446

#56 • • Elmiira
Kaikki aikanaan *joo*

Lapsia on takuulla tulossa ja mielellään enemmän kuin yksi *plur*
Elämäntilanteeni ei vaan vielä ole kertaakaan ollut sellainen,
että lapsenteko olisi ollut ajankohtaista.

Tähän asti ovat kavereiden lapset saaneet osakseen ylitsepursuavan
hellyyteni *nauru*

Mutta kunhan kaikki asiat elämässä loksahtaa kohdalleen,
niin omia rupean tehtailemaan *plur*

(Ja ei, en malttais millään odottaa *nauru*,
mut joo, odotan nyt kuitenkin *joo*)

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#57 • • hyperventilaatio Guest
Ei ei ei ei! En voisi edes kuvitella itselleni lapsia, en ainakaan vielä. Mä kun en näe niitä nykyiseen tilanteeseeni mitenkään sopivina; ärsyttää kun huutavat, ja mistä mä sen ajan niille vedän? Kuitenkin olis oltava sen mukulan kanssa jos sellaisen ilmoille pukkaa.
Sehän vielä sitois mun elämää ihan hirveesti. Mä en esimerkiksi voisi harrastaa kaikkea sitä mitä harrastan nyt, tai ehkä voisin, mutta pitäisi koko ajan miettiä seurauksia muidenkin kuin itseni kannalta. Entä jos sattuisi jotain vakavampaa? Enkä tietenkään voisi esimerkiksi lähteä kaudeksi laskemaan mäkeä. Helvetti, eihän siitä mitään tulis. *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#58 • • hallucinogen Edain

hyperventilaatio:
Enkä tietenkään voisi esimerkiksi lähteä kaudeksi laskemaan mäkeä. Helvetti, eihän siitä mitään tulis. *nauru*


No mut pääsethän sä pulkkamäkeen, tosin sun osuutes taitas rajottua siihen pulkan ja naskin takasin mäelle vetämiseen *nauru*

--
pikku-*possu*

Uhuu

Posts: 844

#59 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mul on kotona seuranani kristian 7v.
päivääkään en vaihtais pois, vaikka yh-elämä ei aina niin ruusuista olekaan.
eihän mul ois ketään, jos mul ei olis lastani =)
vieras ihminen on aina vieras... oma ruumiintuotos on sit jo jotakin ihan muuta =)

-uhkailelahjokiristäuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Jii-75

Posts: 459

#60 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
On lapsia, eli kaksi ihanaa prinsessaa löytyy, toinen täyttä keväällä 7v ja toinen täytti juuri 5v.

tosin lisää lapsia tuskin olen koskaan enää tekemässä.... mutta eiköhän noi kaksikin jo riitä;)

--
dodiih