Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,360 views

Burncycle

Posts: 106

#361 • • Burncycle Konttorirotta
Miksi ei vois?

Mulla on toistaiseksi kaikki paitsi yksi exä jäänyt ystäväpiiriin. Tosin nyt on edessä pahin toistaiseksi: eli vaimon kanssa tuli ero! Saas nähdä kuinka paljon se "for ever after" vaikuttaa mahdolliseen tulevaan ystävyyteen. Uskon että suurin vaikuttaja on siinä miten sinä reagoit hänen seuraavaan poikaystävään tai tyttöystävään. Jos voit handlata sen, ja olla todella onnellinen hänen puolesta, niin voit handlata myös hänen ystävänä olon! Eli siitä vain testaamaan.
dj Missiah

Posts: 303

#362 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
Mielestäni kyllä, onko naivismia se että on "yhteinen" menneisyys?
mummoankka

Posts: 369

#363 • • mummoankka
Kyllä, siinä vaiheessa kun aikaa oli kulunut tarpeeksi kaikesta ikävästä. Niinhän se menee, että aika kultaa muistot... ja ne pahatkin asiat on muuttunu vähemmän pahoiksi.
Mutta kysymykseen voiko exän kanssa olla kaveri, vastaisin silti; harvassa tapauksessa pystyisin.
kriba

Posts: 173

#364 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Tottakai voi olla kaveri. Eksän kanssa pidetää sopivan epäsäännöllisesti yhteyttä ja nähdäänkin ehkä kerran vuodessa. Meillä menee kavereina paremmin kuin seurustellessa :)
Sitten taas toinen eksä voin mun puolesta kaivautua lähimmän kiven alle. Onneks ei ole nähty eroamisen jälkeen. *senkin*
Miinapiina

Posts: 3,494

#365 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kyllä voi ! tai ainakin minä ja ex ollaan erittäin hyviä ystäviä, ja toivon että niin pysyykin *joo* *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#366 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Burncycle, 28.10.2006 02:25:
Miksi ei vois?

......

......Uskon että suurin vaikuttaja on siinä miten sinä reagoit hänen seuraavaan poikaystävään tai tyttöystävään. Jos voit handlata sen, ja olla todella onnellinen hänen puolesta, niin voit handlata myös hänen ystävänä olon! Eli siitä vain testaamaan.



toi kyllä pitää niin paikkansa ! ! ! ! ! ! ! ! itse olisin äärettömän onnellinen jos exäni löytäisi jonkun kivan tytsin ! koska ollaan ystäviä, olisin onnellinen hänen puolestaan ! ! ! ! *joo*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#367 • • crissy
Voisin peesaa Miinapiinaa kans.. ja tosin se myös riippuu et millasis väleis sitä erotaan.. Mä en oo pahemmin tekemisis yhenkää eksän kaa ku ne o ollu mulkkuja joten ei oo ollu tarvetta! ja ei paljoo kiinnosta edes! nykyään on maailman ihanin mies mulla josta en luovu ikinä..
Miinapiina

Posts: 3,494

#368 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 19.11.2006 19:15:
Voisin peesaa Miinapiinaa kans.. ja tosin se myös riippuu et millasis väleis sitä erotaan.. Mä en oo pahemmin tekemisis yhenkää eksän kaa ku ne o ollu mulkkuja joten ei oo ollu tarvetta! ja ei paljoo kiinnosta edes! nykyään on maailman ihanin mies mulla josta en luovu ikinä..



no joo... mun "eräs" ex (jonka elämäntehtävänä on mun ärsyttäminen) ei todellakaan kuulu mun lähipiiriin millään lailla, sen kanssa on vaikea olla missään tekemisissä ni saatikka sit kaveri... *eiei*
onneks on älynnyt pysyy kaukana musta (paitsi että ite alotti ton "en haluu nähä sua" mut sen jälkeen ei oo muuta osannut ku yrittää pilata kaikki ja vaikeuttaa mun elämää) en tiiä mitä tekisin jos tulis TAAS jotain paskaa länkyttää...

eli ei kaikkien kanssa todellakaan voi olla kaveri, mut jos pystyy tai edes haluaa pystyä...ni sit toi edellinen ... jep jep *joo*

--
pinkki on pop!!!

plink

Posts: 1,405

#369 • • plink team paska
aiemmin ajattelin, että ei voi, mutta kyllä sittekin voi olla hyviä kavereita. meen varmaan moikkaamaan sitä Lontooseenkin ens keväänä, kun se on siellä vaihdossa.:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#370 • • Aurinkoneiti
Exän kanssa ei voi olla kaveri. Mun mielestä olis parempi pysyä mahdollisimman kaukana.
laeski^

Posts: 478

#371 • • Edited laeski^ LaiskaLäski
miks ei vois, jos on ollu hyvä suhde ja eroomisest ei jää asioit häiritsee...
tottakai se vaatii duunii molemmilt, ja tuskin mitää parhait kamui pystyy olee ikin, mut väleis ainaki..
mä en vaan pysty tajuu semmost et ollaan oltu onnellisesti rakastuneit ja jostain syyst erotaan, ni sit pitäis ajatella et hey, nyt ei enää olla yhes, ni nyt mä vihaan sua *ding* miks näin??

siis jos on ollu kiva suhde ja vähemmän kivulias ero...
Avatar
#372 • • Edited ALIEN Guest
kuten gallup sanoo niin kyllä voi. Ja sen sanoin itsekin koska oli valittu sellainen sanamuoto kysymykseen, että "voiko..?" Eli jos syytä olisi niin tottakai _voisin_ olla.
Epailija

Posts: 5,636

#373 • • Epailija Physicist, 2nd class.

laeski^, 20.11.2006 23:00:
siis jos on ollu kiva suhde ja vähemmän kivulias ero...



