Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 330,519 views

asdf

Posts: 3,155

#381 • • asdf

KooKie, 21.11.2006 14:20:
(---) pidän sen muistosta välillä liikaa ollakseni "vain" sen kaveri. :)



Nii, ja perseestä? *vink*
Avatar
#382 • • cjet Guest

Zenni, 21.11.2006 15:34:
---
KooKie, 21.11.2006 14:20:
(---) pidän sen muistosta välillä liikaa ollakseni "vain" sen kaveri. :)

---


Nii, ja perseestä? *vink*



*lmao* Ilmankos mul ei oo koskaan noita ongelmii.. On nii vitun iso perse, että kaikkien kaa voi olla kaveri.. *tirsk*
asdf

Posts: 3,155

#383 • • asdf

cjet, 21.11.2006 15:51:
*lmao* Ilmankos mul ei oo koskaan noita ongelmii.. On nii vitun iso perse, että kaikkien kaa voi olla kaveri.. *tirsk*



Mut kaverihan pitää nimenomaan olla myöskin siks, että pääsee sitten kyyläilemään sitä persettä useemmin :P
KooKie

Posts: 4,338

#384 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 21.11.2006 15:34:
Nii, ja perseestä? *vink*



Zenni, 21.11.2006 15:53:
Mut kaverihan pitää nimenomaan olla myöskin siks, että pääsee sitten kyyläilemään sitä persettä useemmin :P



Ai, tän takia sä oot Bishun kaveri. :D Näät sitä ehkä useammin, mut mäpä oon saanut tuntumaa siihen! Ja totta totisesti tykkään sen perseestä - sehän on täydellinen ja mulla on peppufetissi! *slurps*

"Ei Juli millään pahalla, enkä haluu masentaa sua, mut vittu Rikulla on hyvä perse." a la Jenni @ Laran laituri vm. 2004. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#385 • • cjet Guest

KooKie, 21.11.2006 16:04:

Ai, tän takia sä oot Bishun kaveri. :D Näät sitä ehkä useammin, mut mäpä oon saanut tuntumaa siihen! Ja totta totisesti tykkään sen perseestä - sehän on täydellinen ja mulla on peppufetissi! *slurps*



And I got feet-fetish.. *slurps* Korkoa ja kaunista jalkaa ja musta ei pääse kaverina eroon koskaan. *nauru*
remotion

Posts: 5,283

#386 • • remotion nostatus guru

Epailija, 21.11.2006 13:58:
---
^Petunia, 21.11.2006 09:30:
Tottakai voi *joo*
Aluksi voi olla tosi hankalaa kun ero on tullu..
Mut aika parantaa haavat ja sit sitä taas huomaa toisessa taas ne mukavat puolet joihin sillon joskus ihastu ja tajuta et toihan on ihan kiva kaveri *hymy*

---


Ja sitten ihastua uudelleen!



taikka sitten ei, koska ei halua samaan rumbaan uudestaan.
Epailija

Posts: 5,636

#387 • • Epailija Physicist, 2nd class.

remotion, 21.11.2006 16:09:
taikka sitten ei, koska ei halua samaan rumbaan uudestaan.



En usko, että sen ihastumisen välttäminen ihan onnistuu tuolla perusteella. Suhteen välttäminen kyllä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#389 • • pipa Guest
En usko. Toivottavasti voi olla.. *ding*
Miinapiina

Posts: 3,494

#390 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
edelleen voi... (ja nyt sekin on varmistunut...) ex on mulle tärkee ja ollaan hyviä ystäviä, ja pystytään toimimaan ystävinä, viime vloppu osoitti sen *pepsodent*

pidetään yhteyttä silloin tällöin , ei jokapv tietenkään, sillä enhän kaikkien kamujenkaan kanssa ole yhteyksissä päivittäin! toimii erittäin hyvin *joo* ja olen siitä toooodella iloinen, että asiat meni näin!! ettei tarvitse tapella tai olla pitämättä yhteyttä, se olis ehkä kauheinta mitä tiedän, sillä oltiin todella hyviä ystäviä ennen kuin alettiin seurustelemaan, ja olisi ollut tosi surku, jos sen olisi menettänyt eron myötä!!! exäni on yksi parhaimmista ystävistäni!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

_RixU_

Posts: 320

#391 • • _RixU_
Riippuu varmaan vähän tapauksesta, mutta omalta kohdalta sanoisin, että voi olla ja vielä tosi hyvä sellainen *hihu*
samlainio

Posts: 1,264

#392 • • samlainio
riippuu vähän suhteesta. Itte seurustelin 8v yhen typyn kanssa ja oon tosi hyvis väleissä edelleen hänen kanssaan. Kuiteski tollasen suhteen jälkeen voi jo sanoa tuntevansakin toisen ja käyny läpi, ett mitä se rakkaus oikeesti on. Ei sitä hevillä halua unohtaa ja vaikka haluais ni ei unohda
Progress

