552 posts, 28 pages, 334,074 views
Käenpoika:
Voi olla .... mut yhelle olin nii katkera ku se lähti toisen matkaa viel ku itel meni päi vittuu mut nykyää käydää kahvil jne. aika parantaa osan haavoist...
Ana:
Tää on niinku taas niin tätä :D
Naiset - "TOTTAKAI voi! Se tuntee sut ja välittää susta ja sille voi kertoa IHAN-MITÄ-VAAN! Se ymmärtää ku se tietää mitä ajattelet½!!!11!one Kyl siit jää sellanen lämmin ja mukava tunne!"
Miehet - "No ei vitussa! En mä haluu kuulla sen sen uusia panojuttuja tai kuunnella sitä vitun valitusta taas ku en ees saa enää! Se jätti MUT, painukoon helvettiin koko huora. Jumalauta.."
Ana:
Tää on niinku taas niin tätä :D
Naiset - "TOTTAKAI voi! Se tuntee sut ja välittää susta ja sille voi kertoa IHAN-MITÄ-VAAN! Se ymmärtää ku se tietää mitä ajattelet½!!!11!one Kyl siit jää sellanen lämmin ja mukava tunne!"
Miehet - "No ei vitussa! En mä haluu kuulla sen sen uusia panojuttuja tai kuunnella sitä vitun valitusta taas ku en ees saa enää! Se jätti MUT, painukoon helvettiin koko huora. Jumalauta.."
äpärä:
....äijäl on selvästi jääny traumoja......ei niit muijia niin tosissaan kannata ottaa. " I`VE GOT 99 PROBLEMS AND A BITCH AIN`T ONE OF THEM" ...... no ei, läppä vaan.
Dementation:
Pettäminen on aina törkeää, mutta mielestäni se kertoo ihmisestä ja suhteesta jotain.