Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,381 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#121 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Hitto tässä ollaan nyt harjoteltu kohta kaksi kuukautta, miten eletään erillään ja ollaan vaan hyviä kavereita...kyllähän se sujuu se yksinäänelo ja ratkaisu on ollut hyvä. Se ystävyyspuoli onkin sitten se vaikea juttu, ihan kivasti menee, kun nähdään vaan 0,5-3 h pätkissä, eikä mitenkään joka päivä, mutta perjantaina oli eka bilereissu yhdessä, etkot, bileet ja jatkot, niin huh huh...

...mulla rupes pinna kiristyyn kaikesta mitä toinen teki, enkä mä taas sitä haluaisi! Sitä, että rupeis taas valittaan niistä samoista asioista, mistä jo seurustellessa soitti poskeaan. Mutta ehkä ajan kanssa, onhan se niin mahtava tyyppi, että mä oon sen kanssa roikkunu neljä vuotta...kun ei kuitenkaan vihassa erottu.
2000

Posts: 420

#122 • • 2000 Opetuslapsi
Minä olen poikkeuksetta jokaisen exän kanssa hyvissä väleissä, joskaan kaikkia ei kovin usein tapaa.
Aina on suhde päättynyt ilman suurempaa tappelua, itseasiassa juuri sen ensimmäisen riidan koittaessa.

--
2 nasty 4 U

goldS

Posts: 109

#124 • • goldS
Aika moni ihminen eron jälkeen vihaa toista, johtuen siitä että suhde yleensä päättyy riita. Asia ei kuitenkaan pitäisi olla niin koska heppuhan voi olla ihan hyvä ystävä. Itse olen juuri eronnut ja miettinyt kyseistä juttua. Varsinkin pitkän suhteen jälkeen on mielestäni kiva pysyä ystävänä kun voi myöhemmin nauraa vanhoille jutuille.

--
I liked to fly IN music

phanatic

Posts: 1,123

#125 • • phanatic

2000:
Aina on suhde päättynyt ilman suurempaa tappelua, itseasiassa juuri sen ensimmäisen riidan koittaessa.



Eli ei kovin pitkiä suhteita vissiin ole ollut?-)
xqUe

Posts: 110

#126 • • xqUe
emmäkää oikee pysty tosin riippuu kyl aika paljo henkilöstä

--
Place Go Boom!

superwoman

Posts: 333

#127 • • superwoman toinen jalka jo...
No ei tod...!!

Kyllähän sitä voi "kaveri" olla, jos tässä tarkoitetaan, että edellä mainitun vastakohta olis sitten vihamies? Eli siinä tapauksessa kavereita exissä piisaa. Mutta kyllä tää kaveruus tai ystävyys on yleensä ollut sisällöltään aika köyhää exien kanssa, koska välillä on aina jotain hmm... ylimääräistä jomman kumman puolelta, joten parempi on ollut jättää väliin.

Kaikille tietysti kerron, että me erottiin ihan ystävinä... Mikä ei kai sitten tämän gallupin perusteella olekaan vastauksena vain pelkästään retorinen, ei ehkä edes omalla kohdalla?

--
...just visiting...

ãnimãnic

Posts: 153

#128 • • ãnimãnic Nomad
Kyllä mulla on ihan hyvät välit melkein kaikkien exien kanssa.. siis kaikkien joita edes näen joskus. Eihän siitä kaverisuhteesta mitään syvällistä voi tulla mut, moikkaillaan kun nähdään ja käydään joskus leffassa tai bileissä yhdessä.. Sairasta tai ei, mut näin se vaan menee..

Btw.. mun pisin suhde on sit jotain 6kk:n luokkaa, joten en voi halutessanikaan kertoa toimiiko tämä pitempien suhteiden jälkeen

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

kemuttaja

Posts: 385

#129 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Mulla on ainaskin sellanen periaate aina ollut et kaikkien exien kanssa yritän olla kaveri! Ja se kyl on onnistunutkin aika hyvin..Mut eihän aina pysty olla kaikkien kans väleis*täh*!Mut joittenkin kans oon vieläkin toooosi hyvä kaveri*hihu*!Välillä ne vaan tuppaa vähän häiritsemään uusia suhteita*vink*!

