Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,279 views

KittysDead

Posts: 381

#141 • • KittysDead Trooper
Viime säteessä hävetti niin pirusti.. Oli uudet byysät jotka ihkutti, mut yläosa ja oma pää ei istuneet ollenkaan. Koko matka sitä itkettiin, siis konkreettisesti mascarat poskilla että ei helvetti hävettää. Mut ei ei kun ei päätä voi vaihtaa *eiei*..Yläkerrassa ei kehannu olla paljon ollenkaan kun siel oli niin valosaa, piti yrittää kokoajan sulloutuu keskelle tanssilattiaa. No onneksi sekin on ohi.

Ensikerralla vähän enemmän aikaa kuin 30min laittautua niin kai siitä hyvä tulee *uuh*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#142 • • Aziz Combat Fighter

KittysDead:
Viime säteessä hävetti niin pirusti.. Oli uudet byysät jotka ihkutti, mut yläosa ja oma pää ei istuneet ollenkaan. Koko matka sitä itkettiin, siis konkreettisesti mascarat poskilla että ei helvetti hävettää. Mut ei ei kun ei päätä voi vaihtaa *eiei*..Yläkerrassa ei kehannu olla paljon ollenkaan kun siel oli niin valosaa, piti yrittää kokoajan sulloutuu keskelle tanssilattiaa. No onneksi sekin on ohi.

Ensikerralla vähän enemmän aikaa kuin 30min laittautua niin kai siitä hyvä tulee *uuh*



Prioriteetit kunnossa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#144 • • Aziz Combat Fighter

SikaihQ:
---
Ana-5000:
---
KittysDead:
Viime säteessä hävetti niin pirusti.. +hulvatonta juttua

---


Prioriteetit kunnossa.

---


Haha, veit saappaan jalastani!



Nyt varmaan hävettää bileissä ku on vaan yks kenkä :(
SikaihQ

Posts: 485

#145 • • SikaihQ faijas

Ana-5000:
---
SikaihQ:
---
Haha, veit saappaan jalastani!

---

Nyt varmaan hävettää bileissä ku on vaan yks kenkä :(



Kiitti vaan... Mun jalka ei nimittäin sovi yhteen mun nenän kanssa, joten joudun pitämään nenäliinaa kasvoilla jatkuvasti. Onneks amputaatiot alkaa olla muotia!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#146 • • Aziz Combat Fighter

SikaihQ:
---
Ana-5000:
---
SikaihQ:
---
Haha, veit saappaan jalastani!

---

Nyt varmaan hävettää bileissä ku on vaan yks kenkä :(

---


Kiitti vaan... Mun jalka ei nimittäin sovi yhteen mun nenän kanssa, joten joudun pitämään nenäliinaa kasvoilla jatkuvasti. Onneks amputaatiot alkaa olla muotia!



Joo. Mä kans tos kattelin peilistä et mun kädet on pikkasen eri pituset. Häpeen sitä aina bileissä, ni aattelin et joku vois sahaa ne katci vaik pokasahalla. Sit oon tyytyväinen kehooni <3 ja yksilö!
henkka

Posts: 4,973

#147 • • henkka

Ana-5000:
---
KittysDead:
Viime säteessä hävetti niin pirusti.. Oli uudet byysät jotka ihkutti, mut yläosa ja oma pää ei istuneet ollenkaan. Koko matka sitä itkettiin, siis konkreettisesti mascarat poskilla että ei helvetti hävettää. Mut ei ei kun ei päätä voi vaihtaa *eiei*..Yläkerrassa ei kehannu olla paljon ollenkaan kun siel oli niin valosaa, piti yrittää kokoajan sulloutuu keskelle tanssilattiaa. No onneksi sekin on ohi.

Ensikerralla vähän enemmän aikaa kuin 30min laittautua niin kai siitä hyvä tulee *uuh*

---


Prioriteetit kunnossa.



*lmao* *lmao* *lmao* LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOGakngshgsliughert9u8erhgkjdhg! En kestä!
Quu

Posts: 334

#148 • • Quu Mole RAM!

