päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,508 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#21642 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kaiken tän stressin ja lahopäisyyteni vuoksi menetän sitten 1/4 tulevasta työmarkkinatuesta. :(((((
vittu ku pitää miettii kaikkee turhaa ja sen takii unohtaa ne oikeesti tärkeet asiat.
vitun stressi!! ja miten voinki olla näin huonomuistinen *toktok* *toktok*

tätä just kaipasinki, ku muutenki on niin vitun paha olla. *nyyh* *nyyh*

--
pinkki on pop!!!

phear

Posts: 804

#21643 • • phear <X>
Tänään on vika duunipäivä. Himassa ei ole vielä nettiä, joten siirryn netittömään aikakauteen muutamaksi viikoksi. :(

Puhelimella tavoittaa, jos on asiaa.

Bonuksena inttiinlähtö, 180 päivän :(
sapeli

Posts: 11,768

#21644 • • sapeli jokukukamikä?

Miinapiina, 28.6.2007 14:56:
kaiken tän stressin ja lahopäisyyteni vuoksi menetän sitten 1/4 tulevasta työmarkkinatuesta. :(((((



Kannattaa muistaa että jos elämiseen (ruoka, vuokra, pakolliset laskut, yms) menee enemmän kuin mihin oikeastaan olisi varaa, voit hyvinkin saada toimeentulotukea sosiaalitoimistosta *joo* Se on kuitenkin siellä takaamassa sen perustoimeentulon, mikä on yhdeltä ihmiseltä jotain 400e plus vuokra. Sillä selviää.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#21645 • • Edited UnityF joo just se
Ikeniä kutittaa *grr*
Tekis mieli raapia ne verille *grr*
Pitää pestä kohta uudelleen hampaat jos vähän auttais, ärsyttävää tälläinen. *igor*
Miinapiina

Posts: 3,494

#21646 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sapeli, 28.6.2007 15:32:

Kannattaa muistaa että jos elämiseen (ruoka, vuokra, pakolliset laskut, yms) menee enemmän kuin mihin oikeastaan olisi varaa, voit hyvinkin saada toimeentulotukea sosiaalitoimistosta *joo* Se on kuitenkin siellä takaamassa sen perustoimeentulon, mikä on yhdeltä ihmiseltä jotain 400e plus vuokra. Sillä selviää.



joops, sossun luukulla ollaan myös, ku on noita lapsukaisia 2 kpl ja ei opintotuki opiskelun ajalta riittänyt meille kaikille... taidan saada tuota työmarkkinatukee just sen verran et vajetta ei jää (se on siinä ja siinä, hakemusta ei oo vielä ees käsitelty)
ELI siis jos oon ite sutinut, ja en saa viikolta työmarkkinatukea ni maksaako sossu siis sen erotuksen siihen vajeeseen asti?
nii ja sit ku sossun massit ja opintotuki maksettiin koko toukokuulle mut mun työmarkkinatukioikeus alkaa jo 25.5 ni joudunko maksamaan opintotukia takasin sen verran mitä nuo on mennyt päällekäin?

nää kaikki vaan ressaa ku ei oo ees sitä päätöstä tullut vielä... :(

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#21647 • • *Mirri* Guest
Taas poskiontelontulehdus. *grr*
Heli

Posts: 1,489

#21648 • • Heli vai kuka se oli
joskus toivois että vois ottaa toisen murheet pois.

--
ei se väärin ole.

Janisa

Posts: 2,226

#21649 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ottaa paahan kavereitten lahopaisyys. Tarviiko asioita aina vaantaa rautalangasta?!?

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sapeli

Posts: 11,768

#21650 • • sapeli jokukukamikä?

Miinapiina, 28.6.2007 15:49:
joops, sossun luukulla ollaan myös, ku on noita lapsukaisia 2 kpl ja ei opintotuki opiskelun ajalta riittänyt meille kaikille... taidan saada tuota työmarkkinatukee just sen verran et vajetta ei jää (se on siinä ja siinä, hakemusta ei oo vielä ees käsitelty)
ELI siis jos oon ite sutinut, ja en saa viikolta työmarkkinatukea ni maksaako sossu siis sen erotuksen siihen vajeeseen asti?
nii ja sit ku sossun massit ja opintotuki maksettiin koko toukokuulle mut mun työmarkkinatukioikeus alkaa jo 25.5 ni joudunko maksamaan opintotukia takasin sen verran mitä nuo on mennyt päällekäin?

