Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,294 views

Saara

Posts: 1,954

#81 • • Saara #2970

silencio:
Mutta se saattaa nostaa lähtökynnystä sellaisella kuka ei halua pukeutua, syystä tai toisesta.



Jaa, riippupi varmaan myös et mitäs siellä bileissä on. Ei mua ainakaan estä pukukoodi, jos bileissä on Tiësto b2b Armin b2b Paul van Dyk.
Et sellasta.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

*Bixxx*

Posts: 162

#82 • • *Bixxx*
Pyrin aina pukeutuun sillai ettei tarvi hävetä *joo*
Eka kerran ku pistin hameen en oikeen osannu olla sen kans, mut äkkiä siihen tottuu *lmao* Nykyään mulla on aina hame *muhaha*

--
***TIIKERI***

silencio

Posts: 401

#83 • • Edited silencio el

Saara:
Jaa, riippupi varmaan myös et mitäs siellä bileissä on. Ei mua ainakaan estä pukukoodi, jos bileissä on Tiësto b2b Armin b2b Paul van Dyk.
Et sellasta.




Jep, riippuu kyllä siitäkin. Ja ei sillä mulle henk.koht. ole väliä, yleensä menen (jos menen) just sellaisena ku huvittaa. Mutta esim. jollain kuka on oikeasti ujo, ja haluaisi mennä vain rauhassa kuuntelemaan, ja ehkä vähän tanssimaan hyvää musiikkia, saattaa tie nousta siinä kohtaa pystyyn. Sitä voi tulla sellainen ennakko-olo että "tunnen itseni kuitenkin ulkopuoliseksi".

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Saara

Posts: 1,954

#84 • • Saara #2970

silencio:
Sitä voi tulla sellainen ennakko-olo että "tunnen itseni kuitenkin ulkopuoliseksi".



No voi jessus! Ei ne vaatteet vaan ne aatteet ;)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

silencio

Posts: 401

#85 • • silencio el
Sulta taitaa nyt mennä mun pointti koko ajan ohi. *hymy**piis*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Saara

Posts: 1,954

#86 • • Saara #2970
Miksi pitää ajatella et ei kuulu joukkoon jos ei pukeudu?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

silencio

Posts: 401

#87 • • Edited silencio el
En mä sanonu että itse niin ajattelen.
Mutta tiedän että joitakin se häiritsee suunnattomasti jos tuntee olonsa ulkopuoliseksi.
Ja toiset helposti kokee sen niin, jos suurin osa on vaikka pukeutunut, ja itse ei ole. Luulen että oisin itsekin saattanut tuntea jotakin sellaista, kun olin nuorempi, ja huomattavasti epävarmempi itsestäni.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#88 • • Aziz Combat Fighter

pupuTupuna:
Yritäpä siinä sitten tampata uskottavasti kiksukarvojen ym. joukossa. *iloinen*



Uh. Kokeilisit joskus tanssia ittes takia :) Siinä mielentilassa ei paljoa muiden mielipiteet kiinnosta.
Saara

Posts: 1,954

#89 • • Saara #2970

silencio:
En mä sanonu että itse niin ajattelen.



joo ja mun olis varmaan pitänyt selventää etten puhunutkaan susta.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

AnderS

Posts: 470

#90 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Ikuna en ole vaatteitani hävennyt. Joillekkin
vanhoille rytkyilleni on kyllä tullut hitaasti
hymyiltyä... Se oli vaan niin suloista aikaa ku exä
istui ompelukoneen äärellä aivan hulluuden partaalla
ommellessa jotain ihan utopistista*nauru*

Koskaan en ole myöskään toisten puolesta hävennyt.
Se on jokaisen oma asia, mitä rytkyjä päällensä vetää.
Yhden kerran olen tahattomasti revennyt eräälle, kun
yhellä jäbällä oli päällä flanellipaita, trikoot ja kiksukarvaa...
Coon--

Posts: 640

#91 • • Coon-- 5,2 mmol/l
En ole kertaakaan hävennyt ulkonäköäni, ja miksi ihmeessä häpeilisinkään... silloinhan antaisin muiden kontrolloida itseäni ja tuntisin että minun täytyy mielyttää näin muita *igor*
Jos jollekkin on kamala shokki törmätä minuun bileissä ties missä vetimissä niin saa sitten laittaa silmät kiinni
Avatar
#92 • • ^Pinski^ Guest

Käenpoika:
No joskus lähinnä sitä et kärsä saattanu vilahtaa "muutaman" jälkee *iloinen* SHHISS THYYYTÖT OOTTEZTEEE NÄHNYY IKIN NORZUUUU???? EHHEHEHEEE *SLÄP* *släp*


varmaa maailman surkein juttu mille oon nauranu joskus ihan kipeenä! *släp* siis jos puhumme samasta norsusta.. *vink**iloinen*
pupuankka