HeAdY:
---
Quu:
Itseäni yleensä hävettää se miten muut pukeutuvat.

---



Ootko ihan vakavissasi?? Menee aika vakavaksi jos joku häpee muiden pukeutumista. Toiv. toi oli läppä. olihan??*nauru*



Rauha maassa, se oli läppä. :)
Urjala

Posts: 134

#149 • • Urjala vauhko
Kerran olen hävennyt noin 20 sekunnin ajan. Oli hirviän kuuma kesä ja minulla oli silloin vielä helevetin pitkä tukka joka lämmitti päänahkaa mukavasti. Kaverin kanssa oltiin Aalto-Salilla jossain Niityn järkkäämissä pippaloissa ja minulla oli joku havaijipaita (no pukupaita oikeastaan, mutta kuitenkin) ja suorat beiget housut. Käytiin siinä ulkona yhessä vaiheessa hieman vilvoittelemassa ja huomasin että oli hikoillut niin ankarasti että persauksista etuhaaroväleihin asti oli housut aivan läpimärät. Siinä jotain ohikulkijat vilkuilivat ja vinoilivat mutta nauratti niin hemmetisti ettei siinä voinu kovin pahastua. Menimme kuitenkin nopiasti takaisin sisälle tanssaamaan :)
Vivo

Posts: 178

#150 • • Vivo

KittysDead:
piti yrittää kokoajan sulloutuu keskelle tanssilattiaa. No onneksi sekin on ohi.




Joo kerran mäki bileissä ajauduin vahingossa keskelle tanssilattiaa. V***u iha kreisii touhuu. Ei tartte toista kertaa kokeilla.

--
one foot in the rave

itis

Posts: 2,518

#151 • • Edited itis Morning Star
Ei, ei hävetä bileissä eikä kaupungilla.

... mutta töissä.. mulla on jossain määrin ollut tapana pukeutua hieman poikkeavasti noin niinkuin normaalisti aikaisemmin. Olen joutunut luopumaan epätavallisesta vaateparrestani duunissa koska en jaksa rakkaiden työkavereideni onks dj bobo hyvä, piripää-tuus-tänne, mitä vedit viimekesänä, onko sua piiskattu viime viikonloppuna tarpeeksi, saitko alaikästä pesää noilla vaatteilla... ihan hyväntahtoista, mutta vuodesta toiseen kuunneltuna alkaa rasittaa... vastavuoroisesti soitan heille aina tilaisuuden tullen happyhctä tai jotain muuta täysin sietämätöntä (siis niiden mielestä). Rock-kansa ei sulata konemusiikkia, niin se on. Mut toisaalta itse kaikkiruokaisena en voi kuin ihmetellä miten 30+ tyypit ei ole mainostoimistossa yhtään laajakatseisempia.. *muhaha*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

a-j

Posts: 785

#152 • • Edited a-j

Urjala:
Kerran olen hävennyt noin 20 sekunnin ajan. Oli hirviän kuuma kesä ja minulla oli silloin vielä helevetin pitkä tukka joka lämmitti päänahkaa mukavasti. Kaverin kanssa oltiin Aalto-Salilla jossain Niityn järkkäämissä pippaloissa ja minulla oli joku havaijipaita (no pukupaita oikeastaan, mutta kuitenkin) ja suorat beiget housut. Käytiin siinä ulkona yhessä vaiheessa hieman vilvoittelemassa ja huomasin että oli hikoillut niin ankarasti että persauksista etuhaaroväleihin asti oli housut aivan läpimärät. Siinä jotain ohikulkijat vilkuilivat ja vinoilivat mutta nauratti niin hemmetisti ettei siinä voinu kovin pahastua. Menimme kuitenkin nopiasti takaisin sisälle tanssaamaan :)



offtopic: bileet oli kaaos vuonna 2000, mm. jeff mills soittamassa ja tosiaan kuumimpia
bileita mita oon koskaan ollu *hikoil*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Urjala

Posts: 134

#153 • • Urjala vauhko

a-j:
offtopic: bileet oli kaaos vuonna 2000, mm. jeff mills soittamassa ja tosiaan kuumimpia
bileita mita oon koskaan ollu *hikoil*



