338 posts, 17 pages, 120,025 views
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti. Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
xl8r, 23.1.2007 08:57:
---
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti. Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
---
Taidat käydä vaan väärissä bileissä tai siitten jengi pukeutuu tosi oudolla tavalla nykyään...
Anny,
Oon kyllä Haltijan kanssa samaa mieltä, nykyään enemmistö menee ihan normi vaateissa mitä nyt esim Säteen bileissä näky mitä ihmeellisimpiä "hahmoja". Itse en tosin ko. tavalla kehtaisi pukeutua, ehkä joskus teininä joo, muttei enää...
Anny, 26.1.2007 16:09:
---
xl8r, 23.1.2007 08:57:
---
---
Taidat käydä vaan väärissä bileissä tai siitten jengi pukeutuu tosi oudolla tavalla nykyään...
---
Oon kyllä Haltijan kanssa samaa mieltä, nykyään enemmistö menee ihan normi vaateissa mitä nyt esim Säteen bileissä näky mitä ihmeellisimpiä "hahmoja". Itse en tosin ko. tavalla kehtaisi pukeutua, ehkä joskus teininä joo, muttei enää...
katjastiina, 12.1.2007 22:30:
Syksyllä tuli mentyä polkkabileisiin suoraan duunista ja päällä oli raidallinen kauluspaita ensin hävetti se joten otin sen pois. Sitten tuli tanssittua pelkissä rintsikoissa. Jälkeenpäin hävetti kyllä ne rintsikat enemmän ku se kauluspaita*blush*
H3li, 26.1.2007 18:39:
Joo kyl mua hävettää joka kerta kun katon vanhoja (as in 4 vuotta sitten kuvattuja) fotoja jostain äcäsistä reiveistä. Nykyään en panosta pukeutumiseen, oon vaa tavisten tavis.
eipä tarvi sit parin vuoden päästä vajota maanrakoon jos joku vilauttaa jotain bilekuvaa mis on hillumas joissain ihme vermeis !