Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 117,091 views

tomo

Posts: 286

#281 • • tomo ¤ motaOy ¤

-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*




olen samaa mieltä<3

*pus*
plink

Posts: 1,405

#282 • • plink team paska
meitsi kerran meni bileisiin siten, että oli jotku tyyliin myllyverkkarit ja villapaita päällä. ei ollut tarkotus sinä iltana lähteä alunperin ees kotoa ulos. kieltämättä hävetti vähän olla jonku kiksukarvamimmien vieressä:P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Kirtar

Posts: 771

#283 • • Kirtar
kerran en laittanut mitään päälle, enkä siltikään hävennyt.

--
asdaf?

Mar6

Posts: 2,178

#284 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Kirtar, 24.2.2007 08:06:
kerran en laittanut mitään päälle, enkä siltikään hävennyt.



Ai vain kerran?

--
-Where there is house there is a home-

alphamagic

Posts: 3,628

#285 • • alphamagic

-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*



Agree *joo*
Kyl noita ihmereleitä kaapista välillä kattoo ja miettii et jos vielä kerran mut ei vaan enää tunnu hyvältä...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#286 • • WiljamiDzay Nyypiö

John, 5.2.2007 16:13:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Nykyään jengi ei enään pukeudu bileisiin mitenkään tavallisesta poikkeavasti.*eiei* Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*

---

Aika nuorena olet alkanut bileissä käymään... *vink*



Mulla kävi ihan sama mielessä...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Sundust

Posts: 314

#287 • • Sundust Behind The Sun
Kyllä sitä kultaisella 90-luvulla oli ihan eri meininki *hih* ja kyllä ku luulee laittavansa hyvä kuteet bileisiin niin, kuvat kertoo sit ihan jotain muuta *nauru*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

laite

Posts: 2,994

#289 • • laite MastahWankah

OCS, 27.2.2007 20:30:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
---


Määrittele kulta-aika?


Kesä 2006 ku kävin ekan kerran reivaas ja söin ainaki sata tuhat kuulaa illas!!11!1
OCS

Posts: 1,828

#290 • • Edited OCS

laite, 27.2.2007 20:46:
Kesä 2006 ku kävin ekan kerran reivaas ja söin ainaki sata tuhat kuulaa illas!!11!1


Ai helvetti olixe viime vuonna??11 ainiin, ne nakkulat o vieläkin hanuris :
O

Edit: oneoneone
doris

Posts: 181

#291 • • doris Dora Gray | X-Rust
Kerran. *blush*
Viime Joulukuussa esiinnyin tonttuna lavalla avustamassa kahta ihanaa tyttöä. *tirsk*
Mut onneks sain olutta niin ei haitannu lainkaan. Eise oo niin vakavaa, eime olla Ibizalla tai Brasiliassa tai Lontoossa. Me ollaan Suomessa, jossa miehet ihan oikeesti näyttää käyttävän verkkareita.
Jusna666

Posts: 1,447

#292 • • Jusna666 Diablo
Mulle bileet on just about ainoo paikka missä on kiva vähän "repästä" ilman että sitä tarttee hävetä tai miettiä.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#293 • • Norb Guest

OCS, 27.2.2007 20:30:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
---


Määrittele kulta-aika?



Mulla on semmonen käsitys kulta-ajoista et ne oli silloin ku mä en vielä päässyt mukaan bilettää *ding*(kun ei ollut ikää) Mut tavallaan kulta-aikana voisin myös pitää sitä kun alotin ja kaikki oli uutta ja jännää. Se ei kyllä liity tähän pukeutumisjuttuun mitenkään.

