Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,303 views

Dementation

Posts: 2,892

#81 • • Dementation wednesday?

Astaroth:
Kummasta ihmisestä tämä kertoo? Suhteesta tämä ei mielestäni kerro yhtään mitään, koska ei voi tietää, onko esim. mies/nainen niin hirveä, että toisen pitää hakea lohtua toisesta ihmisestä lihallisella nautinnolla. Tai, että onko mies/nainen vain niin röyhkeä, että ettei pittaa pätkän vertaa toisesta ja panee kaikkea.



Pettäminen kertoo aina pettäjästä ja lähes aina myös petettävästä jotain... Mutta tilannekohtaistahan tämä on, kuten
kaikki muukin...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Elmiira

Posts: 1,446

#82 • • Elmiira
Riippuu niin paljon tilanteesta...

Mulla on ollu kaksi pidempää suhdetta,
aiemmasta suhteesta jääneen exän kanssa en edelleenkään halua olla missään tekemisissä *poks* Vaikka erosinkin siitä jo ihan teininä (äijä ol mua yli 6 vuotta vanhempi) Mut ero oli todella hankala ja äijä vainos mua vielä monta vuotta sen jälkeen, niin et lopulta minä ja sisko, jonka kanssa asuin, jouduttiin ottaa salaset puh.numerot jne, jonka jälkeen en halunnut enää käydä vanhempieni luona, koska äijä asui ja asuu edelleen samassa kylässä ja ryntäsi tai soitti aina meille, kun tajusi mun olevan kotona... *eiei* ONNEKSI pääsin siitä vihdoin eroon ja kavereita meistä ei tule koskaan *hmph*

Toinen sitten on nykyisinkin yksi mun parhaista kavereista. Ihminen, jolle voin puhua kaikesta ja joka edelleenkin tuntee, mut ehkä paremmin kuin kukaan muu *plur* Mitä tekisinkään ilman sen ystävyyttä ja tukea *hali* edelleen rakkaalle, mutta eri tavalla *sydän*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

COBALT

Posts: 1,407

#83 • • COBALT akitaattori
Tarvii kysyä Kakkoselta itseltään...!!! ***Totally REPS!!!*muhaha**nauru****

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Kate

Posts: 186

#84 • • Kate
Voi. Siitä voi olla haittaa, mutta myös hyötyä*iihhih*
PienPunai

Posts: 63

#85 • • Edited PienPunai Se pieni ja punainen
Kyllä voi, mut riippuu tosi paljon henkilöistä.. Mun välit entisiin on parantunu, mitä pitempi aika erosta on... Mut ei meistä mitään sielunkumppaneita ja sydänystäviä oo tullu.. moikkailtu on, ja pari sanaa vaihdettu.. Yhen exän kans meni välit ihan totaalisesti, mut se onkin sit jo ihan toinen juttu. Mut jokainen taaplaa tyylillään.. Mun mielestä olis tosi ihanaa et olisin mun exien kanssa ystäviä, mut ne ei oo pystyny siihen... Tutkimattomia ovat miesten tiet.

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

tweety

Posts: 138

#86 • • tweety tsirptsirp
kyllä exän kanssa voi olla kaveri.se kyllä riippuu paljon millaisissa merkeissä on erottu...kaikkien kanssa olen ainakin puheväleissä..ja erään kanssa hyväkin kamu*nauru*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

joun

Posts: 425

#87 • • joun People want to be needed
Kyllä voi, vaikka ei se välttämättä oluks kovin helppoa ole (ainakaan mulle). Joka tapauksessa exän kanssa hyvät välit, jutellaan usein ja kerrotaan toisillemme paljon asioita *hymy*

--
Im happy only when Im busy

Tiinuliinu81

Posts: 510

#88 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Riippuu exästä ja miten siitä tuli exä. Jos ex jätti, niin luultavasti on vaikeampi yht´äkkiä alkaa kaveriksi, jos rakastaa toista..

En tiedä. Ei ole kokemusta asiasta.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

siveys

Posts: 2,492

#89 • • siveys lovely
no ei tietenkään! missään tilanteessa!
Henna

Posts: 4,965

#90 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Voi.
LaOrA

Posts: 174

#91 • • LaOrA
Rippuu hyvin paljon siitä minkälainen suhde on ollut ja minkälaisissa merkeissä ja olosuhteissa ero on tehty. On tietysti hienoa unohtaa menneet ja pysyä ystävinä mikäli sa vaan on mahdollista!
iriil

Posts: 371

#92 • • iriil
Mie en oo koskaan onnistunu siinä. Yhden kanssa en puhunu neljään vuoteen sanaakaan, kunnes sanoin moi. Yhtä melkein löin (okei, vedin avarilla niin lujaa kun lähti) kun se alkoi vitsillä uhkailemaan läheistäni. Napsahti pinna kun toinen vain vittuili koko ajan ja hoki mulle vain :Turpa kii, ei kiinnosta! Vaikka oli pyytäny itse juttelemaan ja kysyny miten menee. Ärsyttää vieläkin kun ajatteleekin sitä. Aika ei tässä auta, sen olen itestäni jo huomannu.

