Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,374 views

ninnipinni

Posts: 46

#101 • • ninnipinni
Tässäpä vuosisadan visaisin kyssä *ding*
Erotessa on ihan jees pyrkii siihen et säilyttäis toisen ihmisen elämässään ees ystävänä, ku se kuite tuntee sut ehkä paremmin ku kukaan muu ja tietää susta yhtä sun toista, mut todellisuudessa juttu ei ookaan sit niin helppo toteuttaa -tyvär inte. *eiei* Yleensä jompi kumpi (eli yleensä jätetty) on viel niin kiinni toisessa, et sattuu nähä toinen jonkun muun kans saati sit viel kuulla et täl toisel menee elämässä hyvin. auts..
Mut ihannetapauksessahan homma toimii ja exät on edelleen ku paita ja peppu, mut VAAN kavereina *joo*
Mut jos ero on molemmille osapuolille ihan ok ja itsetunnnot on kohillaan ni eihän siin sit mitään.. eiku vaan kaveeraaman.
Mut vuosienkin jälkeen exää nähdessä nousee kyl sillon tällön pintaan jo unohdetuksi luullut omistushalut (ja joskus muutkin halut *vink*) ja kyllähän se kirpasee huomata et toinen voi olla onnellinen jonkun muunkin ku sun kans. Mut kyl se siitä sitten ajan kans tasaantuu *joo*
mXu

Posts: 73

#102 • • mXu A Broud Member of B.W.B.T
Täällä onkin puhuttu jo varsin kattavasti aiheesta, mutta oma mielipiteeni on, että ex voi olla todella hyvä ystävä tai sitten ei. Aika on menneiden tapahtumien lisäksi ratkaiseva seikka asiaa pohdittaessa. Aika tasoittaa vammoja ja viilentää tunteita. Pitkään yhdessä olleet parit tuntevat toisensa yleensä sen verran hyvin, että jos erossa ei tuhota ystävyyssuhteen mahdollisuutta täysin, pitäisin sitä hyvinkin todennäköisenä.

--
"Seksi on kuin pelaisi bridgeä. Jos sinulla ei ole hyvää kumppania, niin sinulla on parempi olla hyvä käsi." Woody Allen

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#103 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Todellakin voi*hymy*

Mun ensirakkaus on nykyään mun paras kaveri, ja on ollut sitä jo 7 vuotta. Pari vuotta suhteen poikkimenemisen jälkeen kyllä väännettiin ja käännettiin, tapeltiin ja ei nähty. Tämä ystävyys on kuitenkin kaiken sen "työn" arvoinen*super*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

neutri

Posts: 187

#104 • • neutri Hedonisti
Ehdottomasti! Eikä vain kaveri, vaan myös ystävä.

--
<3

Jammailija

Posts: 3,224

#105 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Cata:
Exän kanssa kyllä voi olla kaveri, ystävyys onkin vähän monimutkasempi juttunen. On ihan eri asia, onko seurustelusuhde kestänyt kuukausia vai vuosia. Kuukausien seurustelusuhteen jälkeen voi kyllä mun mielestä ystävyyskin onnistua pienen "tunteiden tasaantumisbreikin" jälkeen. Vuosia kestänyt seurustelusuhde jättää molempiin osapuoliin kuitenkin niin paljon jälkiä, että monta vuotta seurustelun päättymisenkin jälkeen kaveeraaminen on ollut hieman hankalaa. Ei se aika ihan kaikkia haavoja paranna, eikä ihania muistoja ja tunteita poista.


