Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,804 views

aform

Posts: 291

#241 • • Edited aform

Cjet, 23.10.2006 19:22:
---
a=form, 23.10.2006 19:18:
---
Cjet, 23.10.2006 18:34:
JOO!! Hävettää nii vitusti nyt isompana se miten on joskus vuonna 1 ja 2 menty himmeet hameet pääl bileis silmät meikattuna ja piikkipanta kaulassa. *tirsk*

---


Just parhait muistoi vaikken itse noita hameit ole käyttänyt.

Kerran oli vähän hassut maalit naamassa mut se johtu siitä että kello oli 4 aamul kun laitoin maalit naamaan (väsymyskö vai mikä). Tämähän oli ennen vuosituhannen ekoi bileitä. *joo*

---


Jotai 99 tai 2000 alkua.. *nauru* Kiksuu! *tirsk*



Illusionin productions. Vuosituhannen vaihde. Pietari se Pietari sillion ennen + Sashan mahtava setti.. Teknoa - yhdet parhaista bileistä ikinä. Mukavia muistoja . .
Avatar
#242 • • cjet Guest

a=form, 23.10.2006 19:37:
---
Cjet, 23.10.2006 19:22:
---
a=form, 23.10.2006 19:18:
---
Cjet, 23.10.2006 18:34:
JOO!! Hävettää nii vitusti nyt isompana se miten on joskus vuonna 1 ja 2 menty himmeet hameet pääl bileis silmät meikattuna ja piikkipanta kaulassa. *tirsk*

---


Just parhait muistoi vaikken itse noita hameit ole käyttänyt.

Kerran oli vähän hassut maalit naamassa mut se johtu siitä että kello oli 4 aamul kun laitoin maalit naamaan (väsymyskö vai mikä). Tämähän oli ennen vuosituhannen ekoi bileitä. *joo*

---


Jotai 99 tai 2000 alkua.. *nauru* Kiksuu! *tirsk*

---


Illusionin productions. Vuosituhannen vaihde. Pietari se Pietari sillion ennen + Sashan mahtava setti.. Teknoa - yhdet parhaista bileistä ikinä. Mukavia muistoja . .



Kyl. Pietari rokkas kyl. *hymy*
Avatar
#243 • • Norb Guest

Dacey, 23.10.2006 19:22:
hävettää tasan sillon ku vaatteet pettää..



Hömhöm.. Mulla valahti kerran hame polviin, kun solmut aukes :( *noloo*
Jone

Posts: 8,258

#244 • • Jone Archibald Haddock

Cjet, 23.10.2006 18:34:
JOO!! Hävettää nii vitusti nyt isompana se miten on joskus vuonna 1 ja 2 menty himmeet hameet pääl bileis silmät meikattuna ja piikkipanta kaulassa. *tirsk*



Miksi helvetissä?

Oon tehnyt ihan samat ja siitä ei ole tarkemmin ajatellen edes montaa vuotta aikaa. Se oli musta tosi kivaa silloin, joten en ymmärrä miksi pitäisi häpeillä moista jälkikäteen.
Avatar
#245 • • Edited infiana Guest
Tää ei ehkä ollut mun paras polkkabile-outfit, ja meikki olisi toki tehnyt hyvää,mutta minkäs teet kun on eiliset trendibaarivaatteet eikä oo meikkejä mukana. Tota poseeraustaitoakin ehkä pitäisi kehittää, mutta oli kyllä helvetin kivaa silti. Tuli jauhettua paljon paskaa. Ne pyöreekärkiset korkkarit oli varsinki tosi hooseet. *nauru* Lopputulos: Mitä vitun väliä mihin pukeudut, kunhan on kivaa!
Edit: Huomatkaa bileisiin sopiva kalevala-koru.
display23

Posts: 3,069

#246 • • display23
en kyllä.

meno muuttunut mut ei kylläkään mikään hävetä :)
Anselmi

Posts: 2,578

#247 • • Anselmi And sell me

Infiana, 27.10.2006 23:31:
Tää ei ehkä ollut mun paras polkkabile-outfit, ja meikki olisi toki tehnyt hyvää,mutta minkäs teet kun on eiliset trendibaarivaatteet eikä oo meikkejä mukana. Tota poseeraustaitoakin ehkä pitäisi kehittää, mutta oli kyllä helvetin kivaa silti. Tuli jauhettua paljon paskaa. Ne pyöreekärkiset korkkarit oli varsinki tosi hooseet. *nauru* Lopputulos: Mitä vitun väliä mihin pukeudut, kunhan on kivaa!
Edit: Huomatkaa bileisiin sopiva kalevala-koru.


Ei vittu! tää taitaapi olla paras ever*lmao*

--
sen pituinen se

Avatar
#248 • • cjet Guest

Jone, 27.10.2006 23:27:
---
Cjet, 23.10.2006 18:34:
JOO!! Hävettää nii vitusti nyt isompana se miten on joskus vuonna 1 ja 2 menty himmeet hameet pääl bileis silmät meikattuna ja piikkipanta kaulassa. *tirsk*

---


Miksi helvetissä?

