437 posts, 22 pages, 369,934 views
hallucinogen:
Koskaan ei voi sanoa mitään varmaa mutta luultavammin ei tule omia kersoja koskaan olemaankaan. Miksi? Noh en pienistä lapsista edes oikein pidä ja sitten toinen syy on se et miksi synnyttää oma kun voi antaa kodin jollekin joka muuten menehtyisi. Ikävä kyllä adoptio taitaa olla aika hintavaa kuitenkin
Naiset on aina juossu karkuun kun oon esittänyt kärkeviä mielipiteitäni muksuista
Avernian:
Spermapankkiin vaan, jos ei muuten natsaa.
hallucinogen:
premium class litkua
Liecci:
Mielestäni lapsia ei kannata hankkia "väkisin" tai siksi koska muutkin hankkivat.
Anime:
Mulla ei nyt näillä näkymin oo tulossa luonnollisin keinoin muksui (tai mistäs sitä ikinä tietää? ), joten jatkoin sukuani sateenkaariperheen tavoin tuossa muutama vuosi sitten: Lahjoitin siittiöitäni lesbopariskunnalle, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta. Pointti on siinä, että mä saan nähdä tyttöäni milloin haluan (ne asuu melkein naapurissa) ja hänelle tullaan alusta pitäen kertomaan kuka on biologinen isä. Se on niin kaunis nappinenä et vähemmästäkin rupee plurisuttaa ku vaa ajattelee mikä meidän suhde tulee olee kunhan se alkaa vähän ajattelee ensin
Meitsi kyl skannaa kuvan tänne ASAP
-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-
hyperventilaatio:
Enkä tietenkään voisi esimerkiksi lähteä kaudeksi laskemaan mäkeä. Helvetti, eihän siitä mitään tulis.