Posts: 955

#393 • • Progress
kaikkien muiden paitsi viimeisimmän...no, on siinä omaaki mokaa...ei pelkästää syy hänessä. Mut mielelläni toki hänenki kaa olisin tekemisis, oli kuitenki maailman tärkein ja rakkain ihminen pitkän ajan. Mut, sellasta se vaan on, elämä.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

terraluna

Posts: 1,270

#394 • • terraluna Agentti
Itse en oikein voi, miksi näin ,riippuu siitä kuinka suhde loppui. Toisten exien kanssa erossa on jäänyt niin huono maku suuhun että jo pelkkä ihmisen ajattelukin vihastuttaa. Toisissa on tullut ite jätetyksi yllättäen, niin että itse on vielä rakastunut. Silloin en taas halua enää nähdä, turha kiduttaa itseään menneillä muistoilla ja pettää itseään luulottelemalla että paluu yhteen onnistuisi. Itsekunnioitus menisi jos jäisi surkeana roikkumaan toiseen vain koska on liian heikko selvitäkseen itse.

Ärsyttää vähän nykypäivän parisuhdemeininki, kaikki pitää saada, mistään ei voi luopua. Exän kanssa saatetaan olla hyvinkin tiiviisti yhteyksissä ja viettää yhä eronkin jälkeen paljon aikaa yhdessä, vaikka olisi uusi suhdekin jo aluillaan. Siinä ei selittelyt hyvästä kaverista luopumisen turhuudesta paljoa auta, jos vanha kumppani vie hyvin suuren osan vapaa-ajasta ja ajatuksista. Uuden suhteen syvenemisenkin kanssa voi olla vähän niin ja näin, kun exä tunkee parin elämään joka välissä.

Oon varmasti vanhanaikainen, romantikko sekä kyynikko, mut haluan perinteisen parisuhteen, missä vietetään paljon aikaa yhdessä tehden ja kokien, jakaen kokemuksia ja tunteita. En myöskään piittaa mistään sisarellisesta "oot mun paras kaveri mut ihastun kyllä yhtenään muihin ja aattelen muita aina kun pannaan ja oon sun kanssa lähinnä siks et se on helppoa, mukavaa ja käytännöllistä ja tuttua". Musta suhteessa pitää pystyä säilyttämään mielikuva siitä, millasta oli nähdä toinen ensi kertaa, se ihastumisen tunne, ja vaalia sitä. Jos intohimo loppuu, ei suhteelle voi ennustaa kovin kestävää kehitystä.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Lauruska

Posts: 821

#395 • • Edited Lauruska nihkee
Miten te tyypit ootte suhtautunu siihen jos teidän toisella puoliskolla on erittäin läheinen suhde eksänsä kanssa? *ding* Oisko tällainenkin näkökulma oiva täällä?

..itse oon täysin kykenemätön lähes mihinkään kommunikaatioon omien eksieni kanssa..
sale

Posts: 1,235

#396 • • sale
Toivoisin että voisi olla.Itse en ole voinut olla pidempiaikasen ex tyttöystäväni kanssa väleissä.Syitä en lähde tähän erittelemään, vaikka vikaa tosin oli meissä kummassakin.Toivottavaa olisi että voisi jatkossakin aina olla hyviä ystäviä*joo*
AndyE

Posts: 129

#397 • • AndyE
oon ollu kaikkien mun exien kaa hyvää kaveria suhteen jälkeen. Mut yhen kaa en oikein osaa olla, tykkään liikaa *poks*

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

cinde

Posts: 17

#398 • • cinde
Joo, varsinki sitten ku menee tekeen niiden kans lapsen nii on vähän pakko...mut oon kyl muittenkin kanssa...

--
Hei älä spiidaa, kyllä ne tontut viel löytyy. Mä lupaan

AdonisHercules

Posts: 596

#399 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Mä olen melkein kaikkien mun exien kanssa puheväleissä, joten musta voi olla vielä ystäviä.
Tai sitten olen vaan niin hyvä lopettamaan mun parisuhteet *pepsodent*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#400 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lauruska, 8.12.2006 23:57:
Miten te tyypit ootte suhtautunu siihen jos teidän toisella puoliskolla on erittäin läheinen suhde eksänsä kanssa? *ding* Oisko tällainenkin näkökulma oiva täällä?

..itse oon täysin kykenemätön lähes mihinkään kommunikaatioon omien eksieni kanssa..



no jos se olisi pelkästään ystävyyssuhde (aidosti) niin ei haittaisi. ite oon exän kanssa tosi hyvä ystävä enkä haluais et kukaan alkais siit urputtaa...

mut nyt oon sit ilmeisesti tehnyt jotain sellaista että mun ja exän yhteydenpito on ainakin hetkellisesti jollain tasolla katkolla...

mut ehkä sekin sit ajan kanssa helpottaa... toivottavasti!!!!!!

--
pinkki on pop!!!