Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,304 views

Beliar

Posts: 1,361

#221 • • Beliar

MaaKoz, 10.4.2006 17:26:
pikemminkin vaatteeni on hävenneet kantajaansa *känni*



*lohduttel* Nii mäki sua! ...siis eiku mitä?!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Dana

Posts: 647

#222 • • Dana
viime perjantaina.. bileet loppuivat arvaamattomasti 4h aikasemmin niin suunnistimme keskustan baariin.... *justjoo* meitä katsottiin niin kummaksuen kun hyökkäsimme tavalliseen ravintolaan Kunnon bilevarustuksessa! SILLOIN oli vähän et mitä hittoa mulla on päällä, mut toisaalta puolituntia aikaisemmin olin kuin kala vedessä muiden bilettäjien kanssa. *nauru*
Homegrove

Posts: 2,102

#223 • • Homegrove Further

_samppa, 10.4.2006 17:15:
---
Homegrove, 9.4.2006 21:06:
Feenixin Millennium-pippaloiden aikana oli melko helppoa erottua porukasta kun olin melkein aina ainoa joka oli farkut & t-paita-linjalla. Samaa suosin vieläkin. Silloinkaan ei kyllä hävettänyt kuin niiden uusioreivaajien puolesta jotka tuhisivat turisti-läppää selän takana. Mukulat. *eiei*

---


Sun pitää Hannu ajaa viikset pois, niin nuoremmat eivät katso niin kieroon. :)



Never!

--
Forward thinking house music

Avatar
#224 • • ALIEN Guest
miks laittaa päälle vaatteita mis tuntee itsensä noloks?
Cloud

Posts: 2,162

#225 • • Cloud Game Freak

ALIEN, 11.4.2006 11:02:
miks laittaa päälle vaatteita mis tuntee itsensä noloks?




Agreed. Muiden ongelmahan se pitkälti on jos niitä risoo mun pukeutuminen. Eihän se mun silmää riipaise vaan niiden =P. Toisaalta Paikassa ja maassa maan tavalla. Proffan Pileisiin en varmaan menis missään dresmannin halppispuvussa kuiteskaan :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ravec

Posts: 1,102

#226 • • ravec
En usko että olisin hävennyt, mutta muutamia kertoja on harmittanut, että kokonaisuus ei futaa.


Till exsempel:
Treen metro-auto areenan trance-experience, mulla piti olla valkoinen hame, mutta omppu-hotlan etkoissa, huomasin että se olikin kotona hämeenlinnassa...joten ei hametta.

Ja tossa kavereiden kanssa olimme suunnitelleet että teemme x-sarjan paidat tonne Housenation Legasyyn.....mutta jostain kumman syystä tulostus matsku, ei ottanut väriä...ja sitten oli perusmusta t-paita.


aaaa....siis joo, nyt kun pinnistin, niin mulla oli 3-4 vuotta sitten milleniumin protsku aamujatkoilla pukupaita *toktok* päällä.... se ei jostain syystä oikein sopinut joukkoon.
Jos tota hetkeä ajattelee, niin ehkä häpesin just niin kauan....kunnes neon ja protsku päätti antaa isukin kädestä ja häpeeminen loppui nauruun ja itkuun.
Jago

Posts: 4,039

#227 • • Jago un-trained monkee
joskus.. yleensä seuraavana päivänä kun kulkee kadulla vähän huvittaa ihmisten kantseet,, mutta ei se mua silleen nolota tai hävetä. lähinnä ihmettelen että ihmisiä kiinnostaa nykypäivänä.. sen verrna monen laista friikkiä näkyy katukuvassa että luulisi että meikä ei sieltä erotu mitenkään(enhän mä oo ees kunnolla pukeutunut osaan bilekansaan verrattuna*täh*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Blue_Wabbit

Posts: 212

#228 • • Blue_Wabbit
Kerran tulin Roppongista eräistä aamubileistä ja koitin jotenki löytää itseni kämpille. Siinä sitten salarymanien keskellä neonkeltasissa kuteissa pyörin ympyrää. Se ei kyllä paljoa hävettänyt, enimmäkseen huvitti.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

Tarsu

Posts: 2,449

#229 • • Edited Tarsu
edit: wrong topic..

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

lostgone

Posts: 2,493

#230 • • Edited lostgone

BB_turone, 1.5.2006 17:22:
Tulee vaan tälleen nopeesti mieleen et miksi edes hankkisi vaatteita mitä tietäisi häpeävänsä...

