Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,505 views

kuninkas

Posts: 90

#141 • • kuninkas Team KarvaBallot
Kysymykseen suora vastaus: Todellakin, kunhan ei olla erottu ovet paukkuen! Mul ei oo ainakaan tuottanu ongelmii muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

--
*iloinen*HäRöPallO*iloinen*

Rocca

Posts: 3,064

#142 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Voi todellakin *hih* mut omalta osalta tarvii vähä viel ainakin rauhottuu et tottuu taas tilanteeseen ja osaa elää sitä...ku ei siit viel oo 100% yli päässy *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#143 • • Juzba Guest
Voi tietenkin olla jos ollaan erottu sovussa eikä ole mitään muitakaan ongelmia.. *iloinen*
Pelimies

Posts: 229

#145 • • Pelimies back in businesssss....
Riippuu ihan tapauksesta...
hKt

Posts: 121

#146 • • hKt hökötti
Yleisesti kyllä, mutta riippuu myös tapauksesta..

--
*sydän*

lohikarme

Posts: 1,730

#147 • • lohikarme RitariVittupää

Elvi:
Edelleen ei voi olla kaveri. Jos oon joskus vastannu tänne niin sori. Mut parempi olla ilman eksii niin ei tuu pahaa mieltä kellekkään eikä ongelmii ja huomattavasti ilosempii aamuja ja iltoja ilman exii. *iloinen* Aina joku kuitenki mättää vaikka koittas olla kavereita. En oo koskaan koittanut enkä kyllä tule koittamaankaan. Parempi olla vaan ilman kaveruutta. Niin on tähän mennessä ollu ainakin helpompaa ja hauskempaa.



Nimenomaan.... exä on exä...jostain syystä se on historiaan jääny ja siellä pysykööt! Mä ainakin elän nykyaikaa *iloinen*

--
Qualis artifex pereo

darkfr

Posts: 232

#148 • • darkfr d:play
ihan hyvin oon pystyny olemaan. ja luultavasti jatkossakin. mutta ei kyllä mikään maailman läheisin ystävä, se läheisyys on varmaan jo koettu ihan tarpeeks.

--
4/4

serotonot

Posts: 3,137

#149 • • serotonot Paul Easy
miksei voisi? tottakai se vaatii toipumisajan siitä suhteesta mutta jos toiseen on kunnolla tutustunut niin kyllä mä sen ainakin haluan ystävänä pitää. hyviä ystäviä ei oo koskaan liikaa.
serotonot

Posts: 3,137

#150 • • serotonot Paul Easy
miksei voisi? tottakai se vaatii toipumisajan siitä suhteesta mutta jos toiseen on kunnolla tutustunut niin kyllä mä sen ainakin haluan ystävänä pitää. hyviä ystäviä ei oo koskaan liikaa.
Nalatsu

Posts: 155

#151 • • Nalatsu naarasleijona
olen erittäin hyvää pataa ex-kihlattuni kanssa, olen hänen esikoisensa kummitäti.. *iloinen*
ja kummipoika täyttää 20.päivä 3v.. *plur* ihana veitikka!

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Avatar
#152 • • Mr. Jenkins Guest
Toivottavasti Voi, mut kuten moni täällä jo ilmaissut NIIN tapauskohtaista.
peepe

Posts: 904

#153 • • peepe

ALIEN
Pidemmän päälle kuitenkin, kun kypsyy ja tajuu asiat epäitsekkäämmin se on täysin mahdollista ja jopa suotavaa! *vink* Kaikki tietysti aina riippuu ihmisistä koska olemmehan yksilöllisiä enhä mäkään olis kaveri ex:n kaa joka yritti joskus silloin tappaa mua useaan otteeseen! *nauru*



Juu eihän se aina helppoa ole, mutta todellakin, avainsana on se epäitsekkyys..
Avatar
#154 • • pia^^ Guest
Kokemuksen mukaa osan kaa voi olla ja osan ei. Ne joitten kaa ei kerrenny mitää kauheen isoo olee voi helpommin olla kaveeri ja sit riippuu siit kuinka vaikeesti ero tapahtunu. Mut ei niist eksistä mitää sydänystävii koskaa tuu *nauru*
Encoder

Posts: 310

#155 • • Encoder Kofeinisti
Exä sitten soitti puolentoista vuoden radiohiljaisuuden jälkeen tällä viikolla. Kahden tunnin päästä pitäis mennä sen kanssa kahville. Vähänkö hermostuttaa *poks*

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Avatar
#156 • • VilliTiikeri Guest
se riippuu niin tilanteesta että miten sitä on tullut erottua. itse en henk.kohtasesti halua olla missään tekemisissä exäni kanssa, ei kiitos..*kivatsulle**pahis*
Avatar
#158 • • J00nas Guest
Riippuu tottakai hyvin paljon tapauksesta, mut useimmiten se exä on on tosiaan EXÄ, ja ehkäpä parempi myös niin. voidaanhan sitä "sopia" et näkyillään, mikä todellisuudessa tarkottaa että moikataan, jos joskus satutaan törmää. Mun olis hyvin vaikee kuvitella olevani hyvä kaveri mun entisen kanssa. Useimmiten jommalla kummalla on kuitenkin jääny jotain odotuksia.. Avainsana olis tosiaan se epäitsekkyys, mut ihminen kun sattuu luonnostaan vaan olemaan äärimmäisen ahne. Nostan hattua niille jotka tosiaan pystyy olee epäitsekkäitä..
Avatar
#159 • • ikj Guest
sanottaan niin että,
pidemmät suhteet: ei
muut..yleensä joo.
Rosah

Posts: 107

#160 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti

ChImPPA:
Toivon mukaan...


Niinkö toivot.. silloin pitäisi asialle tehdä simo jotain! Asiat ei itsestään selviä ja katoa mielestä*hymy*