päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,344 views

sapeli

Posts: 11,768

#10801 • • sapeli jokukukamikä?
Pikkasen tyhjä olo suht tapahtumarikkaan viikonlopun jälkeen...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tenechtica

Posts: 1,025

#10803 • • Tenechtica
Heräsin viestiin, jossa kaverini ilmoitti etsivänsä seitsemälle gerbiilille kotia. Nämä gerbiilit oli löydetty tien varrelta puoliksi avonaisessa häkissä, vesipullo muualle heitettynä. Kysessä on gerbiiliperhe emoineen poikasineen. Ties kuinka kauan olivat olleet ulkosalla.. Kyl on maailma kaikenmaailman paskoja täynnä!! *grr**dissaa*
shanja

Posts: 51

#10804 • • shanja
Oon nyt kahtena aamuna peräkkäin herännyt tunnin liian aikaisin, koska unohdin kääntää kaikki kellot. Ihme jos silmät pysyy auki koko työpäivän *haukottel*
Jutu

Posts: 3,054

#10805 • • Jutu Blondi
Tajusin just äsken, että Nastolassa ei asu enää kuin pari kaveria ja niitäkin näkee ehkä kerran kuussa. Jos silloinkaan *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

rose

Posts: 1,047

#10806 • • rose vakaasti epävakainen
Kurkku on vähän kipee ja nuha tuntuu olevan tulossa. Ei olis yhtään aikaa tulla kipeeksi. Ja Illutkin ens sunnuntaina (ei, mä en oo sillon kipeenä!). Ja rahat on huolestuttavan lopussa... Makaroonilaatikkoa tiedossa *eikä**hmph**toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10807 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Vittu, että olen sit osannut mokata taas duunissa ihan kohtalaisesti! *igor* Miks olen näin huolimaton..*igor**grr* *toktok*

Ja muutenkin tästä viikosta tulee ihan helvettiä..*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Santtu-

Posts: 1,965

#10808 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Oma saamattomuus, tyhmyys ja laiskuus.
Tajusin että oon ihan totaalikusessa koulujuttujen suhteen, ja se on ihan oma vika (tai ainaski melkein).

Muutenkin masentaa, vituttaa kaikki ja seinät kaatuu päälle.
Haluaisin vaan olla turvassa peiton alla ja nukkua kesään asti.
sapeli

Posts: 11,768

#10809 • • Edited sapeli jokukukamikä?

-Santtu-, 31.10.2005 17:49:
Muutenkin masentaa, vituttaa kaikki ja seinät kaatuu päälle.
Haluaisin vaan olla turvassa peiton alla ja nukkua kesään asti.



Mä liityn joukkoon *hmph* Tai ehkä kuitenkin oman peiton alla mut hengessä mukana *hih*

Toisaalta, mitä enemmän ahdistaa niin sitä tehokkaammin se ajaa ainakin mut korjaamaan tilannetta ja oppimaan itsestäni lisää... Pilvet ja hopeareunukset, you know *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10810 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
On vasta maanantai ja mä olen jo totaalisen kypsynyt ja vittuuntunut tähän viikkoon! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Santtu-

Posts: 1,965

#10811 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Nii ja sekin vielä, että pahojen unien takii siellä mun peitonkaan alla ei oo enää kovin turvallista, kun muistin just taas kaikki viimeyönkin kauhut *nyyh*
sapeli

Posts: 11,768

#10812 • • sapeli jokukukamikä?

-Santtu-, 31.10.2005 18:04:
Nii ja sekin vielä, että pahojen unien takii siellä mun peitonkaan alla ei oo enää kovin turvallista, kun muistin just taas kaikki viimeyönkin kauhut *nyyh*



Mulla oli kans vähän rankka yö, mut lopulta kun uskalsin takas peittojen alle ni sieltä tulikin ihan mukavia unia *hymy* Sun pitää vaan käydä keräämässä niistä kivoista unista paljon kavereita mukaan ni sit yhteisvoimin voitte pitää ne ikävät unet poissa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fresia

Posts: 764

#10813 • • Fresia vähän outo
Hitto, miks juuri tällä viikolla ois kaikkea kivaa, pakko jättää taas väliin, kun mulla on tulossa kaks hiton isoa tenttiä *senkin* Kaipaisin niin jotain piristystä, eikä sitä pahemmin löydy Politiikka tieteenä- kirjasta *igor* (mikä hitto sai mut alunperinkään lukemaan tollasta vapaaehtoisesti *ding*)

Liityn niiden joukkoon, jotka haluaa nukkua hemmetin syksyn ja talven yli. Herään vasta toukokuussa. *poks*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#10814 • • Kauno Saario Guest
voisko olla kerrankin niin et ihanvitunaivankaikki? voi...
innae

Posts: 1,377

#10815 • • innae PaskaJätkä
kiukuttaa.
vittupäivä :(
nyt ei vaan jaksaisi.
nuha yrittää tulla, eikä olisi varaa olla pois töistä.

--
PaskaJätkä

Fyrisch

Posts: 4,525

#10817 • • Fyrisch
Nenä tukos ja pikkasen kuumetta, pitäs lähtee viikon työreissulle täs koht *jiihaa*
lunake

Posts: 800

#10818 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Kylmä...



*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

jeesboks

Posts: 4,064

#10820 • • jeesboks p u p u
Kurkku kipeä. *uuh* täytyy koittaa kuumalla mehulla parannella alkuun ainakin...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*