Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 741,433 views

larzizi

#1701 • • larzizi

Dementation, 2.10.2007 13:49:
Monessa paikassa kassat/myyjät/perustyöntekijät ei saa edes ottaa vastaan reklamaatioita tai hyvittää niitä omatoimisesti, joten silloin jos oikeesti on jokin ongelmatilanne, niin on pakko kutsua joku ylempi paikalle.

Joo, toi on tietysti asia erikseen ja totta kai tuollaisissa paikoissa myyjä kutsuu ylemmän tahon paikalle. Mutta ainakin itse ymmärsin aikaisemmista teksteistä, että myyjä olisi itsekin voinut tehdä sen.

Ja kuten todettua, asiakas on yleensä tyytyväisempi kun se korkeampi henkilö kutsutaan paikalle ja samalla poistetaan siltä se ilo vaatia tavata _sun_ esimies, kun oot paska etkä ymmärrä.

Riippuu tietenkin todella paljon paikasta, mutta ei esim. minkään vähänkään isomman kaupan kassalla ole aikaa kutsua joka kerta esimiestä paikalle, jotta saataisiin vain tyytyväisempi asiakas. Tietysti joissain isommissa asioissa on pakko ottaa yhteys esimieheen. Mutta ei kassa nyt voi joka kerta kutsua esimiestä paikalle, kun asiakas haluaa palauttaa euron kastelukannun. Asiakkaan täytyy ymmärtää, että kassan tehtäviin kuuluu (jos siis kuuluu) myös palautusten vastaanottaminen ja hän osaa tehdä sen varsin hyvin, jos siihen ei liity mitään elämää suurempia ongelmia.

Toki on myös aivan eri asia, jos palautuksia ei tehdä kassalle. Silloin se ei tee sitä monen metrin jonoa (joka luonnollisesti on kassan vika).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kokosbollar

#1702 • • kokosbollar franks and beans!

Jone, 2.10.2007 07:34:
---
kokosbollar, 24.9.2007 12:37:
Se on baarimestari, ei tarjoilija. Tarjoilija työskentelee ruokaravintolassa, baarimestari baarissa. Capizhe?

---

Capizhe? Ei, capisce. Teitä ärsyttävät asiakkaanne ja mua ärsyttää se kun ihmiset käyttävät sanoja joita eivät osaa edes kirjoittaa.

Aijaa. Mua ärsyttää myös turhasta nillittävät tyypit. *igor*

*lmao*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

moksu

#1703 • • moksu [Dimension]

larzizi, 2.10.2007 14:17:
---
Dementation, 2.10.2007 13:49:
Monessa paikassa kassat/myyjät/perustyöntekijät ei saa edes ottaa vastaan reklamaatioita tai hyvittää niitä omatoimisesti, joten silloin jos oikeesti on jokin ongelmatilanne, niin on pakko kutsua joku ylempi paikalle.
---

Joo, toi on tietysti asia erikseen ja totta kai tuollaisissa paikoissa myyjä kutsuu ylemmän tahon paikalle. Mutta ainakin itse ymmärsin aikaisemmista teksteistä, että myyjä olisi itsekin voinut tehdä sen.

---
Ja kuten todettua, asiakas on yleensä tyytyväisempi kun se korkeampi henkilö kutsutaan paikalle ja samalla poistetaan siltä se ilo vaatia tavata _sun_ esimies, kun oot paska etkä ymmärrä.
---

Riippuu tietenkin todella paljon paikasta, mutta ei esim. minkään vähänkään isomman kaupan kassalla ole aikaa kutsua joka kerta esimiestä paikalle, jotta saataisiin vain tyytyväisempi asiakas. Tietysti joissain isommissa asioissa on pakko ottaa yhteys esimieheen. Mutta ei kassa nyt voi joka kerta kutsua esimiestä paikalle, kun asiakas haluaa palauttaa euron kastelukannun. Asiakkaan täytyy ymmärtää, että kassan tehtäviin kuuluu (jos siis kuuluu) myös palautusten vastaanottaminen ja hän osaa tehdä sen varsin hyvin, jos siihen ei liity mitään elämää suurempia ongelmia.

