Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,312 views

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#61 • • Gilgamint.com Making questions
Voi olla .... mut yhelle olin nii katkera ku se lähti toisen matkaa viel ku itel meni päi vittuu mut nykyää käydää kahvil jne. aika parantaa osan haavoist... *plur*
Avatar
#62 • • ALIEN Guest

Käenpoika:
Voi olla .... mut yhelle olin nii katkera ku se lähti toisen matkaa viel ku itel meni päi vittuu mut nykyää käydää kahvil jne. aika parantaa osan haavoist... *plur*



aika parantaa haavat :)
sune

Posts: 2,096

#64 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Joo riippuu eksästä todellaki. Joidenki kanssa vaan ei pysty olemaan.tai mä kyllä pystyisin mut eksä on niin vihamielinen et siit ei tuu mitään. parempi sitte antaa olla kokonaan.

--
ei kovin ihku eikä plur

devisss

Posts: 345

#65 • • devisss superhero.
Toisten kanssa voi. Vilpittömästi. *joo*

Toisten kanssa taas tuskin koskaan. Ei edes ajan kanssa. *uuh*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Lauruska

Posts: 821

#66 • • Lauruska nihkee
mä en kyllä kykene enää ystävä olemaan..mitenkään.
:D

Posts: 3,707

#67 • • :D
Kyllä exän kanssa voi olla kaveritasolla suhteen jälkeen ja aika pitkälti
itse ainakin olen. Ystävä ja kaveri on tietenkin ihan eri asia. Tietty, jos
syy miksi ero tuli on siinä, ettei kestä olla toisen kanssa tekemisissa, niin
sitten ehkä voi harkita olla olematta kaveri.

2c
LiLa

Posts: 159

#68 • • LiLa
Todellakin, monista entisistä on tullu tosi hyviä ystäviä/kavereita koska ne tietää jo paljon susta ja siksi helpompi kertoa asioita ja olla oma itsensä..Toisten kanssa vähän vaikeenpaa johtunee erinäisistä syistä joita en nyt jaksa selittää.
coolcat82

Posts: 771

#69 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
No kyllä voi... *blush* Yks exä on ainakin edelleenkin mun paras kaveri, vuosien jälkeen. *joo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#70 • • Aziz Combat Fighter
Tää on niinku taas niin tätä :D

Naiset - "TOTTAKAI voi! Se tuntee sut ja välittää susta ja sille voi kertoa IHAN-MITÄ-VAAN! Se ymmärtää ku se tietää mitä ajattelet½!!!11!one Kyl siit jää sellanen lämmin ja mukava tunne!"

Miehet - "No ei vitussa! En mä haluu kuulla sen sen uusia panojuttuja tai kuunnella sitä vitun valitusta taas ku en ees saa enää! Se jätti MUT, painukoon helvettiin koko huora. Jumalauta.."
AnssiV

Posts: 1,798

#71 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...kai se joillain onnistuu... ...mulla ei muuten koskaan paitsi yhden kanssa oon vielä ihan hyvissä väleissä...
coolcat82

Posts: 771

#72 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Ana:
Tää on niinku taas niin tätä :D

Naiset - "TOTTAKAI voi! Se tuntee sut ja välittää susta ja sille voi kertoa IHAN-MITÄ-VAAN! Se ymmärtää ku se tietää mitä ajattelet½!!!11!one Kyl siit jää sellanen lämmin ja mukava tunne!"

Miehet - "No ei vitussa! En mä haluu kuulla sen sen uusia panojuttuja tai kuunnella sitä vitun valitusta taas ku en ees saa enää! Se jätti MUT, painukoon helvettiin koko huora. Jumalauta.."


*justjoo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Avatar
#73 • • . Guest
Ööö kaikki on ihan tapaus kohtaisia ja kaikki ihmiset on erlaisia joten voi ja ei voi*joo*
Avatar
#74 • • --- Guest

Ana:
Tää on niinku taas niin tätä :D

Naiset - "TOTTAKAI voi! Se tuntee sut ja välittää susta ja sille voi kertoa IHAN-MITÄ-VAAN! Se ymmärtää ku se tietää mitä ajattelet½!!!11!one Kyl siit jää sellanen lämmin ja mukava tunne!"

