338 posts, 17 pages, 120,149 views
flygirl:
Full moon partyssa olin kokonaan kullan väriseksi maalattu. Vain pikkuhousut jalassa, muuten alasti. Ainakin muut kanssabilettäjät kehuivat, mutta kyllä ehkä vähän hävetti. Onneksi mä olen ylpeä mun rinnoista ...heh *kiitoskiitos*
Ana-5000:
---
flygirl:
Full moon partyssa olin kokonaan kullan väriseksi maalattu. Vain pikkuhousut jalassa, muuten alasti. Ainakin muut kanssabilettäjät kehuivat, mutta kyllä ehkä vähän hävetti. Onneksi mä olen ylpeä mun rinnoista ...heh *kiitoskiitos*
---
intar web säännöt sanoo: Tällaista ei saa postata ilman kuvia.
Jone:
---
Itis:
Jos joku sattuu vielä käymään Entombedin keikalla niin sanokaa mun puolesta hej Nickelle tai Uddelle (Uls) - ne on tuttuja parin vuoden takaa.
---
Hahaa, let the pippelinvenytyskilpailu begin. Suits your style, not mine.
Itis:
*VENYTTÄÄ* Kato mulla on venytettynä näääin iso... oikeesti se on kyl ihan vitun pieni, mut ketä se kiinnostaa
no ei todellakaan. Jos alkaisi hävettää niin kyllä miettisin parikin kertaa onko ylipäätään motiivit tulla bileisiin kovin järkeviä ...
mut kuten quu sanoin, muiden puolesta tulee hävettyä .... onneksi ei tule käytyä polkkabileissä sillä siellä ei muuta ehtisi tehdäkkään
Jone:
---
tez:
Hyvin sanottu :D
---
Rupeenko kaivamaan kuvia neidistä "polkkavaatteissa" "polkkabileissä" hymyn hyydyttämiseksi?