Toki on myös aivan eri asia, jos palautuksia ei tehdä kassalle. Silloin se ei tee sitä monen metrin jonoa (joka luonnollisesti on kassan vika).

aika pitkälti samaa mieltä. Jos asiakaspalvelija ei pysty/tahdo tehdä yrityksen palvelulinjausten mukaisia päätöksiä itsenäisesti, haittaa se palvelun laatua ja siten tuottavuutta. "Asiakaspalvelijoista voi tehdä typeriä tekemällä heistä robotteja, jotka hoitavat vain rajallisen määrän vakio-operaatioita" (Gummesson 1989). Ja lisäksi voisi laittaa Grönroosin (1998) näkemyksen: "Ihannetapauksessa totuuden hetkissä mukana olevilla työntekijöillä tulisi olla valta tehdä nopeita päätöksiä. Muuten myyntimahdollisuuksia ja mahdollisuuksia korjata laadullisia virheitä ja välttää laatuongelmia totuuden hetkissä ei käytetä järkevästi hyväksi."
No mutta ei sen enempää.. tämä ei kuulu omaan alaan..:)
Dementation

#1704 • • Dementation wednesday?

moksu, 2.10.2007 16:24:
aika pitkälti samaa mieltä. Jos asiakaspalvelija ei pysty/tahdo tehdä yrityksen palvelulinjausten mukaisia päätöksiä itsenäisesti, haittaa se palvelun laatua ja siten tuottavuutta. "Asiakaspalvelijoista voi tehdä typeriä tekemällä heistä robotteja, jotka hoitavat vain rajallisen määrän vakio-operaatioita" (Gummesson 1989). Ja lisäksi voisi laittaa Grönroosin (1998) näkemyksen: "Ihannetapauksessa totuuden hetkissä mukana olevilla työntekijöillä tulisi olla valta tehdä nopeita päätöksiä. Muuten myyntimahdollisuuksia ja mahdollisuuksia korjata laadullisia virheitä ja välttää laatuongelmia totuuden hetkissä ei käytetä järkevästi hyväksi."
No mutta ei sen enempää.. tämä ei kuulu omaan alaan..:)

Nykyään esiintyy oman kokemukseni ja myös kuulemani mukaan asiakkaita jotka vaativat hyvitykseksi tätä ja tota sekä vähän noita, jolloin siitä tulee ongelma. Se normaalikäytäntö korvata/hyvittää ei oikein toimi, jos asiakas jo paikalle tullessaan on silleen että "mä ostin tälläisen, siinä oli vikaa, haluan uuden ja sen lisäksi hyvitykseksi 2 tuotetta x ja yhden kappaleen tuotetta y henkilökuntahinnoilla" Siitä on paha lähteä siihen normaalikäytännön mukaiseen hyvitykseen, kun asiakkaan vaatimat asiat ovat 2 - 10 kertaa kalliimpia firmalle ja osa jopa mahdottomia toteuttaa... Silloin se esimies on vaan pakko saada paikalle ja monesti näiden asiakkaiden jotka vaativat sitä ja tota, joudutaan ottamaan yhteyttä jopa toimipisteen ulkopuolellekin, vielä ylempiin tahoihin... Aina pyritään siihen että asiakas kokee tulleensa hyvin kohdelluksi ja että asiat olis korvattu ja hyvitetty kunnolla, mutta jos alkuvaatimus on jo järjetön, niin miten sä teet asiakkaasta tyytyväisen? Siihen ei normikassan venyvyys tai oikeudet riitä, vaikka normaalisti siis hyvitykset, reklamaatiot ja korvaukset luonnistuisikin...