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Tipsu

Posts: 133

#130 • • Tipsu RONTTI =)
Toivoisin että voitaisiin olla...mutta jostain syystä se tuntuu olevan miespuolisille hankalampaa?! En toki halua yleistää... Mutta joo itse voisin olla!! *hymy*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

NeoDragon

Posts: 230

#131 • • NeoDragon
Kyllä mun mieletstä. Riippuen tietysti olosuhteista... Mutta pääsääntösesti kyllä. Kuhan tosin eka saa tarpeeks aikaa sisäistää sen että oho on todellakin, ja että tästä lähtien ollaan sitten kavereita. Tämä voi sittten viedä oma aikansa, mutta kyllä se onnistuu.
India

Posts: 475

#132 • • India
Kylläpä hyvinkin voi! Ei se helppoa ole, mutta voi! On kulunut neljä vuotta erosta ja paremmin ei vois varmaan mennä. Just oltiin lauantaina exän kanssa ulkona ja kivaa oli.

Aikasemmin meidän kaveruuden välissä oli exän silloinen muija, jolla oli jotain kovasti minua vastaan.
Mutta saman tien kun ne erosivat välimme exän kanssa parani. Saatamme puhua monta tuntia puhelimessa ihan mistä vaan. Ja arvostan tätä ystävyyttä, kyllähän se mut niin hyvin tuntee etten halua sitä menettää.

Muita varsinaisia exiä ei sitten oikein olekaan.. en laske mitään parin viikon yhdessä pyöriskelyä seurusteluksi joten eipä niistä ole exiä jäänyt.
Mussu

Posts: 1,755

#133 • • Mussu
Kyllä pystyy...mut ei välttämättä heti,ehkä sen jälkee ku kumpiki on päässy toisesta yli ja ehkä kattelee ympärillee tai löytäny jo uuden tai yrittäny jonkun toisenkaa...Mulle on jääny yx X,jonka kaa soittelen sillon tällön ja kutsun sen aina mun bileisiin. Sitte on näit joittenkaa ei haluu olla suhteen loputtua missään tekemises. Mut kyl mä pystyn olee frendi,mut se kyl vatii et kummalkaa ei oo mitään fiiliksii toista kohtaan. Muuten tulee turhii mustasukkasuus riitoi ja kännis saattaa alkaa kaverisuhteen rajat vähä hämärtyy...Ei hyvä...
rZi

Posts: 587

#134 • • rZi 42
Voiko teiän mielestä exän kanssa käydä dokaamassa baareissa ja olla niiku normaalisti olis?
tumpsi

Posts: 2,553

#135 • • tumpsi rekisteröitymätön

rZi:
Voiko teiän mielestä exän kanssa käydä dokaamassa baareissa ja olla niiku normaalisti olis?


jåå
rZi

Posts: 587

#136 • • rZi 42

tumpsi:
---
rZi:
Voiko teiän mielestä exän kanssa käydä dokaamassa baareissa ja olla niiku normaalisti olis?

---

jåå



esim.
Meinaaks, että voit perseillä muitten naaraiden kanssa ilman että kummastakaan tuntuu oudolta.
tumpsi

Posts: 2,553

#137 • • tumpsi rekisteröitymätön

rZi:

esim.
Meinaaks, että voit perseillä muitten naaraiden kanssa ilman että kummastakaan tuntuu oudolta.


esim.
Meinaan että en yleensä perseile muiden, enkä omienkaan naaraideni kanssa baarissa.
rZi

Posts: 587

#138 • • rZi 42

tumpsi:
esim.
Meinaan että en yleensä perseile muiden, enkä omienkaan naaraideni kanssa baarissa.



Nyt varmaan käsitit väärin kun sanoin "perseily", tarkotin sillä: tehdä tyhmiä juttuja, nauraa hölmöilylle, tanssia ja pitää hauskaa seuran kanssa. Siis semmosta peruskännisekoilua, you know*vink*.
tumpsi

Posts: 2,553

#139 • • tumpsi rekisteröitymätön

tumpsi:
---
rZi:
Voiko teiän mielestä exän kanssa käydä dokaamassa baareissa ja olla niiku normaalisti olis?

---

jåå

*tappi*

Posts: 203

#140 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
EHDOTTOMASTI..joskus asiat voi jopa toimia paremmin vain ystävätasolla.
joissain tapauksissa se ei todellakaan toimi, jos ihminen esim. on vielä liian takertunut
toiseen niin se on fakta: siitä ei tule mitään.
Mutta jos alunperinkin on koko suhteen ollut avoimet välit ja ystäviä toisen kanssa
niin kyllä se toimii..omalla ajallaan tietenkin.
Oma ex parhaimpia ystäviä ja todellakin vielä parempi näin!

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~