Hehheh juu Kaaos oli tosissaan aika tulikivenkatkuinen tapahtuma, erittäin hyvä meininki tosin :D mutta kuvailemani pirskelöiset olivat käynnissä jossain siinä 96-98 välisenä aikana - ja joo en nyt kuollaksenikaan muista että mikä noista kolmesta vuodesta tarkalleen, mutta niistä joku kuitenniinniin. Enkä muista yhtään että kekäkö siellä oli esiintymässä.
mollamaya

Posts: 22

#154 • • mollamaya cutiesaurus
Ei minua se pukeutuminen ole ikinä hävettänyt, kun olen luonnollisesti aina niin klassisen tyylikäs. Sen sijaan räjäytin kerran pullon jotain makeaa alkoholijuomaa housuilleni eräässä yliopiston tapahtumassa. Housujen kastuminen tapahtui strategisesti juuri haarojen väliin ja reisille. Haju oli myös melkoinen. Onneksi housut ehtivät kuivua ennen illan varsinaisia bileitä.
Jone

Posts: 8,258

#155 • • Edited Jone Archibald Haddock

Itis:
Rock-kansa ei sulata konemusiikkia, niin se on.



Aha, no mäpä kerron tän niille tuntemilleni melko fanaattisillekin erilaisten rockin alagenrejen kuuntelijoille, jotka itse tunnen. Hyvä tietää että niiden osoittama kiinnostus elektronista musiikkia kohtaan on ollut teeskentelyä. Oiskohan sun omalla esiintymiselläsi mahdollisesti enemmän tekemistä työkaveriesi naljailun kanssa kuin kuuntelemallasi musiikilla? Mun rock-henkiset duunikaverini (silloin kun töissä olin) nimittäin kävivät ihan mielellään pariin otteeseen jopa bileissäkin mun mukanani "tutustumiskäynnillä" ja itse tietysti vastavuoroisesti suhtauduin kunnioituksella heidän musiikkimakuunsa ja kävin esim. mukana Entombedin (muistaakseni) ja The Project Haten keikoilla.
-P

Posts: 4,972

#156 • • -P

Jone:
---
Itis:
Rock-kansa ei sulata konemusiikkia, niin se on.

---


kävin esim. mukana Entombedin (muistaakseni) ja The Project Haten keikoilla.



jone, jäbä päässyt kuuntelemaan aika v*tun kovia bändejä et melkein kadettaa >:|. tutustutas mut frendeihis *vink*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Individual

Posts: 10,942

#157 • • Edited Individual HYPNO!

Jone:
---
Itis:
Rock-kansa ei sulata konemusiikkia, niin se on.

---


Aha, no mäpä kerron tän niille tuntemilleni melko fanaattisillekin erilaisten rockin alagenrejen kuuntelijoille, jotka itse tunnen. Hyvä tietää että niiden osoittama kiinnostus elektronista musiikkia kohtaan on ollut teeskentelyä. Oiskohan sun omalla esiintymiselläsi mahdollisesti enemmän tekemistä työkaveriesi naljailun kanssa kuin kuuntelemallasi musiikilla? Mun rock-henkiset duunikaverini (silloin kun töissä olin) nimittäin kävivät ihan mielellään pariin otteeseen jopa bileissäkin mun mukanani "tutustumiskäynnillä" ja itse tietysti vastavuoroisesti suhtauduin kunnioituksella heidän musiikkimakuunsa ja kävin esim. mukana Entombedin (muistaakseni) ja The Project Haten keikoilla.



Studiotekniikan luokallani Joensuussa oli mun lisäksi 20 henkeä aikusrokkareita, poppareita, suomirokkareita ja metalliväkeä ja heistä ei kyllä kukaan kuunnellut / sulattanut elektronista tanssimusiikkia.
Mutta toki ihmisiä on moneen junaan, mutta kolme vuotta yhdessä suomalaisen rock-musiikin pääpaikoista kyllä pisti huomaamaan, ettei se tanssimusiikki, jos sitä nyt tässä tarkoitetaan todellakaan ole rockmusiikkipiireissä missään
kauhean kovassa huudossa.
Tyyliin: "Eihän ne edes soita ite"

Edit: ...joka sinänsä tuntuu hieman hassulta kun miettii sitä laite yms. rojumäärää millä varsinkin aloittelevien bändien, soitantaa yritetään saada kuullostamaan edes hieman siedettävämmältä. Tyyliin siirretään tietokoneella jälkikäteen basari-iskuja paikoilleen kun rumpali haluaa soittaa hooceeta, mutta taidot ei ihan riitä, mutta pääasiahan on että "soitetaan itse" *igor*
itis

Posts: 2,518

#158 • • itis Morning Star
Sen verran varmaan täytyy muistuttaa Jone & co. Et pointti oli että työkaverini eivät sulata pukeutumistani ja perustelevat sen musiikkimaullaan.

Mun levyhyllyssä on luultavasti eniten kuitenkin kaikkea muuta kuin konemusaa koska siellä on paljon kaiken maailman musiikkia josta konemusa on vain osa. Jos joku sattuu vielä käymään Entombedin keikalla niin sanokaa mun puolesta hej Nickelle tai Uddelle (Uls) - ne on tuttuja parin vuoden takaa. Kuuntelen rockmusiikkia myös mielelläni toisinaan. Mun käyttäytymiseni sopii työkavereilleni mainiosti kunhan olen pukeutunut melko lähelle heidän tyylisiinsä vaatteisiin,.

Kyse on nyt siis tässä keskustelussa vaate- ei musiikkimausta ja mun kommentin tarkoitus oli kertoa missä ja milloin mulla on vaikeuksia ymmärtää ja käsitellä ympäristön reaktioita vaatetukseeni. En usko että oma käytökseni muuttuu vaatteiden mukana.

Edellinen kommenttini pähkinänkuoressa: Työyhteisössä jossa työskentelen, ei yleisesti hyväksytä konemusiikkiin liittyvää pukeutumistyyliä koska se poikkeaa ryhmän muusta pukeutumisesta. Työkaverini pyrkivät saamaan "lauman kasaan" keskustelemalla humoristiseen sävyyn konemusiikin kuuntelijoista ie. myös minusta enkä jaksa keksiä nasevia kommentteja kovin tiuhaan vaan pyrin olemaan häiritsemättä heidän kapeakatseisuuttaan pukeutumisellani tai kuuntelemallani musiikilla enempää kuin kerran viikossa jolloin on vuoroni olla dj eli soittaa päivän levyt avotoimistoomme.

Pahoitteluni Jone, tarkoitukseni ei siis ollut hämmentää jos sait jotenkin sen kuvan, että mielestäni "kaikki rock yms. musiikista pitävät" eivät tykkää konemusiikista, sen kuuntelijoista tai siihen mitenkään liittyvistä asioista. Toivottavasti ylläoleva oikaisi edes hieman. Olet siis yksinkertaisesti luultavasti halunnut ymmärtää tekstini väärin sanoaksesi jotain "mukavaa" suuntaani. Kiitos keskustelunavauksesta, tässä tapauksessa uskon sen olevan tarpeetonta.

myös Individual> Harmi että Jonen vastakommentointi johti sutkin harhaan.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Individual

Posts: 10,942

#159 • • Individual HYPNO!

Itis:
myös Individual> Harmi että Jonen vastakommentointi johti sutkin harhaan.



Aha...?
Noh, eiköhän tässä pysty nukkumaan ensi yönä ilman mitään suurempia vaikeuksia.
itis

Posts: 2,518

#160 • • itis Morning Star

Individual:
---
Itis:
myös Individual> Harmi että Jonen vastakommentointi johti sutkin harhaan.
---
Aha...?
Noh, eiköhän tässä pysty nukkumaan ensi yönä ilman mitään suurempia vaikeuksia.



Sorry, mä en näköjään lukenut sun postausta tarpeeksi tarkkaan, taisit olla mun kans samaa mieltä.
*iihhih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?