En siis tiedä kuka noi ihmiset on opettanut tollaisiksi, mutta ongelmia se tuottaa että asiakas kuvittelee voivansa vaatia hyvitykseksi vaikka mitä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jone

#1705 • • Jone Archibald Haddock

kokosbollar, 2.10.2007 16:13:
Aijaa. Mua ärsyttää myös turhasta nillittävät tyypit. *igor*

*lmao*

Tervetuloa Klubitukselle, noobi. *nauru*
moksu

#1706 • • moksu [Dimension]

Dementation, 2.10.2007 16:36:
---
moksu, 2.10.2007 16:24:
*clip*

---

Nykyään esiintyy oman kokemukseni ja myös kuulemani mukaan asiakkaita jotka vaativat hyvitykseksi tätä ja tota sekä vähän noita, jolloin siitä tulee ongelma. Se normaalikäytäntö korvata/hyvittää ei oikein toimi, jos asiakas jo paikalle tullessaan on silleen että "mä ostin tälläisen, siinä oli vikaa, haluan uuden ja sen lisäksi hyvitykseksi 2 tuotetta x ja yhden kappaleen tuotetta y henkilökuntahinnoilla" Siitä on paha lähteä siihen normaalikäytännön mukaiseen hyvitykseen, kun asiakkaan vaatimat asiat ovat 2 - 10 kertaa kalliimpia firmalle ja osa jopa mahdottomia toteuttaa... Silloin se esimies on vaan pakko saada paikalle ja monesti näiden asiakkaiden jotka vaativat sitä ja tota, joudutaan ottamaan yhteyttä jopa toimipisteen ulkopuolellekin, vielä ylempiin tahoihin... Aina pyritään siihen että asiakas kokee tulleensa hyvin kohdelluksi ja että asiat olis korvattu ja hyvitetty kunnolla, mutta jos alkuvaatimus on jo järjetön, niin miten sä teet asiakkaasta tyytyväisen? Siihen ei normikassan venyvyys tai oikeudet riitä, vaikka normaalisti siis hyvitykset, reklamaatiot ja korvaukset luonnistuisikin...

En siis tiedä kuka noi ihmiset on opettanut tollaisiksi, mutta ongelmia se tuottaa että asiakas kuvittelee voivansa vaatia hyvitykseksi vaikka mitä...

No jos nyt sit vielä kommentoidaan..

Totta, varmasti on asiakkaita, jotka vaativat älyttömyyksiä, ja on varmasti tilanteita milloin omat valtuudet/rahkeet ei riitä päätöksentekoon (tämä nyt varmaan pitäisi olla aika itsestäänselvyys kaikille, eiks..). Mitä silloin pitäs tehdä sitten? Todennäköisesti yritys on opastanut asiakaspalvelijalle kääntymään esimiehen tai jonkun muun puoleen "ongelmatapauksissa".

En tiedä sen tarkemmin Stockmannin palvelupolitiikasta, mutta rivien välistä olin lukevinani, että he pyrkivät miellyttämään melkoisen paljon asiakkaitaan, joten siitä syystä aikaisemmin edellä kuvattu toiminto: "en ole hyvittämässä mitään (en jaksa rullata ja tarkistaa sanatarkasti asiaa), vaan esimies tai joku muu saa sen tehä", tuntuu aika omituiselta ja jopa konsernin palvelupolitiikan vastaiselta.

Mitä edelliseen postaukseeni tulee vielä, halusin vain tuoda ilmi tätä epäkohtaa, että kyllä se asiakasrajapinnassa oleva työntekijä voi (ja myös usein on suotavaakin) tehdä omia päätöksiä, jotta palveluprosessi ei turhaan rasittuisi (ja asiakkaat olisivat tyytyväisempiä). Mutta niin, omaa harkintakykyä saa käyttää ja voi itsekin miettiä (jos kunnon ohjeistusta ei ole työnantajalta herunut), miten kannattaisi toimia äärilaidan "hyvitys" tilanteissa.. (tai sit käy kysymässä jos ei ole ohjeistettu.. nojoo. tuskin tässä ohjeistusta asiakaspalvelutehtäviin ole tarkoitus kuitenkaan sepustaa..)
^Petunia