Miehet - "No ei vitussa! En mä haluu kuulla sen sen uusia panojuttuja tai kuunnella sitä vitun valitusta taas ku en ees saa enää! Se jätti MUT, painukoon helvettiin koko huora. Jumalauta.."



....äijäl on selvästi jääny traumoja......ei niit muijia niin tosissaan kannata ottaa. " I`VE GOT 99 PROBLEMS AND A BITCH AIN`T ONE OF THEM" ...... no ei, läppä vaan.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#75 • • Edited Aziz Combat Fighter

äpärä:
....äijäl on selvästi jääny traumoja......ei niit muijia niin tosissaan kannata ottaa. " I`VE GOT 99 PROBLEMS AND A BITCH AIN`T ONE OF THEM" ...... no ei, läppä vaan.



Niin, minähän aina kirjoitan kaiken täydellä vakavuudella.

Traumoja? Noh. Eiks kaikesta jää :) Ei mitään mitä en handlais omalla tavallani :D

Must vaan tuntuu et monet yrittää väkisin olla kaveria exänsä kanssa jos vaikka itte jättää, ettei tulis niin huono omatunto. Monet tietenkin pysyy sit ihan oikeestikin kavereina, mut kai tollastakin tapahtuu. En mä tiiä, imho voi olla liian vaikeeta jos toisesta on välittäny tosi paljon ja välittää edelleen, varsinkin jos kuvioon tulee toiselle uusi kumppani. Tosin, mun paras frendi on myöskin mun eka tyttöystävä jostain vuosien takaa :) Et en mä oikeesti oo tota mieltä mitä kirjotin. Viimesintä exää taas en halua edes nähdä. Kaikki on suhteellista.
Verano

Posts: 4,649

#76 • • Edited Verano Merituuli
eräs eksä on ollu yksi parhaista ystävistäni viimeset seittemän vuotta. muutama vuos sitten oli puolen vuoden tauko ettei oltu tekemisssä, koska se ois halunnu enemmän ku ystävyyttä, mä en ja se ei sit pystyny näkee mua "vaan" ystävänä. onneks se tuli toisiin aatoksiin =)

viimesimmän kanssa ollaan myös hyviä ystäviä. sit parin kanssa sillon tällön yhteyksissä, muitten kanssa pieni juttutuokio jos törmää, vaan yks on sellanen et alan kattelee seiniä jos se sattuu kohdalle.
W

Posts: 1,049

#77 • • W
Mut....mitä mä teen sadoilla kavereilla? *ding*
Avatar
#78 • • astaroth Guest

Dementation:
Pettäminen on aina törkeää, mutta mielestäni se kertoo ihmisestä ja suhteesta jotain.


Kummasta ihmisestä tämä kertoo? Suhteesta tämä ei mielestäni kerro yhtään mitään, koska ei voi tietää, onko esim. mies/nainen niin hirveä, että toisen pitää hakea lohtua toisesta ihmisestä lihallisella nautinnolla. Tai, että onko mies/nainen vain niin röyhkeä, että ettei pittaa pätkän vertaa toisesta ja panee kaikkea.
rZi

Posts: 587

#79 • • rZi 42
Paljolti riippuu miten suhde loppuu. Varmaan tää on jo tullut esille.

Mun tilanteessa se on onnistua, aluks olin ettei vois olla frendei. Luulin kokoajan toisen haikailevan perään ja jokaisen eleen tarkoittavan jotain "mä haluun sut takas"-juttua. Mut olin kärsivällinen (ainakin niin paljon kun osaan) ja asiat valkeni itsestään. Kaveri-suhteeseenkin vaaditaan kaks halukasta. Ja homma kehittyy itsestään kun antaa aikaa ja luottaa toiseen. Ja pysyy itse luotettavana.
UnityF

Posts: 15,721

#80 • • UnityF joo just se
kyllä voi *joo*

Aika parantaa haavat.. jopa syvät ja pahat sellaiset.