Ei varmaan kauhean moni osta vaatteita, mitä suoraan häpeäisi. Mutta..
se mikä on in tänään, voi olla niin yesterday huomenna (esim. housujen vyötärökorkeus tai lahkeet). Tai sitten vaatevalinnat eivät sovi yhteen keskenään tai kantajansa sen hetkisen ulkonäön kanssa (esim. kampaus,meikki, liika läski yms.) Tai sitten bileiden dresscode on eri kuin itsellään yllä olevat vaatteet.
Tai sitten on vain huono maku, jonka kaikki muut tajuavat heti ja itse vasta sit q näkee itsensä kuvissa.*justjoo*

Edit: suomi on vaikea kieli.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

hrdkvr

Posts: 3,929

#231 • • hrdkvr KURGO
99 streetpartyissä danssailin puku päällä,,, samana iltana sama puku päällä sodan alkakerran hippoihin

--
-keep it hard-

kanuuna

Posts: 224

#232 • • kanuuna
On kyllä joskus hävettänyt, kun on tullut ostettua esim. väärää kokoa oleva paita/housut. Mutta ei nekään oo silleen menoa haitannu, kunhan siitä häpeäntunteesta on vaan päässyt ylitse.

Jos vaikka kattoo jotain Music TV:n videoita, niin jengillä on ihan käsittämätöntä scheissee päällään - ei oo mun elämän suurin murhe mitä mulla sattui olemaan päällä esim 16. maaliskuuta 2001 House Classics-bileissä (en tosin muista olinko noissa bileissä, mutta noin niinku esimerkkinä).

Jos jonkun toisen elämää piristää se että saa dissata mun kuteita, niin mä oon vaan tyytyväinen tuottaessani iloa tämän ihmisen muuten niin synkkään elämään. Ties vaikka hän tuntisi olevansa parempi ihminen edes kerran sen illan aikana, kun näkee mun huonot kuteet *vink*

Ainoa, mikä harmittaa on se jos sattuu tulemaan jalkaan huonot tanssikengät. Liian löysäpohjaiset esim, tai muuten sellaiset jotka ei istu napakasti jalkaan. Sit vituttaa, kun ei voi tanssia haluamallaan tavalla.

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

Strobocop

Posts: 161

#233 • • Strobocop Skenepoliisi
En ole ikinä hävennyt klubipukeutumistani, mutta sen verran silmiinpistävää se ilmeisesti on että joka ikinen kerta joka paikassa joku tulee sitä kommentoimaan. Pitää siis vaan etsiä isompia bileitä jos meinaa sulautua joukkoon, tai jotain.

--
Three strikes and you are out!

Avatar
#234 • • Annakins Guest
EN
Lippe

Posts: 438

#235 • • Lippe
Minä en häpeä mitään. Uudet punaset bilevaatteet tulossa kun raavin ompelukoneen käyntiin...
Omien vaatteiden häpeäminen taisi loppua sinä iltana kun kaveria luultiin baarissa transuksi ja toinen oli paikalla hevosenpaskasissa kontioissa. Yleensä bileissä saattaa harmittaa, että sittenkin liikaa vaatetta päälle ja tulee kuuma :(
Avatar
#236 • • cjet Guest
JOO!! Hävettää nii vitusti nyt isompana se miten on joskus vuonna 1 ja 2 menty himmeet hameet pääl bileis silmät meikattuna ja piikkipanta kaulassa. *tirsk*
aform

Posts: 291

#238 • • aform

Cjet, 23.10.2006 18:34:
JOO!! Hävettää nii vitusti nyt isompana se miten on joskus vuonna 1 ja 2 menty himmeet hameet pääl bileis silmät meikattuna ja piikkipanta kaulassa. *tirsk*



Just parhait muistoi vaikken itse noita hameit ole käyttänyt.

Kerran oli vähän hassut maalit naamassa mut se johtu siitä että kello oli 4 aamul kun laitoin maalit naamaan (väsymyskö vai mikä). Tämähän oli ennen vuosituhannen ekoi bileitä. *joo*
Avatar
#239 • • cjet Guest

a=form, 23.10.2006 19:18:
---
Cjet, 23.10.2006 18:34:
JOO!! Hävettää nii vitusti nyt isompana se miten on joskus vuonna 1 ja 2 menty himmeet hameet pääl bileis silmät meikattuna ja piikkipanta kaulassa. *tirsk*

---


Just parhait muistoi vaikken itse noita hameit ole käyttänyt.

Kerran oli vähän hassut maalit naamassa mut se johtu siitä että kello oli 4 aamul kun laitoin maalit naamaan (väsymyskö vai mikä). Tämähän oli ennen vuosituhannen ekoi bileitä. *joo*



Jotai 99 tai 2000 alkua.. *nauru* Kiksuu! *tirsk*
Dacey

Posts: 671

#240 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
hävettää tasan sillon ku vaatteet pettää.. ts huomaa kesken bileiden että sukkahousut on hajalla tai hameen vetoketju menee särki ja siinähän sitte ollaa koko tavara näytillä.

Jos sukkahousut nyt hajoaa ni ne o helppo repii rikki niin että se olis tarkotuksellista mut se et hame ei pysy päällä on jo vähän enemmän päänvaivaa tuovaa *tirsk*

mut onneks bileissä on joka kastiin jengiä, niin ei tartte hävetä. Ehken ole kiksurinsessa/kuningatas mut kunha o hyvä jamittaa ni ei vaatteilla nii välii.. imo