#1707 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

devisss, 2.10.2007 09:00:
---
No mutta silloin minä teen asiakkaan tyytyväiseksi siten että pyydän Minua korkeemman henkilön paikalle hoitamaan homman ja sillä tavalla asiakas tuntee olonsa vielä arvokkaammaksi mitä korkeemmassa asemassa oleva henkilö hänen persettään nuolee *vink*
Lopputulos: tyytyväinen asiakas ja minulla ei ruskeaa kieltä *nauru*
---
Mua ainakin vituttaa eniten, jos omat alaiset vinkuu mut paikalle hoitamaan jonkun tilanteen, jonka olisivat voineet hyvin hoitaa itsekin, jos olisivat viitsineet (tai sun tapauksessa, jos se ei olis heidän "periaatteiden vastaista"). Mutta hyvä muistutus tämäkin, tietääpähän ens kerralla rekryissä tsekata, onko henkilö tulossa töihin toteuttamaan yrityksen toimintaperiaatteita vaiko omiaan. *vink*

VAIKKA mun periaatteet onki mitä on ja joudun joustamaan niissä Todella paljon työssäni, koska se on mun työ.
Meille on annettu selkeät säännöt siitä että mitä pitää tehdä silloin kun asiakas tulee Oikeesti niiden vuoden vanhojen farkkujen kanssa ilman kuittia ja ne on kulunu puhki ja asiakas vinkuu uusia tilalle jne jne.. Me ei Saada tehdä moista palautusta tai vaihtoa Ilman "pomon" hyväksyntää ja noissa tilanteissa yleensä juuri pyydän "pomoa" itseään tulemaan tarkistamaan tilanteen kuinka Naurettava se on ja silloin hän sitten hoitaa homman loppuun saakka, mikä sitten lopputulos ikinä onkaan *hymy*
Olen kuitenki nyt ollut n.5 vuotta alalla ja nähnyt todella paljon erinlaisia Epätoivoisia palautus-yrityksiä yms. joten tiedän nyt milloin oikeesti pitää pyytää pomo paikalle ja näissä tapauksissa tarkoitan niitä Ääripäitä joita Minä en ottais vastaan mutta Stockmann ottaa.
Ja voin vaan kuvitella miltä pomosta tuntuu tällaisten tilanteiden jälkeen ja tiedänki sen koska onhan näitä juttuja naurettu jälkeen päin ja kiroiltu kuinka Röyhkeitä monet asiakkaat oikeesti kun ne kehtaavat Oikeesti tulla niiden revenneiden farkkujensa kanssa meille ja pyytää vielä rahoja takas *eiei*
Mutta säännöt on säännöt ja niitä noudatetaan vaikka hampaat irvessä *pahis*
Ja niinku tuolla aikaisemminki sanoin Minä en muissa liikkeissä asiakkaana tuolla tavalla käyttäytyisi, en suorastaan kehtaisi! *justjoo*

Ja äläkä huoli, minun hakemuksia et ainakaan siellä rekryissä näe, mä en ole lähdössä tuolta loistopaikasta yhtään mihinkään *vink*
^Petunia

#1708 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Juhgu, 2.10.2007 00:22:
---
^Petunia, 1.10.2007 21:29:
---
Yhtäkään huonokuntoista tuotetta en ole ottanut vastaan tai antanut kahvilipuketta sen takia ku "Jouduitte Niin kauan odottaa.." yms.
Mun pomot saa hoitaa sen perseen nuoleskelun mun puolesta
( noissa tapauksissa siis olen aina vaan soittanu pomolle ja pyytänyt sen hoitaa Homman loppuun *lmao* ) Sääliksi käy niitä mutta mulla on periaatteet enkä itsekään käyttäydy tuolla tavalla muissa kaupoissa Piste! *dissaa*

Nim: Ei suostu enää ikinä olemaan kenenkään sätkynukke!
---
Ootkohan sä ihan oikeella alalla töissä sit :D

