akir0:
No ei liene ylitsepääsemätön ongelma koodata applikaatio, jonne kuvat voi näppärästi uploadata ja sen jälkeen ne ilmestyisivät topikkiin jonkun virtuaali-nickin postaamana?
Tällä päästäisiin helppouteen (ei tarvitse etsiä webbitilaa kuvaa varten), anonymiteettiin ja kuitenkin olisi thread, jossa voisi kuvia kehua.
Itse olen kuvien lähettäjien anonymiteetin kannalla - luonnollisesti siihen saakka kunnes tulokset julkistetaan. Sille on jo tarpeeksi esitetty perusteluja tässä topikissa, joten en lähde sitä enempää kaivelemaan. Keskustelu kuvista ja äänestys voidaan edelleen hoitaa hyvin täällä foorumissa, mutta tuollaisella applikaatiolla kuvien submittaus voisi jopa helpottua kun ei tosiaan tarvitse etsiä sitä omaa tilaa niille kuville.
Jos ylläpito suo minulle oikeuden tehdä tätä varten anonyyminickin niin mä voin omalta osaltani auttaa hyvän konseptin toimintaa ja tehdä sen applikaation. Jos esim. Jone ei halua tätä applikaatiota sessionsin alle niin yliopiston tietojenkäsittelytieteen laitos voinee sen hostata
Tänään en usko vielä ehtiväni aloittaa, mutta veikkaan että lähipäivinä onnistuu - JOS TÄLLAINEN HALUTAAN?
Tämä tietysti nostaa muutamia teknisiä kysymyksiä, kuten esim. hoidanko mä autentikaation klubbarin passuilla (jolloin mulla on
periaatteessa mahdolisuus napata ne välistä myös itselleni) vai luotetaanko ihan vaan siihen, että jos joku submittaa jollakin nimellä niin se on sitten peräisin siltä ihmiseltä (ja samalla kuka tahansa voi postata random roskaa).. Toinen kysymys, joka herää on se, että mitä tehdään jos sama henkilö submittaa useamman kuvan?
Mutta niin - halutaanko tällainen applikaatio?