Posts: 869

#93 • • pupuankka poly-wtf?!
Kerran menin Glooriaan Unityn bileisiin täysissä psyke-hippi-releissä! OMG!!11! *igor*
louis

Posts: 119

#94 • • louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
Siinä kohtaa tulee häpeä jos joutuu keskelle hoppareita ja on ittse varaunut tamppaamaan :)
KittysDead

Posts: 381

#95 • • KittysDead Trooper
Joo.. kuinkahan monesti on käynyt että on kattonut jostain bilekarenterista tapahtuman ja ollut infon perusteella että haa. psykeä trancea jne... Sitten pistänyt kunnon proppeet päälle ja tupsahtanut keskelle teinipippaloita joissa soi britneyn technomixit. *justjoo*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

pinkki

Posts: 308

#96 • • pinkki säätö et co.
ei nyt voi sanoa et hävettää, mut joskus tulee sellasta ristiriitasta kismitystä kun joku kommentoi jotain vähemmän positiivista kuteista tms (miks jengi tekee sellasta??). Joskus mulle esim. maristiin liian pienestä topista (häh, voiks sellasta ees olla :D ) ja junkka-bileissä varsinkin irtoo todella helposti jotain vittuilua vaatteista yms, vaikka ei ees oiskaan niin teknoa niin teknoa just sillon, puhumattakaan sitten ihan ulkopuolisista "JEE teknou!! onx dj bobo kova!1!?"-tyypeistä *igor*
sapeli

Posts: 11,768

#97 • • sapeli jokukukamikä?
Tässä on tietynlainen paradoksi mikä ainakin mua on aina vähän hämännyt oman pukeutumiseni suhteen - toisaalta muiden mielipiteillä ei pitäisi olla mitään väliä ja pukeutuminen lisää lähinnä omaa bilefiilistä, mutta toisaalta eikös se juuri muiden huomion saaminen ole osittain pukeutumisessa pointtinakin? Harva varmaan pistää kotona yksin bilevehkeet päälle jos sattuukin fiilistelemään konemusan tahtiin...

Luulenpa myös että ainakin osa (ehkä jopa suuri osa) niistä jotka tulevat konemusabileisiin ns. normivaatteissa eivät kehtaisi ilmaantua paikalle asianmukaisissa vaatteissa, tahi siis eivät tuntisi oloaan niissä mukaviksi. Eli jollain tapaa kaikki välttelevät pukeutumasta tavalla joka johtaisi jonkinlaiseen epämukavuuteen ja häpeilyyn...

Mikähän mun pointti oli? Jos joku löytää sen, pyydän postamaan sen tänne. *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Baby-G

Posts: 377

#98 • • Baby-G
En oo hävenny pukeutumistani, mutta välillä saattaa olla tavis fiilis, kun näkee suurimmalla osalla erikoisempaa asustetta. Ja harvemmin tulee ostettua/pukeuduttua sellaisiin vaatteisiin joissa joutuu häpeemään, suurimmaks osaks ostan vaatteita joissa viihdyn ja tuntuu mukavalta! *joo*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#99 • • Edited Aziz Combat Fighter

pinkki:
Joskus mulle esim. maristiin liian pienestä topista (häh, voiks sellasta ees olla :D ) ja junkka-bileissä varsinkin irtoo todella helposti jotain vittuilua vaatteista yms, vaikka ei ees oiskaan niin teknoa niin teknoa just sillon



Oho, oon kyl oikeesti yllättyny. Kahdesti. Olikse joku ravintolahenkilökuntaan kuuluva ku vänis topista?
Marjo

Posts: 1,796

#100 • • Edited Marjo pupuTupuna

Ana:
---
pupuTupuna:
Yritäpä siinä sitten tampata uskottavasti kiksukarvojen ym. joukossa. *iloinen*

---


Uh. Kokeilisit joskus tanssia ittes takia :) Siinä mielentilassa ei paljoa muiden mielipiteet kiinnosta.



Niin mä tanssinkin! Olin ehkä epäselvä... Kuten sanoin tapahtumasta on vuosia ja olin "turisti" (älä takerru tuohon, ymmärrät varmaan pointin*nauru*) En oikein muutenkaan osannut tanssia sen tyylistä musiikkia ja olin epävarma, jota pukeutumiseni vain lisäsi(britney spears olisi sujunut paremmin *lmao*)

Jos siis joskus törmäät minuun tanssilattialla niin uskot sitten, etten varmasti tanssi kuin itseäni varten, koska tanssiminen on se syy miksi bileisiin nykyään lähden.