Oon tehnyt ihan samat ja siitä ei ole tarkemmin ajatellen edes montaa vuotta aikaa. Se oli musta tosi kivaa silloin, joten en ymmärrä miksi pitäisi häpeillä moista jälkikäteen.



Mä ny oikeesti mitää häpeekkää.. *vink*
toni

Posts: 912

#249 • • toni

hellu, 28.10.2006 22:21:
---
hellu, 28.10.2006 22:18:
olen. aina.

---


siis niinq t: juju :D


Siis mitä? :D Juuso häpee hellun pukeutumista vai sen mielestä hellu häpee vai hellu häpee mut ei uskaltanu ite tunnustaa? :D
Janus

Posts: 53

#251 • • Janus
UV valo voi aiheuttaa yllätyksen ;-) mutta näkee kaverit missä äijä menee..
Kriss G

Posts: 1,492

#252 • • Kriss G Wir brauchen bass

Galrav, 27.10.2006 23:31:
en kyllä.

meno muuttunut mut ei kylläkään mikään hävetä :)



Millos lähetään bileisiin niissä vanhoissa polkkareleissä mitkä näyttää varmaan tosi hyvältä meiän päällä tänä päivänä? Vois olla aika säikäyttävä näky *nauru*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Sallakat

Posts: 2,220

#253 • • Sallakat jungle, baby !
ei mua ole ikinä hävettänyt. Miks pitäisi pistää jotain sellaista päälle, että hävettää. en tajuu. On mua kyllä vituttanut kun kerran vanhoissa isoissa labyrintheissa hävitin sellaisen lannehuivini, mikä luonnollisesti oli osa vaatekokonaisuuttani. Se jäi luultavasti johonkin jonottamisen yhteydessä jumppailun tuloksena. hmph.
Sand3

Posts: 1,157

#254 • • Sand3 satuolento
mä ainakin menen niin fiiliksen mukaan...alussa oli kyl sellaisia viritelmiä et huhhu, mut kivaa oli joka kerta ja aina huomasin sopivani joukkoon...ja nyt ne viritelmät on vaan muuttunut hassummiksi mut tykkään niistä ja sillä siisti...ja jos vähänkään tuntuu epävarmalta niin sit otan vaihtovaatteet mukaan ja vaihdan ne paikanpäällä...jos tavikset käy jotain aukoo niin voi voi, se on niiden henkilökohtainen helvetti ettei ne uskalla olla rohkeasti erilaisia...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

display23

Posts: 3,069

#255 • • display23

Kriss G, 9.1.2007 10:22:
---
Galrav, 27.10.2006 23:31:
en kyllä.

meno muuttunut mut ei kylläkään mikään hävetä :)

---


Millos lähetään bileisiin niissä vanhoissa polkkareleissä mitkä näyttää varmaan tosi hyvältä meiän päällä tänä päivänä? Vois olla aika säikäyttävä näky *nauru*



huoooomen
unitarina

Posts: 61

#256 • • unitarina
Kyllä muutaman kerran hävettänyt, kun olen laittanut hiukan liian pienet vaatteet päälle. Toisin sanoen maha vilkkuen tanssinut, vaikka ei olisi siihen enää varaa. Joskus ne vaatteet kyllä näytti hyvältä mun päällä *hmph*

--
*jiihaa*

Howdy

Posts: 7,955

#257 • • Howdy Oldie

Jone, 27.10.2006 23:27:
---
Cjet, 23.10.2006 18:34:
JOO!! Hävettää nii vitusti nyt isompana se miten on joskus vuonna 1 ja 2 menty himmeet hameet pääl bileis silmät meikattuna ja piikkipanta kaulassa. *tirsk*

---


Miksi helvetissä?

Oon tehnyt ihan samat ja siitä ei ole tarkemmin ajatellen edes montaa vuotta aikaa. Se oli musta tosi kivaa silloin, joten en ymmärrä miksi pitäisi häpeillä moista jälkikäteen.



Sama vika, ei hävetä, ehkä en enään heittäis pvc paitaa niskaan ja niittivarustusta mut aikanaan oli oikein muksaa *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

katjastina

Posts: 398

#258 • • katjastina magnets and miracles
Syksyllä tuli mentyä polkkabileisiin suoraan duunista ja päällä oli raidallinen kauluspaita ensin hävetti se joten otin sen pois. Sitten tuli tanssittua pelkissä rintsikoissa. Jälkeenpäin hävetti kyllä ne rintsikat enemmän ku se kauluspaita*blush*
Avatar
#259 • • ALIEN Guest
En, mutta kaverit ovat. Shame on them!
Saara

Posts: 1,954

#260 • • Saara #2970
En kyl muistaakseni ole.

Toivottavasti muut ei ole hävennyt mun puolesta :D.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.