Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,899 views

r.g.m.f.

Posts: 2

#261 • • Edited r.g.m.f. punx
oon tuntenu joskus myötähäpeää
rose

Posts: 1,047

#262 • • rose vakaasti epävakainen
tälleen jälkeenpäin ajateltuna vähän hävettää että oon jossain ekoissa bileissä pomppinu rintsikoissa *blush* Mut kai se oli ihan hyvä idea ainaki sinä iltana *tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#263 • • x Guest
havettanyt ei o mutta naurattanut sitakin enemman...
Jere^^

Posts: 8

#264 • • Jere^^
Siis mua ei ainakaan kiinnosta mitä muut tykkää miettii *ding* Onhan sitä sit muutaman kerran miettiny ku -2 pakkases jokeltaa helsingin keskustas sellasil suht ilmastoiduilla kuteilla. :D
-Haltija-

Posts: 54

#265 • • -Haltija- HARDCORE!
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
pyllyjumala

Posts: 469

#266 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
En ole hävennyt. Mutta kerran erehdyksissäni olin ostanut uudet vaatteet bileisiin ja laitoin ne tottakai päälle illan tullen.. Huonoa kyseisissä vaatteissa oli se, että pitsilegginsit eivät pysyneet jalassa vaan olivat vyötäröstä aivan liian löysät, olin tainnut ostaa tapani mukaan L koon ja se paita/mekko..oih, kaula-aukko oli niin löysä että tippui kokoajan päältä *igor* Ilta pilalla vaatteiden osalta.

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Avatar
#267 • • REivaaja Guest
Ja vitut! Käytöstäni sitäkin useammin...
xl8r

Posts: 2,227

#268 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*



Taidat käydä vaan väärissä bileissä tai siitten jengi pukeutuu tosi oudolla tavalla nykyään...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

DJuiceD

Posts: 652

#269 • • DJuiceD Club destination promouter.
En tiiä...en ole koskaan jaksannu häpeillä...mä oon vaan mä...ja jos jonku mielest oon tyylitön...SO WHAT?*pökr*

--
club destination will chill your week, once in a month!

Anny

Posts: 666

#270 • • Anny Hurricane-Munster

xl8r, 23.1.2007 08:57:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*

---


Taidat käydä vaan väärissä bileissä tai siitten jengi pukeutuu tosi oudolla tavalla nykyään...



Oon kyllä Haltijan kanssa samaa mieltä, nykyään enemmistö menee ihan normi vaateissa mitä nyt esim Säteen bileissä näky mitä ihmeellisimpiä "hahmoja". Itse en tosin ko. tavalla kehtaisi pukeutua, ehkä joskus teininä joo, muttei enää...

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#271 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Anny,
Oon kyllä Haltijan kanssa samaa mieltä, nykyään enemmistö menee ihan normi vaateissa mitä nyt esim Säteen bileissä näky mitä ihmeellisimpiä "hahmoja". Itse en tosin ko. tavalla kehtaisi pukeutua, ehkä joskus teininä joo, muttei enää...



Ihan samaa ajattelin, säteet on ainoat bileet, joissa porukka näyttää vähän erilaiselta. Vähän kaiho olo kyl :( vaikka omallakin kohdalla on toi aika mennyt vähän ohi .

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

KiimanenKurre

Posts: 791

#272 • • Edited KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kyllä oon !! aina kun juhlimassa oon nii aina saan hävetä itteeni...*hyihyi* *hih*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

xl8r

Posts: 2,227

#273 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Anny, 26.1.2007 16:09:
---
xl8r, 23.1.2007 08:57:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*

---


Taidat käydä vaan väärissä bileissä tai siitten jengi pukeutuu tosi oudolla tavalla nykyään...

---


Oon kyllä Haltijan kanssa samaa mieltä, nykyään enemmistö menee ihan normi vaateissa mitä nyt esim Säteen bileissä näky mitä ihmeellisimpiä "hahmoja". Itse en tosin ko. tavalla kehtaisi pukeutua, ehkä joskus teininä joo, muttei enää...



Pöh, turhaa pikkuvanhuutta! Meitsi paino vuosi sitten menemään koko finrg kiertueen ja muutamat rushit työhaalareissa ja kaasunaamarissa. Painaisin vieläkin mutta kun kaasunaamarissa on vaikee hengittää

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#274 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

katjastiina, 12.1.2007 22:30:
Syksyllä tuli mentyä polkkabileisiin suoraan duunista ja päällä oli raidallinen kauluspaita ensin hävetti se joten otin sen pois. Sitten tuli tanssittua pelkissä rintsikoissa. Jälkeenpäin hävetti kyllä ne rintsikat enemmän ku se kauluspaita*blush*



*tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

laite

Posts: 2,994

#275 • • laite MastahWankah
Sillon hävetti ku menin pileisii tavallisis niinq kuteis ja siäl tuli yks tyyppi sanoo vessas et EKSÄÄ TIÄ ET PILEISII KUULUU PUKEUTUU?!??!

Fuckin kiksuretards... *eiei*
Occu

Posts: 2,528

#276 • • Occu
joka kerta!

--
..::MOI::..

Jna

Posts: 613

#277 • • Jna

Occu, 26.1.2007 18:08:
joka kerta!



sul onki aina niin karut lateksivermeet että olis syytäki!
Heli

Posts: 1,489

#278 • • Heli vai kuka se oli
Joo kyl mua hävettää joka kerta kun katon vanhoja (as in 4 vuotta sitten kuvattuja) fotoja jostain äcäsistä reiveistä. Nykyään en panosta pukeutumiseen, oon vaa tavisten tavis.
eipä tarvi sit parin vuoden päästä vajota maanrakoon jos joku vilauttaa jotain bilekuvaa mis on hillumas joissain ihme vermeis ! *eiei*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#279 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 26.1.2007 18:39:
Joo kyl mua hävettää joka kerta kun katon vanhoja (as in 4 vuotta sitten kuvattuja) fotoja jostain äcäsistä reiveistä. Nykyään en panosta pukeutumiseen, oon vaa tavisten tavis.
eipä tarvi sit parin vuoden päästä vajota maanrakoon jos joku vilauttaa jotain bilekuvaa mis on hillumas joissain ihme vermeis ! *eiei*



no lol, ne kuvat susta on ihan kaameita!!! *tirsk* mut eipä ne munkaan vanhat kuvat oo mistään kotosin, just yks pv ku katoin niitä ni kelasin et miks mut on pääsetetty ulos sen näkösenä?! kiitti kamut!

muok muok: vastaus siis tuohon kyssäriin, ööö, en välttis pukeutumista mutta näin jälkeen päin naagelia KYLLÄ!!

--
pinkki on pop!!!

John

Posts: 1,384

#280 • • John Lauma

-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*


Aika nuorena olet alkanut bileissä käymään... *vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?