Hyzenthlay, 7.1.2006 19:29:
-Tytöttely! mä en ole kenellekään tuntemattomalle mikään tyttö.
Musta olisi kivaa jos porukka sanoisi mua tytöksi eikä tädiksi, niin kuin usein käy töissä
2,204 posts, 111 pages, 743,236 views
Jutu, 8.1.2006 02:41:
---
---
Musta olisi kivaa jos porukka sanoisi mua tytöksi eikä tädiksi, niin kuin usein käy töissä
Amnesia, 8.1.2006 00:35:
No, ymmärrettävää sinänsä. Esim. Keski-Euroopassa muovikassit on ilmaisia (halvempaa materiaalia tosin), ja monissa maissa jonkun tyypin (tai kassan) homma on punnita ihmisten hedelmät kun muuten porukka kusettaisi liikaa hedelmien painon kanssa.
miguel, 9.1.2006 03:32:
- Asiakas on odotellut jollain keskustan taksitolpalla pitkään kuten annankadun ja soittaa sitten
vitutuksissaan keskukseen ja huutaa kaikki keksimänsä kirosanat. Haukkuu keskuksen työnte
kijät pystyyn kun ei saada lisää autoja tolpalle.
Freja, 9.1.2006 11:03:
---
miguel, 9.1.2006 03:32:
- Asiakas on odotellut jollain keskustan taksitolpalla pitkään kuten annankadun ja soittaa sitten
vitutuksissaan keskukseen ja huutaa kaikki keksimänsä kirosanat. Haukkuu keskuksen työnte
kijät pystyyn kun ei saada lisää autoja tolpalle.
---
Se, että ihmisten tarvitsee haukkua aina kaikki taksit ja taksikeskusten työntekijät että autoja ei ole/jonot ovat sietämättömät, kokeilkaapas vaikka hommaa itsellenne "hovikuski".
Kun olin baarissa keskustassa töissä, joka meni kolmelta kiinni eli oltiin siinä 4 maissa aina valmiita, ei ois tullu mieleenkään mennä sinne 200 metrin taksijonoon. Halusi suoraan vain kotiin. Siksi meillä oli oma hovikuski, jolle soitettiin suoraan autoon, ja hän tuli hakemaan heti kun vain pääsi. Joskus oli tilanteita kun hän oli jossain Porvoon suunnalla, niin hän soitti kaverilleen joka meidät sitten haki. Ja tästä kaverista saatiin varakuski pyytämällä hänen numeronsa ja sopimalla että jos tarvis niin soitellaan.
Hovikuskin siirryttyä ovihommiin, soitimme duunikaverin miehen kaverille, joka oli myös taksikuski. Ja näin meillä oli uusi hovikuski. Ja sitä hovikuskia siis käytettiin työajan ulkopuolellakin, kun itse oli baarissa. Ei tarvinnut jäätyä pakkasessa tai sateessa kastua tai muuten vain väsymyksessä odottaa puolta tuntia taksia.
Kuljen muuten vieläkin saman taksin kyydissä jos olen ulkona käymässä. Miksi vaihtaa hyvää, jo tutuksi tullutta kuskia johonkin tuntemattomaan? Aina pääsee varmasti kotiovelle vaikka sammuisikin autoon, kun kuski muistaa missä asuu. Ja mikäs sen mukavampaa kuin lörpötellä päivien kuulumiset jne. Eikä tarvi odottaa sitä taksia ja kestää taksijonorähinöitä.
BSE, 9.1.2006 11:22:
Ei siin paljoo lörpöttele jos sammuu autoon ;)
sapeli, 8.1.2006 00:40:
---
Amnesia, 8.1.2006 00:35:
---
Hyzenthlay
-turistit (ykskään ei osaa punnita hedelmiä, kukaan ei ymmärrä että kauppakassi maksaa ja luulevat viel että ollaan auki 24/7 + muuta älytöntä)
---
No, ymmärrettävää sinänsä. Esim. Keski-Euroopassa muovikassit on ilmaisia (halvempaa materiaalia tosin), ja monissa maissa jonkun tyypin (tai kassan) homma on punnita ihmisten hedelmät kun muuten porukka kusettaisi liikaa hedelmien painon kanssa.