Mulla ei oo enää samanlaista fiilistä lähteä bileisiin kuin ennen. Ja etenkin nyt tuntuu taas siltä että vois pitää pidemmänkin tauon ja toivoa että fiilikset palais. Alkanut kehittyä pahimman luokan vitutus koko tätä kulttuuria(etenkin siinä mukana olevia ihmisiä) kohtaan.
DaVinci Oliivi

Posts: 51

#294 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
aina sitä nauraa jälkeenpäin, kun tajuaa että housut on saattaneet olla mudassa...ja kävelee kotiin, kun kaksi sälliä tulee ja kysyy et meetkö Ravintola Kaisaniemeen..."no kotiin olen menossa"...hetken mietittyään, miksi ei...valkoiset housut, joissa mutaläikkä koko lahkeen pituudelta...

ei voi muuta tehdä kuin *iloinen*, koska en vieläkään tiedä huomasiko kukaan...

mutta ei siinä jaksanut hävettää kun kossupaukun oli ottanut....

...nyt aikuistumassa, ei enää näitä pelleilyjä..*igor*

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

domi

Posts: 7,069

#295 • • domi Työn sankari.

Juhgu, 28.2.2007 13:45:
---
laite, 27.2.2007 20:46:
---
OCS, 27.2.2007 20:30:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
---
Määrittele kulta-aika?
---
Kesä 2006 ku kävin ekan kerran reivaas ja söin ainaki sata tuhat kuulaa illas!!11!1
---


No älä ny, kyllä 20-vuotias on voinu käydä reiveissä jo vuonna 2005! Ehkä jopa 2004 jos on livahtanut alaikäisenä sisään! Ne oli hienoja klubittamisen kulta-aikoja ne!


Piilokaljaa nurkan takana ennen sisään menoo (+4 vuotta lisää ikää *Sydän*)
-Haltija-

Posts: 54

#296 • • -Haltija- HARDCORE!

OCS, 27.2.2007 20:30:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
---


Määrittele kulta-aika?



Minulle se kulta-aika on henk.koht. n. 3-4v sitten.Bileissä oli silloin mielestäni erimeininki ja tietty eri tyypitkin.On totta, että itsekkin olen muuttunut niistä ajoista ja asiat eivät ehkä tunnu samalta kuin silloin verrattuna nykyiseen.Tässä on määrittelyni, olkaa hyvä!*piis*
beach82

Posts: 23

#297 • • beach82

domi, 28.2.2007 13:47:
---
Juhgu, 28.2.2007 13:45:
---
laite, 27.2.2007 20:46:
---
OCS, 27.2.2007 20:30:
---
-Haltija-, 19.1.2007 21:23:
Ne bileiden "kulta-ajat" ovat ilmeisesti menneet mutta oli hienoa olla mukana silloin bileilemäs*hymy*
---
Määrittele kulta-aika?
---
Kesä 2006 ku kävin ekan kerran reivaas ja söin ainaki sata tuhat kuulaa illas!!11!1
---
*hih*

Piilokaljaa nurkan takana ennen sisään menoo (+4 vuotta lisää ikää *Sydän*)



No olin itse ensimmäisen kerran bileissä 16vuotiaana ja bileet oli legendaariset Club HYPE ikärajakin taisi olla jopa K-24 *hih*

Se vasta kulta-aikaa oli *aplodit*
sapeli

Posts: 11,768

#298 • • sapeli jokukukamikä?
Jos fiilis on hyvä, on myös hyvä fiilis omasta ulkonäöstä, olipa bileissä sitten verkkareissa tai kiksukarvoissa. Jos fiilis on maassa, ei koe näyttävänsä hyvältä oli päällä mitkä tahansa releet. Toisin sanoen, olen hävennyt bilevaatteitani ainoastaan silloin kun on muutenkin ollut huono päivä ja itsetunto nollassa...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Strobocop

Posts: 161

#299 • • Strobocop Skenepoliisi
Se on huomattu että oma pukeutuminen saattaa ärsyttää nimenomaan bileissä joissa muut ei ole mitenkään erityisesti pukeutuneita, vaikkei itsekään olisi tyystin Ronald McDonald-osastolta.

--
Three strikes and you are out!

kitry

Posts: 32

#300 • • kitry
en enää, kun olen oppinut miten pukeudutaan. mut joo. ennen, voi luoja miltä näytinkään silloin, ei mitään bilemeininkiä vaatteis ja jos oli niin oli sit vähän liikaakin*eikä*

--
oh, me so happy &lt;3