Minähän pidän työstäni Todella paljon! *plur*
Tykkään palvella asiakkaita, höpötellä mukavia ja yrittää toteuttaa heidän toiveensa parhaani mukaan *joo*
Mutta Unelmatyöni olisi olla asiakaspalvelijana myymälässä jossa ei olisi Idiootti-asiakkaita mutta sehän olisi jo aivan liikaa pyydetty (koska ei sellaisia ole *uuh* )
Enkä usko että olen Yksin näiden ajatusteni kanssa ja mulla on vielä työ helpoimmasta päästä, sääli vanhoja työkavereitani H&M:llä *lohduttel*
Sikamaster

#1710 • • Edited Sikamaster SikaFleXer Superiöör

kokosbollar, 24.9.2007 12:37:
"Osaatko tehdä (esim.) mansikkamargaritan/Tom Collinsin/blaa blaa?"
Ja siis kysyjä on yleensä ylimielisen näköinen keski-ikäinen mies, joka on ennen baariin lähtemistään lukenut drinkkikirjaa ja päättänyt päteä baarimikolle/muille asiakkaille. --> Please! Kysytkö kampaajalta osaako hän leikata otsatukan? Kysytkö bussikuskilta osaako hän ajaa autoa?

"Tarjoilija!!"
Huudetaan seteleitä/pankkikorttia heilutellen ja sormia napsutellen. Asiakas sama kun edellisessä. --> Ensinnäkin. Se on baarimestari, ei tarjoilija. Tarjoilija työskentelee ruokaravintolassa, baarimestari baarissa. Capizhe? Toiseksi, monella baarimikolla on täysin luontainen ignoorausrefleksi tällaisten asiakkaiden kohdalla, joten voipi olla että jäävät juomat saamatta.

Joo, toi "Osaatko tehdä" on vaan niinkun niin kulunut. Yleensä itse vastaan että "joo, osaan kyllä jos kerrot mitä siihen tulee" ja tämä etenkin kun tulee jotain "Päkä"=kossukola juttuja. Eli nimi on jotain tosi eksoottista jonkun ihme himalaja-raflan listalta mutta aineet voi olla tosi yksinkertaisia. On eri asia osata tehdä joku juoma (sheikata, sekoittaa, valita lasi, koristella yms.) kuin tietää joka ikinen resepti jota maa päällään kantaa.

Baarimikko ei ole automaattisesti baarimestari. Baarimestari johtaa baarissa toimivia tarjoilijoita, Hovimestari johtaa ruokaravintolan salissa toimivia tarjoilijoita ja yleensä myös baarimestareita. Mutta vaikka ammattinimike olisi huutelussa kuinka oikein niin ei se silti oo nättii.

Mutta asiaan eli nämä ottaa pannuun:

1."Onks teillä mansikkamargariittaa (tai jotain muuta juomaa)" No, ei ole. Ei tää saamari oo mikään apteekki josta tavarat vaan nostetaan hyllyltä vaan meillä on täällä viinaa. Siitä voidaanko niistä TEHDÄ mansikkamargariitta tai joku muu hörpytin niin voidaan keskustella mutta ihan näin suomen kiellellä niin EI meillä EI OLE TÄÄLLÄ DRINKKEJÄ.

2.Vaikka olen töissä juna-asemalla ei tarkoita sitä että tiedän milloin seuraava LENTO pariisiin lähtee.

3.Jos hyvä ihminen tiedät että maksat kortilla niin kaiva se läpyskä esiin. On hirvittävän palkitsevaa osata tehdä kossubatteri 14,3 sekuntiin (mitattu) ja sen jälkeen odottaa pari minsaa kun kännissä ähellät sitä lätkää irti sieltä kotelosta.

4.Jos olet maksamassa 20, 50 tai 100 setelillä joka varmasti menee tilaamasi kahvin ja konjakin hinnan yli niin mitä hemmetin väliä sillä on tiedätkö sen hinnan ennen rahan antamista minulle vai et. Kyllä se lukee siinä kuitissa ihan varmasti.