Yksin kertaistetty vastaus: Minä en voi.
Unik

Posts: 4,117

#93 • • Unik
On niin tapauskohtaista eli voi mutta aina se ei vaan ole mahdollista ja onnistu.
Elviira

Posts: 39

#94 • • Elviira big mama
Oon ollu tosi hyvissä väleissä exiin... aina siihen asti, kun kuvaan tulee uus mies. Mustasukkasuutta puolin jos toisinki. Sitäpaitsi uuden kundin on hankala hyväksyy exää roikkumassa nurkissa. *justjoo*

--
Get down on your knees, BITCH!

Avatar
#95 • • --- Guest
Meitsi ei kyl tajuu mustasukkaisuutta... Miehillä ei ole täällä munaa housuissa! Mustasukkaisuus johtuu huonosta itsetunnosta... koko ajan näkee ku jengi poraa x-muijiensa perässä.... Vitun säälittävää. Sori, älkää tappako *hali**enkeli*
tumpsi

Posts: 2,553

#96 • • tumpsi rekisteröitymätön
Voiko eksän kanssa olla paras kaveri?
Mä ainakin (toistaseks) voin.
Vaikka meidän suhde (avoliitto)
päättyi myrskyisästi,
pienen ajan kuluttua olimme taas kuin paita ja perse.
(Joka saattaa johtua siitä, että ensin oltiin sydänystäviä,
ja lopuksi kävi niinkuin kävi.Ja nyt olemme sitä taas.)
Anteeksianto tulee tuskin koskaan olemaan totta,
mutta jotkut asiat on vaan osattava jättää menneisyyteen
ja hyväksyttävä.
Avatar
#97 • • RINY Guest
Hmm.. riippuu tyypistä mut kai sitä voi. Ja riippuu siitä että millanen se suhde on ollu. En mä ainakaan kaikkien eksien kanssa ole edes puheväleissä mut muutaman kanssa olen hyviäkin ystäviä ja muutama on vaan sellasia että kyllä niille voi moi sanoa jos niitä joskus sattuu näkemään. Mut voiko eksän kanssa olla enemmän kuin vaan kaveri? *vink*
Emilii

Posts: 81

#98 • • Emilii MaMMa!
Minä ainakin pyrin olemaan eksieni kanssa väleissä. Yhden pojan kanssa seurustelin 3 vuotta ennenkuin lopein suhteen ja vasta kolmen vuoden jälkeen olemme nyt ystäviä. Aika parantaa haavat enkä ymmärrä miksi ihmisestä jota on joskus rakastanut pitäisi tehdä vihollinen. On toki erilaisia tilanteita, ratkaisuja ja ihmisiä mutta minä olen ainakin tyytyväinen omiin suhteisiini eksieni kanssa. *plur*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

Avatar
#99 • • + Guest
Exän kanssa kyllä voi olla kaveri, ystävyys onkin vähän monimutkasempi juttunen. On ihan eri asia, onko seurustelusuhde kestänyt kuukausia vai vuosia. Kuukausien seurustelusuhteen jälkeen voi kyllä mun mielestä ystävyyskin onnistua pienen "tunteiden tasaantumisbreikin" jälkeen. Vuosia kestänyt seurustelusuhde jättää molempiin osapuoliin kuitenkin niin paljon jälkiä, että monta vuotta seurustelun päättymisenkin jälkeen kaveeraaminen on ollut hieman hankalaa. Ei se aika ihan kaikkia haavoja paranna, eikä ihania muistoja ja tunteita poista.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#100 • • [Nuclear] el aprendiz

äpärä:
Meitsi ei kyl tajuu mustasukkaisuutta... Miehillä ei ole täällä munaa housuissa! Mustasukkaisuus johtuu huonosta itsetunnosta... [...]


IMO mustasukkaisuus ei oo ihan noin musta-valkoista, "lievä" mustasukkaisuus kertoo myös välittämisestä eikä pelkästään huonosta itsetunnosta tai omistushaluisuudesta.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku