Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,301 views

flygirl

Posts: 21

#161 • • flygirl
Full moon partyssa olin kokonaan kullan väriseksi maalattu. Vain pikkuhousut jalassa, muuten alasti. Ainakin muut kanssabilettäjät kehuivat, mutta kyllä ehkä vähän hävetti. Onneksi mä olen ylpeä mun rinnoista ...heh *kiitoskiitos*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#162 • • Aziz Combat Fighter

flygirl:
Full moon partyssa olin kokonaan kullan väriseksi maalattu. Vain pikkuhousut jalassa, muuten alasti. Ainakin muut kanssabilettäjät kehuivat, mutta kyllä ehkä vähän hävetti. Onneksi mä olen ylpeä mun rinnoista ...heh *kiitoskiitos*



intar web säännöt sanoo: Tällaista ei saa postata ilman kuvia.
Jone

Posts: 8,258

#164 • • Jone Archibald Haddock

Itis:
Jos joku sattuu vielä käymään Entombedin keikalla niin sanokaa mun puolesta hej Nickelle tai Uddelle (Uls) - ne on tuttuja parin vuoden takaa.



Hahaa, let the pippelinvenytyskilpailu begin. Suits your style, not mine.
Unik

Posts: 4,117

#165 • • Unik
Ikinä en ole hävennyt omaa pukeutumista, enkä käytöstä...enkä häpeä. *aplodit*
Fyrisch

Posts: 4,525

#166 • • Fyrisch

Ana-5000:
---
flygirl:
Full moon partyssa olin kokonaan kullan väriseksi maalattu. Vain pikkuhousut jalassa, muuten alasti. Ainakin muut kanssabilettäjät kehuivat, mutta kyllä ehkä vähän hävetti. Onneksi mä olen ylpeä mun rinnoista ...heh *kiitoskiitos*

---


intar web säännöt sanoo: Tällaista ei saa postata ilman kuvia.



eh :D
ot7495.jpg
itis

Posts: 2,518

#167 • • itis Morning Star

Jone:
---
Itis:
Jos joku sattuu vielä käymään Entombedin keikalla niin sanokaa mun puolesta hej Nickelle tai Uddelle (Uls) - ne on tuttuja parin vuoden takaa.

---

Hahaa, let the pippelinvenytyskilpailu begin. Suits your style, not mine.



*joo* *VENYTTÄÄ* Kato mulla on venytettynä näääin iso... oikeesti se on kyl ihan vitun pieni, mut ketä se kiinnostaa *vink*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#168 • • ALIEN Guest

Itis:
*joo* *VENYTTÄÄ* Kato mulla on venytettynä näääin iso... oikeesti se on kyl ihan vitun pieni, mut ketä se kiinnostaa *vink*




no esim. MUA! *igor*
sakin

Posts: 178

#169 • • sakin
pari vuotta sitten Vr-.konepajan keissi, sunnuntai päivä ja mä kotiudun helsinkin kesk. olevaan yhtäväni asuntoon. pyysin taksi kuskii ajaa mahdl lähelle. tält kaverilta pitäis peruu lupa sen verran kauaksi se mut jätti, no mikäs siinä hamepäällä keskustassa pyöriessä... silloin mulla tais olla kiire pois ihmisten tieltä.


itse bileissa en oo hävenny juuri mitään. oon siellä pitämässä hauskaa ja osa fiiliksista tulee pukeutumisesta.


S.
Avatar
#170 • • Viola00 Guest
Heh heh, kyllä olen !

Oltiin 7- luokalla silloisen "bestiksen" kanssa Apiksen keikalla eikä kummallekaan tullu mieleen että sinne ei lähdetä valkosissa housuissa ja kimaltavissa biletopeissa *aplodit*
DJ Wayfarer

Posts: 27

#171 • • DJ Wayfarer
Miksi omaa pukeutumista pitäs hävetä .. ei se ole kuin itsetunnosta kiinni... jos joku ei kestä miten joku esim pukeutuu ni eikös e ole sen oma harmi ... *iloinen* .. antaa kaikkien kukkien kukkia .... kunhan ei mitään jussi paitaa päälle tai adidas verkkreita *kivatsulle*
Verano

Posts: 4,649

#172 • • Verano Merituuli
näin jälkikäteen ajatellen en ehkä enää lähtis kemuihin tai baariin pelkissä alusvaatteissa. tai mikroissa ja napapaidassa. mutta se olikin sillon kun olin nuori ja sorja. ei sillä että silloin(kaan) olisi kuitenkaan hävettäny yhtään.
tez

Posts: 188

#173 • • tez hottie

ville:
no ei todellakaan. Jos alkaisi hävettää niin kyllä miettisin parikin kertaa onko ylipäätään motiivit tulla bileisiin kovin järkeviä ...

mut kuten quu sanoin, muiden puolesta tulee hävettyä .... onneksi ei tule käytyä polkkabileissä sillä siellä ei muuta ehtisi tehdäkkään *lmao*



Hyvin sanottu :D

--
...do you fuck as well as you dance?

*tappi*

Posts: 203

#174 • • Edited *tappi* Pieni ja Punainen.
Hieman offtopic:

todella säälitävää!!!...ketä kiinnostaa mitä muilla on päällä..
ellei itsellään ole itsetunto-ongelmia tai muuta vastaavaa niin ei moisista välittäisi.
eikö bileissä ole tarkoitus pitää hauskaa sellaisena kuin on eikä
kyylätä muiden "epäonnistuneita" valintoja..For fucks sakes..

Ja siitä että rock/hevarihemmot eivät pitäisi konemusasta??!?!??!
WTF! ! ! Tuleepa sitä melko useinkin törmättyä moisiin.
Esim. itse menen täysin tuohon kategoriaan metalli/heavy/+eri konepilipalit.
Veli kuuntelee vaan konemusaa ja metallia / Sepultura & Pantera.

Mutta totta on kuitenkin että joillain on ongelma bilevaatteita kohtaan, kuten myös gootti.
yleensä ne ihmiset "hyväksyy" ketkä itsekin kuuluvat johonkin ns.vähemmistöön.
Sääli vaan niitä kohtaan jotka tuomitsevat ihmisiä moisten asioiden perusteella.

HYI TEITÄ!

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Caro²

Posts: 5,301

#175 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Saaha sitä ny jokanen tälläytyä jos siltä tuntuu.. ite ainakin tykkään olla oma elämäntapahippini :]
Infinitee

Posts: 272

#176 • • Infinitee
Täällä peräkylässä on ihan sama missä vaatteissa menee paikallisiin kuppiloihin...kaikki näyttää kuitenkin lähes samanlaisilta. Ei ole siis mitään syytä hävetä, enkä kyllä häpeis muutenkaan...en itseäni enkä muita.
Jone

Posts: 8,258

#177 • • Jone Archibald Haddock

tez:
Hyvin sanottu :D



Rupeenko kaivamaan kuvia neidistä "polkkavaatteissa" "polkkabileissä" hymyn hyydyttämiseksi?
JustinSan

Posts: 822

#178 • • Edited JustinSan Nullius in verba
Kyl mä häpeen, aina. Sen takii en oo kehdannu ees käydä bileissä pitkään aikaan, ku ne aina rupee osottelee sormella et "turisti turisti! ei oo yhtää piikkipantaa tai lateksii tai nahkaa tai räikeetä eikä oo ees nii kuoseis et ei meinaa pystys pysyy, turisti turisti!" Sydämmeni itkee verta *nyyh*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#179 • • Juzba Guest
En ole hävennyt.. Mun mielestä on kiva laittaa päälle jotain piristävää ja värikästä.. Ja jotenkin se piristää koko bileiden kokonaiskuvaa ku näkee siistejä vaatteita.. *iloinen*
tez

Posts: 188

#180 • • tez hottie

Jone:
---
tez:
Hyvin sanottu :D

---


Rupeenko kaivamaan kuvia neidistä "polkkavaatteissa" "polkkabileissä" hymyn hyydyttämiseksi?




Ollaanpas sitä äkäisellä tuulella. Kuten ville asian ilmaisi, en häpeä omaa pukeutumistani, mielestäni se on ollut hyvinkin tilaisuuksiin sopiva. Välillä kyllä näkee sellaisia virityksiä (niin "polkkabileissä" kuin muuallakin), että itse en sellaisia vermeitä laittaisi päälleni. Mutta jokainen tyylillään. :)

--
...do you fuck as well as you dance?