Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,277 views

Tarsu

Posts: 2,449

#201 • • Tarsu

Hitchhiker, 5.1.2006 15:31:
..onhan itelläki nyt suhteellisen "trendit vaatteet"..

..tuskin ketään meistä haluais enää pitää mitään kasari kuteita päällä..



okei :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Hitchhiker

Posts: 1,754

#202 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 5.1.2006 15:31:
---
josbe, 5.1.2006 15:28:
---
Hitchhiker, 5.1.2006 15:11:
Eikös se kummiskin ole tärkeintä kuteissa että käyttää niitä joista itse pitää, mitä sitä miettimään mitä ne muut ajattelee. Ite ainaki tykkään heittää erilaiset kuteet pääl pippaloihin, mut en mieti sitä et nää kuteet nyt ei oo mistään stokkan puku osastolta. Trendien turha seuraaminen on pers**stä (paitsi jos siit ny sattuu tykkäämään) yks tykkää tyttärest, toinen äidist ja kolmas isäst *pahis*

---

Tottakai. En väittänytkään, että pitäis käyttää vaatteita, mistä itse ei pidä. Mutta jos mietit yhtään tarkemmin, niin jokaisen meidän aivoissa on aika pitkälle kehittynyt "tykkäämisen ajatelma", johon vaikuttavat mm. trendit yms. Eli pidetään sitä, minkä itse ajatellaan olevan itsellä kivan näköistä _ulospäin_, ei esim. olohousuja, vaikka ne ovat varmasti mukavimmat. Tätä tarkoitin.

---


Juu tottakai, onhan itelläki nyt suhteellisen "trendit vaatteet". Se oli vain henk koht mielipide, jokainen tehkööt mitä parhaimmakseen näkee, tuskin ketään meistä haluais enää pitää mitään kasari kuteita päällä*hymy*



Ja tuskimpahan kaupoista enää saa mitään mikä olisi trenditöntä. Ja viel palatakseni tuohon kasari kude lausahdukseen niin jokanen tehkööt mitä lystää ei kuulu mulle tikun vertaa*hymy*
flygfisk

Posts: 327

#203 • • flygfisk

daffy, 5.1.2006 11:01:
---
flygfisk, 3.1.2005 18:06:
Tulee mieleen viime kesältä, kun olin ollut koko päivän saaristossa ottamassa arskaa ja kotimatkalla näin pari tuttua, jotka olivat matkalla bileisiin ja hetken suostuttelun jälkeen lähdin niiden messiin. Bilemestassa oli hieman outo olo, kun itellä oli sandaalit, isot valkoiset pellavahousut, pinkki pikeepaita ja valkoinen aurinkolippa ja ympärillä pyöri porukkaa militanttiasuissa jne.

---

OT: Tämähän on kesässä just ihan parhautta! Viime kesänä monta kertaa veneilemästä suoraan rantaläpsyttimet ja shortsit jalassa klubille ja sieltä jatkoille ja sit taas aamulla veneileen. *hymy*

PS. Tulis jo kesä.



Dresscodekemut olivat. Mua hävetti siis se, etten ollut pukeutunut dresscoden mukaisesti.

Kesähessut rokkaa
m1kk3

Posts: 5,560

#204 • • m1kk3 no-life

Ana-5000, 27.10.2004 10:57:
Kerran häpesin silmät päästäni ku huomasin et yhellä tyypillä oli saman värinen paita ku mulla :.(

Kävin äkkii kotona vaihtamassa paidan sellaseen mitä taatusti kellään ei oo; tilasin kyber dogista sellasen paidan mis vilkkuu sydän rinnassa *sydän*



*tirsk**lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

MiSSy*

Posts: 108

#205 • • MiSSy*
Kyllä, ensimmäisissä bileissä jotka oli sm-bileet (menin kuuntelee hceeta) olin alipukeutunut ja sitten lähdettiin heti perään tampereelle joihinkin millubileisiin muistaakseni ja olinkin aivan ylipukeutunut *nauru* oli todellakin huvittavaa!
Unik

