Hitchhiker, 5.1.2006 15:31:
..onhan itelläki nyt suhteellisen "trendit vaatteet"..
..tuskin ketään meistä haluais enää pitää mitään kasari kuteita päällä..
okei :D
338 posts, 17 pages, 120,158 views
..onhan itelläki nyt suhteellisen "trendit vaatteet"..
..tuskin ketään meistä haluais enää pitää mitään kasari kuteita päällä..
---
josbe, 5.1.2006 15:28:
---
Hitchhiker, 5.1.2006 15:11:
Eikös se kummiskin ole tärkeintä kuteissa että käyttää niitä joista itse pitää, mitä sitä miettimään mitä ne muut ajattelee. Ite ainaki tykkään heittää erilaiset kuteet pääl pippaloihin, mut en mieti sitä et nää kuteet nyt ei oo mistään stokkan puku osastolta. Trendien turha seuraaminen on pers**stä (paitsi jos siit ny sattuu tykkäämään) yks tykkää tyttärest, toinen äidist ja kolmas isäst
---
Tottakai. En väittänytkään, että pitäis käyttää vaatteita, mistä itse ei pidä. Mutta jos mietit yhtään tarkemmin, niin jokaisen meidän aivoissa on aika pitkälle kehittynyt "tykkäämisen ajatelma", johon vaikuttavat mm. trendit yms. Eli pidetään sitä, minkä itse ajatellaan olevan itsellä kivan näköistä _ulospäin_, ei esim. olohousuja, vaikka ne ovat varmasti mukavimmat. Tätä tarkoitin.
---
Juu tottakai, onhan itelläki nyt suhteellisen "trendit vaatteet". Se oli vain henk koht mielipide, jokainen tehkööt mitä parhaimmakseen näkee, tuskin ketään meistä haluais enää pitää mitään kasari kuteita päällä
daffy, 5.1.2006 11:01:
---
flygfisk, 3.1.2005 18:06:
Tulee mieleen viime kesältä, kun olin ollut koko päivän saaristossa ottamassa arskaa ja kotimatkalla näin pari tuttua, jotka olivat matkalla bileisiin ja hetken suostuttelun jälkeen lähdin niiden messiin. Bilemestassa oli hieman outo olo, kun itellä oli sandaalit, isot valkoiset pellavahousut, pinkki pikeepaita ja valkoinen aurinkolippa ja ympärillä pyöri porukkaa militanttiasuissa jne.
---
OT: Tämähän on kesässä just ihan parhautta! Viime kesänä monta kertaa veneilemästä suoraan rantaläpsyttimet ja shortsit jalassa klubille ja sieltä jatkoille ja sit taas aamulla veneileen.
PS. Tulis jo kesä.
Ana-5000, 27.10.2004 10:57:
Kerran häpesin silmät päästäni ku huomasin et yhellä tyypillä oli saman värinen paita ku mulla :.(
Kävin äkkii kotona vaihtamassa paidan sellaseen mitä taatusti kellään ei oo; tilasin kyber dogista sellasen paidan mis vilkkuu sydän rinnassa
Homegrove, 9.4.2006 21:06:
Feenixin Millennium-pippaloiden aikana oli melko helppoa erottua porukasta kun olin melkein aina ainoa joka oli farkut & t-paita-linjalla. Samaa suosin vieläkin. Silloinkaan ei kyllä hävettänyt kuin niiden uusioreivaajien puolesta jotka tuhisivat turisti-läppää selän takana. Mukulat.