päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,249 views

X-fever

Posts: 96

#21681 • • X-fever Tamppooni
*poks* Pää hajoo! 2vko putkeen töitä ilman vapaapäivää, lomaa seuraavan kerran joskus elokuussa, perse on ihan *tun auki, rätkä tarvii huoltoa, kroppa chillausta ja muutenkin ottaa aivoon (onneks ei oo suuret, niin ei satu) NIIN paljon.

Ei hyvä!

Kyllä se tästä vielä jonain päivänä... *eikä*

--
Dance like nobody is watching and smile like the whole world is

Mimir

Posts: 1,366

#21682 • • Mimir Rouva Yninä
En osaa jättää töitä työpaikalle. Minkäs minä sille voin, että mulla on tunteet ja että asiat jää mieleen pyörimään *uuh*

Herätys seuraavaan työvuoroon olis viideltä. En tosin jaksa murehtia sitä nyt, itkettää ihan tarpeeksi muutenkin.

--
[Wings are growing on her.]

MiksuK

Posts: 74

#21683 • • MiksuK hmm
Ei pääse Unity Islandiin kun tyttelillä ei riitä ikää ja liputkin vissiin vietiin käsistä *nyyh*

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

Freja

Posts: 8,775

#21684 • • Freja Sihteeri
Mä en vaan saa unta. Tai saisin mä varmaan, mut mä en uskalla sammuttaa valoja ja telkkua *uuh*

En vaan osaa nukkua yksin. Inhottaa kun pienikin ääni jossain saa mut melkee pois tolaltani. Nyt ku ei oo enää kissojakaan ni oon si ihan yksin, eikä voi jotai kolahdusta tms laittaa niitten piikkiin. Sitäpaitsi toinen kissa nukkui aina mun rinnan päällä niin mulla oli turvallinen olo.

En tiiä mikä auttais *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lostgone

Posts: 2,493

#21685 • • lostgone
15 h työpäivä. On se kiva, etten saa oikeaa palkkaa tästä riemusta.
Tänään mä olin ihan koira. Onneksi ne ees kiittivät tällä kertaa.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Kriss G

Posts: 1,492

#21686 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ei tiedä yhtään miten päin pitäis olla tiettyjen asioden suhteen. Plus et selkään sattuu niin vitusti että pitää vetää buranaa että pystyy edes ajattelemaan nukkumista...

--
DESTROY ALL HIPPIES

Birgie

Posts: 1,311

#21688 • • Birgie Kikati
Pitiki mennä ottamaan työvuoro rahanahneuksissani, nyt ei kyl nappais yhtään lähtee töihin. *toktok*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avernian

Posts: 7,451

#21689 • • Avernian Kerettiläinen
Saatanan kämppis pitää _taas_ jotain koko päivän ja puolen yön juhlia sunnuntaina!
Pitänee sanoa sille pari valittua sanaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#21690 • • astaroth Guest
jaksaa taas sappi kiehua ihan kaiken ja sitten ei minkään takia

jos vaikka kone kiinni, nukkumaan ja huomenna uusi yritys
Kukkei

Posts: 48

#21691 • • Kukkei Sekai
Kuinka saada toinen ymmärtämään, jos hän on jo päättänyt kantansa? *uuh*

--
Mä oon duunis täällä

larzizi

Posts: 1,661

#21692 • • larzizi
Sattuu muuten niska ihan helvetisti *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Trixie

Posts: 1,342

#21693 • • Trixie
Alkoi loma sitten käsi paketissa ja 5vkon sairaslomalla. Kipu aika hirvee, mut kyl tää täst.

--
face your fears and live your dreams

Freja

Posts: 8,775

#21695 • • Freja Sihteeri
Systeril ollu jotai episodei töis ja se lupas tänää laittaa aamul mailia mut ny se ei vastaa viestii eikä mailiin ja kello on siel jo kuitenki puol 4.. toivottavasti kaikki on hyvin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sinza

Posts: 2,227

#21696 • • Sinza
Viis duuniviikkoa vielä kesälomaan, eli 25 työpäivää...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#21697 • • opmdevil Guest
Ketuttaa kun olen niin kovin saamaton ja omituinen. Pitänee ryhtyä reippaaksi ja mukavaksi ihmiseksi. Täytyy alkaa harjoittelemaan...
MiSSy*

Posts: 108

#21698 • • MiSSy*
Pitäis alkaa pakata tavaroita tulevaa muuttoa varten. Ei ole mitään mihin pakkais, ei mitää laatikoita. En ollu ajatellu näin pitkälle *igor* ja niin muuten, ei mitää uutta asuntoakaan vielä ole. *hmph*
Maago

Posts: 326

#21699 • • Maago
autot ja niiden monimuotoiset viat...
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#21700 • • Peikkotyttö
Menin tänään arvauskeskukseen silmätulehduksen takia,kun näytin aika kykloopilta aamulla.Pelästyin omaa peilikuvaani. Odotushuoneessa pikkupoika jäi katsomaan säikähtäneenä mun kammottavaa ulkomuotoa ja kysyi äidiltään,kovaan ääneen toki:"äiti miks ton tytön silmä on tollanen?!"

Pikkupoika meinas saada vielä rumemman silmän...*igor*

--
Groove is in the Heart