Posts: 4,117

#206 • • Unik
En.
Chatte

Posts: 4,085

#207 • • Chatte Team Teknolipat :)
En. Enkä muuallakaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

seilori

Posts: 482

#208 • • seilori
Häpeän jatkuvasti alipukeutumistani *nauru*
Avatar
#209 • • Reetta Guest
ennemmin mä häpeen välillä omaa käytöstäni....
coolcat82

Posts: 771

#210 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
No en kyllä pukeutumista, ehkä joskus sitä kun se pukeutuminen alkaa vähentyä ni voipi hävettää myöhemmin.. tai sitten ei *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Aethron

Posts: 91

#211 • • Aethron Translusidinen olento
Ei sitä jaksa hävetä vaatteitaan, jos nimittäin sille linjalle lähtee, niin seuraavaksi voisi hävetä tanssityyliään, kavereitaan, naamaansa, musiikkimakuaan, tai ihan mitä vaan -ja mitäs iloa siitä olisi?*plur**iloinen*
m1kk3

Posts: 5,560

#212 • • m1kk3 no-life
en ole, vaikka aina on tullu oltua bileissä ihan arkivaatteissa, tai sitte sitä ei oo vaan tajunnu hävetä kun on ollu niin keskittyny musiikkiin ja tanssimiseen *justjoo* eipä silti, tuskin tulen häpeämään jatkossakaan, jos mun pukeutuminen on jollekin ongelma niin se on nimenomaan HÄNEN ongelmansa eikä minun *plur*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ezzy

Posts: 8,060

#213 • • ezzy Droid-pappa
Pari ylilyöntiä on kyllä tapahtunut, onneksi vain pari kertaa kotimaassa :D

Tästä sais hyvän topicin "pahin/noloin bilekuvasi" *lmao*
Orchid

Posts: 8

#214 • • Orchid
Mua ei ikinä hävetä oma bilepukeutumiseni. No joskus harmittaa kun totean paikan päällä että olisin sittenkin voinut pukeutua näyttävämmin.

--
-Too cute to be true...-

ile

Posts: 184

#215 • • ile
miksi pitäisi hävetä kaikki pukeutuu niin kuin haluaa

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Jago

Posts: 4,039

#216 • • Jago un-trained monkee
en omista mitään kivoja vaatteita paitsi perusmuodin mukaista

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Homegrove

Posts: 2,102

#217 • • Homegrove Further
Feenixin Millennium-pippaloiden aikana oli melko helppoa erottua porukasta kun olin melkein aina ainoa joka oli farkut & t-paita-linjalla. Samaa suosin vieläkin. Silloinkaan ei kyllä hävettänyt kuin niiden uusioreivaajien puolesta jotka tuhisivat turisti-läppää selän takana. Mukulat. *eiei*

--
Forward thinking house music

_samppa

Posts: 89

#218 • • _samppa

Homegrove, 9.4.2006 21:06:
Feenixin Millennium-pippaloiden aikana oli melko helppoa erottua porukasta kun olin melkein aina ainoa joka oli farkut & t-paita-linjalla. Samaa suosin vieläkin. Silloinkaan ei kyllä hävettänyt kuin niiden uusioreivaajien puolesta jotka tuhisivat turisti-läppää selän takana. Mukulat. *eiei*



Sun pitää Hannu ajaa viikset pois, niin nuoremmat eivät katso niin kieroon. :)

--
pleasure little treasure

anton fine

Posts: 1,359

#219 • • anton fine myspace.com/finethedj
itse en, muitten puolest KYLLÄ
AaKo

Posts: 637

#220 • • AaKo Tosi veivaaja
pikemminkin vaatteeni on hävenneet kantajaansa *känni*

--
En se mää ollut!!!