Hyvin kirjoitettu*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Kerttu-

Posts: 4,542

#106 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Toisten kanssa voi..ja toisten kanssa ei..ihmiset on erilaisia ja ottaa eron eri tavalla..Ja tietty riippuu ron syistä ja laadusta..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

micqo

Posts: 1,094

#107 • • micqo
Tää varmaan riippuu aika pitkälti miten ero on tullut...
super-enkuli

Posts: 1,521

#108 • • super-enkuli
Yhden kanssa erottiin parhaina ystävinä ja yksi jaksaa vieläkin aika ajoin soitella (onneksi koko ajan harvemmin) ja haukkua ja uhkailla ja sitten osan kanssa taas seurustelun päätyttyminen on olllut aika ns.neutraalia.

Yleensä pysytty ihan frendeinä kyl.

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

noena

Posts: 3,138

#109 • • noena first breath after coma
Mä tulen niin hyvin toimeen kaikkien exieni kanssa, joka kyllä tämänhetkistä kultaani jotenkin ärsyttää. Hmm. Mustasukkainen? *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

henkkat

Posts: 528

#110 • • Edited henkkat
ei ei ei ja vielä kerran ei. taas se todistettiin, mut ei mee kö hetki ni taas ollaan jeejee.. voi vittu. argh!
mk

Posts: 91

#111 • • mk kixumuusikko
Ei *eiei*
mehukatti

Posts: 335

#112 • • mehukatti dude
eiks toi oo lähinnä klisee tai selitys kun menee poikki, että "ollaan kavereita".
Avatar
#113 • • SnowAngel Guest
no kyllähän sitä voij olla... mutta mulla on vaa sellane juttu et mulle aina sattuu jotain yhen illan juttuja yhen tietyn exän kanssa*grr*
Izabel

Posts: 981

#114 • • Izabel
Meikä on ainakin tähän mennessä pystyny olee väleissä ja kaveri mun exien kanssa.. *hymy*

Call me wierd if you like...*ding*

--
-Isbe-

Mumuli

Posts: 28

#115 • • Mumuli UG-///
Aina exät vaan panee kun näkee,karua ja julmaa mutta fakta. Aina se vanhasuola janottaa
Tai siis naiset on sellasia

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Encoder

Posts: 310

#116 • • Encoder Kofeinisti
Muut ehkä pystyy, mutta mä en. Nimim. katkeria kokemuksia ja opetuksia *grr*

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

dj SäPi

Posts: 57

#117 • • dj SäPi Team FFF, allstars
*hmph* Aika vaikee juttu..omassa tilanteessa toivoisin, että vois... aika näyttää..Monella on onnistunu, monella taas ei..se riippuu suhteesta, ja siitä halusko toinen erota vai ei..jos molemmat on samaa mieltä, niin todennäköisesti helpompaa, mutta jos toinen on "jätetty", niin ehkä sitten vaikeempaa..mutta kaikille varmasti ajattelemisen arvoinen aihe...

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

Cloudberry

Posts: 493

#118 • • Cloudberry
Ihmisistä ja tilanteesta riippuen, mutta periaatteessa kyllä voi. Jos vaan löytyy riittävästi yritystä ja hyvää tahtoa. *joo* Itse olen kyllä edes missään väleissä alle puolien exieni kanssa, saati sitten kaveri, mutta.. hmm.. ne toiset sitten onkin nykyisin parhaita kavereita.
DESPE

Posts: 4,580

#119 • • DESPE
munkin mielestä voi olla frendi jos on tunteet tukahdutettu ekaks.. ei siitä muuten mitään tuu, kun kokoajan tekee mieli tietää mitä se on tehnyt ja kenen kanssa ym
Snowie

Posts: 601

#120 • • Snowie Ihku Hiutale
Oon kyllä jokaisen exäni kanssa hyvä kaveri. Mikä on aika ihme, huomioon ottaen että yksikin petti mua mun parhaan kaverin kanssa ja häipyi mun elämästäni sanomatta sanaakaan.. *justjoo* Mutta oon jotenkin hirveän huono olemaan vihanen, enkä kuitenkaan jaksa murjottaa mistään "pikkuasioista". Eipä sellasta entistä ole jota en halaisi hänen tullessa vastaan. *hymy*.