nää kaikki vaan ressaa ku ei oo ees sitä päätöstä tullut vielä... :(



Sanotaan näin et ei se sossun rahojen hakeminen haittaakaan, ja usein ne voi tehä silleen että ne maksaa heti jos on tarvetta ja sitten kela maksaa niille. Aina noi ei toimi, eli on jotain pykäliä tai viiveitä ettei se hakeminen auta, mutta mun mielestä jos koskaan meinaa mennä alle sen perustoimeentulorajan niin kannattaa uhrata se tunti pari ja käydä siellä jututtamassa virkailijaa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#21651 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
PUUH *hikoil*
Onpas kumma olo.. Puuskuttaa ja puhisuttaa *puuh*

Joka paikkaa jomottaa,pahiten ehkä alaselkää ja lantiota..Oon ku mikäkin mummo,rampa ja vaivanen..
Ei vissiin ois pitäny siivoilla ja järkkäillä paikkoi niin aktiivisesti *uuh*

Huhhuh..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

oooo

Posts: 1,249

#21652 • • oooo

Miinapiina, 28.6.2007 15:49:
ELI siis jos oon ite sutinut, ja en saa viikolta työmarkkinatukea ni maksaako sossu siis sen erotuksen siihen vajeeseen asti?

nii ja sit ku sossun massit ja opintotuki maksettiin koko toukokuulle mut mun työmarkkinatukioikeus alkaa jo 25.5 ni joudunko maksamaan opintotukia takasin sen verran mitä nuo on mennyt päällekäin?



Paha mennä sanomaan, koska en tiedä enkä ymmärrä tilannetta kokonaan.
Jos sulle on maksettu liikaa rahaa, niin kyllähän se peritään takas.

Sinne Kelaan voi mennä selittämään tilanteen ja kysymään asiasta. Ainakin täällä meillä voi marssia sinne suoraan ja yleensä saa edes jonkun vastauksen.

Jos teillä on päivystys sossussa tai tiedät kelle soittaa, niin voit kysyä niiltäkin puhelimessa sun tilanteesta.

Monimutkaisia ja ärsyttäviä juttujahan noi on.
anniharha

Posts: 1,937

#21653 • • anniharha
Varmaan 5/6 mun postauksista tähän topikkiin johtuu kivusta, särystä ja sairastamisesta. Nyt on sit taas kuumetta, vaikka ostin vikoilla rahoilla antibioottikuurin ja sen piti jo tehota. Perus kuumelääkkeisiin ei sit enää olekaan varaa, kaks laskua rästissä pöydällä ja tilillä kakskymppiä. Mulla ei oo silmälappua huomiseks ja ulkona sataa niin ei huvita lähteä rämpimään tiimariinkaan.
Nyt tartteis jotain kivaa piristystä. *uuh*

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

Posts: 3,494

#21655 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sapeli, 28.6.2007 17:26:

Sanotaan näin et ei se sossun rahojen hakeminen haittaakaan, ja usein ne voi tehä silleen että ne maksaa heti jos on tarvetta ja sitten kela maksaa niille. Aina noi ei toimi, eli on jotain pykäliä tai viiveitä ettei se hakeminen auta, mutta mun mielestä jos koskaan meinaa mennä alle sen perustoimeentulorajan niin kannattaa uhrata se tunti pari ja käydä siellä jututtamassa virkailijaa. *joo*



joo, aion kyl tästä asiasta kysästä kanslistilta joka päätöksen mulle tekee (kuhan eka tulee sieltä kelasta se päätös) täällä lahdessa vain tilanne on se, että virkailijalle ei saa aikaa, koska "sosiaalityöntekijöillä on ihan liikaa muitakin töitä", jolloin päätöksen tekee kanslistit, jotka ei nää ku ne numerot siin paperilla...

ennen kyl sai ajan ja jotkut kävi jopa joka kuukaus keskustelee ja palauttaa hakemuksen ja liitteet. eip enää...

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#21656 • • Heli vai kuka se oli
RAHATILANNE!

--
ei se väärin ole.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#21658 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Josssu

Posts: 506

#21659 • • Josssu
1.Viikonloppu alkaa ja mä olen kipeä. Seuraava vapaa viikonloppu on ööö. en edes tiedä milloin.
2. Ei löydy asuntoa *nyyh*
Little Sunshine

Posts: 18

#21660 • • Little Sunshine
Toisten nurkissa asustelu...

Hammassärky...

Prkl! *grr*

--
...hän miettii miksi toinen täällä valon lapsi on
ja toinen yötä rakastaa...