Kannettavan akku finaalissa, postailen joskus lisää....
daisy

#1711 • • daisy

Jocular, 1.10.2007 19:33:
Ei, sun omasta liikennevakuutuksesta ei korvata sun ajovarusteita eikä sun omalle ajokille aiheutuneita vaurioita, olkoon vaikka kuinka pakolliset ajovarusteet. Katotaan asiaa sitten uudestaan kun kyseessä on sulle aiheutunut henkilövahinko ja lääkintähenkilökunta on leikannu ne vaatteet sun päältäs.

Ja ei, se ei oo ilkivaltaa jos joku törmää sun autoon ja pakenee paikalta, vaikka poliisi kuinka ois sellasen rikosilmotuksen sun kanssa tehny.

Ja jossei sul oo vakuutusta, ni syytön mä siihen olen.

*toktok*

I know the feeling *justjoo**nauru*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

Kit^

#1712 • • Kit^ ihme höpöttäjä
olin promoomassa tänää yhtä lehteä messuilla.. top3 huonointa syytä miksei ihmiset voinu ottaa sitä lehteä: 3. Mul on sormet täynnä (oikeesti kädet oli tyhjät ja se koitti kiireellä kaivaa taskusta kännykkää käsien täytteeks) 2. Mul ei oo käsiä (kädet oli syvällä taskussa) 1. Mä en osaa lukea (ihan saletisti osas..)

nii ja yks viel läpsäs mua perseelle sit lehdellä.. onko oikeesti vaikee vaa sanoo ei kiitos.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

spoinkel

#1713 • • spoinkel Alferd Heatpacker

Kit^, 3.10.2007 22:00:
olin promoomassa tänää yhtä lehteä messuilla.. top3 huonointa syytä miksei ihmiset voinu ottaa sitä lehteä:

Täytyy ymmärtää eräs asia ihmisen perusluonteesta: ihmiset eivät pidä tyrkyttämisestä. Niistäkin, jotka kohteliaisuuttaan ottavat lehden vastaan, valtaosa heittää sen pois lukematta.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Kit^

#1714 • • Kit^ ihme höpöttäjä

spoinkel, 3.10.2007 22:28:
---
Kit^, 3.10.2007 22:00:
olin promoomassa tänää yhtä lehteä messuilla.. top3 huonointa syytä miksei ihmiset voinu ottaa sitä lehteä:

---

Täytyy ymmärtää eräs asia ihmisen perusluonteesta: ihmiset eivät pidä tyrkyttämisestä. Niistäkin, jotka kohteliaisuuttaan ottavat lehden vastaan, valtaosa heittää sen pois lukematta.

tieteki.. mut miksei keksiä jotai vähä parempia selityksiä ku noi..? hei kamoon, mul ei oo käsiä.. *nauru*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Anunu

#1715 • • Anunu Anulicious
No jospa minäkin.
Työskentelen kolmessa eri jäätelökioskissa pk seudulla.
Ärsyttävimmät:

1. asiakas: "Mitä softis makuja teillä on?" minä: "Vanilja, mansikka ja niiden sekoitus." a:"Onko suklaata?" ...No arvaa?

2. Annoksen tekemisen ajan seisotaan paikallaan tekemättä mitään ja kun ilmoitan hinnan aletaan etsimään rahaa. Sitä kun ei voi varmaan etsiä etukäteen.

3. Tai seteli on taiteltu niin monta kertaa kun vaan voi. Sitähän ei voisi esimerkiksi odottaessa avata?

4. "Tee ihan siiiika super iso!!!" "Tää on tosi pieni!!!" Meillä on olemassa säännöt liittyen annosten kokoon.

5. "Kyl muut tekee niin..." No mä en riko sääntöjä vain sen takia että muutkin rikkoo niitä.

6. "Hirveen kallista!" Ilman jäätelöä voi elää, jos ei riitä rahat niin älä osta. Mä en myöskään ole se ketä hinnoista päättää joten älä valita mulle. Ja jos jossain muualla on halvempaa niin miksi et käy sitten siellä.