Tämäkään ei takaa sitä, että suhteen jälkeinen ystävyys tai kaveruus olisi antoisaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

oooo

Posts: 1,249

#374 • • oooo

laeski^, 20.11.2006 23:00:
mä en vaan pysty tajuu semmost et ollaan oltu onnellisesti rakastuneit ja jostain syyst erotaan, ni sit pitäis ajatella et hey, nyt ei enää olla yhes, ni nyt mä vihaan sua *ding* miks näin??

siis jos on ollu kiva suhde ja vähemmän kivulias ero...



Ei se nyt ihan noin mustavalkoista ole. Ihmiset muuttuu, tilanteet muuttuu...
Kiva suhde ja vähemmän kivulias ero ei takaa mitään.
OverDose

Posts: 1,714

#375 • • OverDose Team Emmätajuu
Voi. Ellei se eron jälkeen halua tappaa sua. Sit ei voi. *tirsk*

--
Once Upon a Time...

^Petunia

Posts: 888

#376 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Tottakai voi *joo*
Aluksi voi olla tosi hankalaa kun ero on tullu..
Mut aika parantaa haavat ja sit sitä taas huomaa toisessa taas ne mukavat puolet joihin sillon joskus ihastu ja tajuta et toihan on ihan kiva kaveri *hymy*
Minusta on tärkeetä et voi jutella ja katsoa toista vielä silmiin kaiken jälkeen eikä vältellä toisen seuraa kuin ruttoa *poks*
Koska minulla ja exällä on Niin paljon yhteisiä tuttuja että se olisi ihan naurettavaa olla sodassa keskenään *vink*

ps: mutta kai sitä alussa saa mielessään kirota toisen alimpaan helvettiin?! *lmao*
Epailija

Posts: 5,636

#377 • • Epailija Physicist, 2nd class.

^Petunia, 21.11.2006 09:30:
Tottakai voi *joo*
Aluksi voi olla tosi hankalaa kun ero on tullu..
Mut aika parantaa haavat ja sit sitä taas huomaa toisessa taas ne mukavat puolet joihin sillon joskus ihastu ja tajuta et toihan on ihan kiva kaveri *hymy*



Ja sitten ihastua uudelleen!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Sand3

Posts: 1,157

#378 • • Sand3 satuolento
Totta kai voi olla...tosin mulla on sellai et tarvitsen hetken omaa aikaa ennen kuin alan kaveraamaan ko henkilön kanssa...siinä ehtii hyvin tunteet unohtuu ja sit ei tule sellaista voi vittu kun toi teki mulle niin- asennetta samantien kun näkee entisen...ja sit oikeasti vaikuttaa sekin todella paljon et miten erotaan...jos toinen on pettänyt niin siinä vaiheessa ei ole mitään asiaa enään olla edes hyvän päivän tuttu, koska se sattuu niin hirveästi kun joku pettää ja siitä jää kiinni...mut yleisesti ottaen kyllä voi...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

LaOrA

Posts: 174

#379 • • LaOrA

^Petunia, 21.11.2006 09:30:
Tottakai voi *joo*
Aluksi voi olla tosi hankalaa kun ero on tullu..
Mut aika parantaa haavat ja sit sitä taas huomaa toisessa taas ne mukavat puolet joihin sillon joskus ihastu ja tajuta et toihan on ihan kiva kaveri *hymy*
Minusta on tärkeetä et voi jutella ja katsoa toista vielä silmiin kaiken jälkeen eikä vältellä toisen seuraa kuin ruttoa *poks*
Koska minulla ja exällä on Niin paljon yhteisiä tuttuja että se olisi ihan naurettavaa olla sodassa keskenään *vink*

ps: mutta kai sitä alussa saa mielessään kirota toisen alimpaan helvettiin?! *lmao*


täysin samaa mieltä mutta joitakin poikkeuksia tietenkin on...
KooKie

Posts: 4,338

#380 • • KooKie aka. Petress Pan
No kyllähän mä sitä kovasti aina sanon että "Ollaan X:n kanssa nyt kavereita", mutta tosiasiassa yritetään joko vältellä toisiamme tai päädytään toisiimme kiinni illan mittaan.

Kyse meillä on siitä, ettei erossa kummallekaan jäänyt mitään hampaan koloon, kun syy oli yksinkertaisesti se nuoruuden vapaudenkaipuu. Syyt, miksi mä sen kanssa yhteen joskus menin ja miksi siitä välitin, ovat edelleen olemassa ja välitän siitä edelleen. Syy, miksi en enää yhteen ko. jätkän kanssa hakeutuisi on, ettei meillä oikeastaan menneisyyden ohella ole mitään yhteistä. Tämä yhteisten intressien puute ja se älytön kemia, mikä meillä yhä 3 vuoden jälkeenkin on vesittävät mahdollisuuden olla "vaan kavereita".

Mutta se, ettemme kykene olemaan "kavereita" ei tarkoita sitä, että en X:stä pitäisi - päinvastoin, pidän sen muistosta välillä liikaa ollakseni "vain" sen kaveri. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!