---
Sama juttu ainakin USAssa - hedelmät voi punnita siellä ainoastaan kassalla ja se on kassahenkilökunnan hommaa Suomi on yks niitä harvoja maissa missä on näin pitkälle viety "itsepalvelu" kaupoissa, ehkä myös sen takia kun täällä on harvinaisen rehellistä porukkaa (taidettiin vasta äskettäin pudota mm. ykkössijalta maailman vähiten korruptoituneena maana)
mayah, 18.1.2006 09:33:
Typerä ämmä.
Ensin tullaan tähän tiskille ja soperretaan oma nimi ja vastaanottajan nimi niin hiljaa, että pitää kolmasti kysyä että ketähän helvettiä on tultu tapaamaan. Kun sitten viimein saadaan puristettua irti että sukunimi on Järvinen ja etunimi Jari, niin onhan siinä ihmettelemistä, kun niitä tästäkin firmasta löytyy vaan kolme. Ja kun sitten aletaan soittelemaan perään, että kukakohan Järvisistä tätiä olisi vastaanottamassa, tuskaillaan, että onpas nyt hidasta ja että palaverin pitäisi jo alkaa. Ja kun kukaan Järvisistä ei ole tietääkseen tätiä tapaamassa saadaan vihdoin puristettua tädistä ulos toinen nimi, joka on palaveria ollut organisoimassa. Kun sitten viimein hänet saadaan langan päähän, selviääkin että kyse oli Järvisen Jussista ja palaveri onkin aivan eri talossa. ETTÄ OTETAAN SELVÄÄ EIKÄ KILJUTA SILLE RESPALLE KU ITSE OLLAAN IDIOOTTEJA, NII, S*ATANA
Skipi, 18.1.2006 09:53:
En o lukenu koko Threadia...
Mutta "paras" asiakas aloittaa sanoilla: "Ostin teiltä..."
V*ttu että alkaa selkäpiitä karmia aina se sama lause!
Vastaus aina: On se kyllä hienoa että ostitte.. rivien välissä lukee selvästi:
- Voivoi ku harmittaa
- Et vaan osaa
- Meidänkö työtä on pitää se kunnossa
- Lopeta jo hel*etti se sönkötys ja mene asiaan!
Pikkis*, 18.1.2006 10:40:
---
Skipi, 18.1.2006 09:53:
En o lukenu koko Threadia...
Mutta "paras" asiakas aloittaa sanoilla: "Ostin teiltä..."
V*ttu että alkaa selkäpiitä karmia aina se sama lause!
Vastaus aina: On se kyllä hienoa että ostitte.. rivien välissä lukee selvästi:
- Voivoi ku harmittaa
- Et vaan osaa
- Meidänkö työtä on pitää se kunnossa
- Lopeta jo hel*etti se sönkötys ja mene asiaan!
---
Eiks se nyt sit oo aika suoraan asiaan, jos tarkoitus on valittaa viallisesta tuotteesta Heitä joku parempi alotus niin käytän ens kerralla sitä
Twist, 18.1.2006 10:49:
Eniten mua ihmetyttää se , että ihmiset luulevat , että toimivalla tuotteella on palautusoikeus. Ihmiset aina vetoavat "14-päivän palautusoikeuteen" , joka on kuulemma kuluttajasuojalaissa. Todellisuudessahan tällästä ei ole olemassa!
mayah, 20.1.2006 12:09:
Maijan avautumista
Jocular, 18.1.2006 12:54:
Pointti, Miksi kollegan piti vääntää kättä asiasta, jossa tiesi tällä kertaa itse olevansa väärässä. Tai noh, oikeassa sikäli, että asiakkaalla ei ollut kuittia, ei tarkkaa ostopäivämäärää, eikä edes sitä firman luottokorttia, jolla sen oli kuulemma juuri ennen joulua maksanut. Eli asiakas ei voinut todistaa tuotteen olevan meiltä ostettu. Ok. Riittää, että tuote on pelkästään Cittariketjun myymää halpisroinaa, ja jonka paalaimeen laittaminen ei maksa meille mitään. Vain Keskolle. Ja kollegani tasan tarkkaan tiesi, että ko. merkkistä tuotetta ei saa muualta.