Mur. *grr*
larzizi

#1716 • • larzizi

Anunu, 3.10.2007 23:15:
3. Tai seteli on taiteltu niin monta kertaa kun vaan voi. Sitähän ei voisi esimerkiksi odottaessa avata?

Itseäkin ärsytti toi aluksi, mutta sitten aloin hoitaa hommat siten, että ehtisin itse hyvin avaamaan sen setelin samalla kun sain muut hommat kassalla hoidettua. Toisella kädellä avaa seteliä mytystä ja toisella kädellä painelee kassan nappuloita ja kaivelee jo rahoja. Toki eri asia on, jos seteli on sen verran iso, että pitää tarkistaa aitous (vaikkakin periaatteessa meillä ainakin pitäisi tarkistaa vitosesta lähtien, mutta ei kyllä esim. pomokaan sitä tehnyt), niin siinä vaiheessa menee ensin aikaa sen setelimytyn avaamiseen, tarkistamiseen ja sitten vasta voi lyödä kassaan (aika harvoin kyllä mitkään isommat setelit on taitettu montaa kertaa).

Tietysti onhan se kyllä mukavampaa saada seteli mahd. suorana *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Tarsu

#1717 • • Edited Tarsu

Anunu, 1. asiakas: "Mitä softis makuja teillä on?" minä: "Vanilja, mansikka ja niiden sekoitus." a:"Onko suklaata?" ...No arvaa?

haha :D
samaa lajia:
tänään olin puhelinkaupassa asiakkaana.
joku teinarijätkä tuli sisään ja päätti kysyä näin
"paljo se nokian neljänkympin puhelin maksaa?"

jouduin tokaseen sille et "oisko neljäkymppiä"
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Anunu

#1718 • • Anunu Anulicious

meikämanne :D, 3.10.2007 23:50:
haha :D
samaa lajia:
tänään joku teinarijätkä tuli puhelinkauppaan ja kysy näin
"paljo se nokian neljänkympin puhelin maksaa?"

jouduin tokaseen sille et "oisko neljäkymppiä"
:D

Vielä samaa lajia:
minä: "Mitä kahta tähän laitetaan?"
asiakas: "No kuinka montaa siihen saa laittaa?"
Öö kahta?

Ja ja ja...

minä: "Makuina vanilja, mansikka ja sekoitus."
asiakas: "Mitä siinä sekoituksessa on?"
Ei ainakaan vaniljaa ja mansikkaa.
uGu

#1719 • • Edited uGu
Kaksi eilisen helmeä matkapuhelin myymälästä:

1. Onko teillä imurin pölypusseja?

2. Mies henkilö tulee ja ostaa prepaid-latus setelin. Hän oli edellisenä päivänä ostanut edellisen josta oli käyttänyt 2/20. No itse ostotapahtuman jälkeen asiakas rupeaa kertomaan kuinka hän on elämässään käyttänyt satoja eri puhelimia. No kesken herran tarinoinnin kuuluu puhelimesta piip piip....piip piip (viestin normi merkki ääni). Asiakas pistää puhelimen korvalle ja vastaa:" Jorma.........Jorma. Kaikesta siis huomasi että asiakas on ennenkin puhelinta käyttänyt *nauru*

...sori et menee siinä mielessä offtopicin puolle et haluun jakaa kanssanne mielummin huvittavat tapaukset, kuin ruveta tilittämään kaikista 500 v-mäisestä asiakkaasta *hymy*
Kolera

#1720 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Anunu, 3.10.2007 23:57:
minä: "Makuina vanilja, mansikka ja sekoitus."
asiakas: "Mitä siinä sekoituksessa on?"
Ei ainakaan vaniljaa ja mansikkaa.

oisko ollu sit parempi sanoo "ja niiden sekoitus" =P tietty jos on vaa 2 astiaa siinä missä selkeesti on se mansikka ja vanilja mut muutenhan toi sekoitus on vaan kolmas maku jossa on randomjäätelöö

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä