Ensikerralla vähän enemmän aikaa kuin 30min laittautua niin kai siitä hyvä tulee
338 posts, 17 pages, 120,159 views
KittysDead:
Viime säteessä hävetti niin pirusti.. Oli uudet byysät jotka ihkutti, mut yläosa ja oma pää ei istuneet ollenkaan. Koko matka sitä itkettiin, siis konkreettisesti mascarat poskilla että ei helvetti hävettää. Mut ei ei kun ei päätä voi vaihtaa ..Yläkerrassa ei kehannu olla paljon ollenkaan kun siel oli niin valosaa, piti yrittää kokoajan sulloutuu keskelle tanssilattiaa. No onneksi sekin on ohi.
Ensikerralla vähän enemmän aikaa kuin 30min laittautua niin kai siitä hyvä tulee
SikaihQ:
---
Ana-5000:
---
KittysDead:
Viime säteessä hävetti niin pirusti.. +hulvatonta juttua
---
Prioriteetit kunnossa.
---
Haha, veit saappaan jalastani!
Ana-5000:
---
SikaihQ:
---
---
Nyt varmaan hävettää bileissä ku on vaan yks kenkä :(
SikaihQ:
---
Ana-5000:
---
SikaihQ:
---
---
Nyt varmaan hävettää bileissä ku on vaan yks kenkä :(
---
Kiitti vaan... Mun jalka ei nimittäin sovi yhteen mun nenän kanssa, joten joudun pitämään nenäliinaa kasvoilla jatkuvasti. Onneks amputaatiot alkaa olla muotia!
Ana-5000:
---
KittysDead:
Viime säteessä hävetti niin pirusti.. Oli uudet byysät jotka ihkutti, mut yläosa ja oma pää ei istuneet ollenkaan. Koko matka sitä itkettiin, siis konkreettisesti mascarat poskilla että ei helvetti hävettää. Mut ei ei kun ei päätä voi vaihtaa ..Yläkerrassa ei kehannu olla paljon ollenkaan kun siel oli niin valosaa, piti yrittää kokoajan sulloutuu keskelle tanssilattiaa. No onneksi sekin on ohi.
---
Prioriteetit kunnossa.
Urjala:
Kerran olen hävennyt noin 20 sekunnin ajan. Oli hirviän kuuma kesä ja minulla oli silloin vielä helevetin pitkä tukka joka lämmitti päänahkaa mukavasti. Kaverin kanssa oltiin Aalto-Salilla jossain Niityn järkkäämissä pippaloissa ja minulla oli joku havaijipaita (no pukupaita oikeastaan, mutta kuitenkin) ja suorat beiget housut. Käytiin siinä ulkona yhessä vaiheessa hieman vilvoittelemassa ja huomasin että oli hikoillut niin ankarasti että persauksista etuhaaroväleihin asti oli housut aivan läpimärät. Siinä jotain ohikulkijat vilkuilivat ja vinoilivat mutta nauratti niin hemmetisti ettei siinä voinu kovin pahastua. Menimme kuitenkin nopiasti takaisin sisälle tanssaamaan :)
a-j:
offtopic: bileet oli kaaos vuonna 2000, mm. jeff mills soittamassa ja tosiaan kuumimpia
bileita mita oon koskaan ollu
Itis:
Rock-kansa ei sulata konemusiikkia, niin se on.
Jone:
---
Itis:
Rock-kansa ei sulata konemusiikkia, niin se on.
---
Aha, no mäpä kerron tän niille tuntemilleni melko fanaattisillekin erilaisten rockin alagenrejen kuuntelijoille, jotka itse tunnen. Hyvä tietää että niiden osoittama kiinnostus elektronista musiikkia kohtaan on ollut teeskentelyä. Oiskohan sun omalla esiintymiselläsi mahdollisesti enemmän tekemistä työkaveriesi naljailun kanssa kuin kuuntelemallasi musiikilla? Mun rock-henkiset duunikaverini (silloin kun töissä olin) nimittäin kävivät ihan mielellään pariin otteeseen jopa bileissäkin mun mukanani "tutustumiskäynnillä" ja itse tietysti vastavuoroisesti suhtauduin kunnioituksella heidän musiikkimakuunsa ja kävin esim. mukana Entombedin (muistaakseni) ja The Project Haten keikoilla.
Itis:
myös Individual> Harmi että Jonen vastakommentointi johti sutkin harhaan.
Individual:
---
Itis:
myös Individual> Harmi että Jonen vastakommentointi johti sutkin harhaan.
---
Aha...?
Noh, eiköhän tässä pysty nukkumaan ensi yönä ilman mitään suurempia vaikeuksia.