päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,191 views

Avatar
#5361 • • + Guest
mullon mustelma leuassa.. voi kohlo ja tollo sentään.
Avatar
#5362 • • astaroth Guest
Tuntuu, että tällä hetkellä kalloni on aivan liian pieni aivoilleni.*poks*
Rocca

Posts: 3,064

#5363 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Se ku vanhempi ihminen sairastaa ja ei sairasta...ja sitten itte joutuu kamalassa hädässä ajaa 50km ekan ja sitten ku pääsee kotti ni ei ookkaan mikään ongelma enää *uuh* *nyyh* *uuh* ja siin sitten meni kaikki pilalle ihanat jutut *hymy* *hali*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

NextAce

Posts: 2,505

#5365 • • NextAce Alienated

PuuhaOsku:
Flussa tulossa kehiin.
Ihan järkyttävät vibat kehis*poks*



Sama juttu mulla.

--
-Alienation-

-----

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5366 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
On vaan taas ihan perseestä kaikki..*dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Displacer

Posts: 1,828

#5367 • • Displacer
Hukkasin puhelimen *nyyh* sinne meni kaikki numerotkin
UnityF

Posts: 15,721

#5368 • • UnityF joo just se

Displacer:
Hukkasin puhelimen *nyyh* sinne meni kaikki numerotkin



*lohduttel* ei yhtään kivaa....Kyllä sä saat ne pikkuhiljaa ongittua takas vaikka ehkä vähän vaikeempaa kun oot siellä kaukana.. *uuh* mut jos mulla on jonkun numeroita mitä sullakin oli niin mä voin heittää ne sulle.. *joo*
Coon--

Posts: 640

#5369 • • Coon-- 5,2 mmol/l
kohta taas yksin kotia kohden ja aamu kuudelta töihin *uuh*
KaveriTavara

Posts: 440

#5370 • • KaveriTavara pyryharakka
v*tuilleen mennyt viikonloppu *uuh*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Aeryn

Posts: 166

#5373 • • Aeryn
itse asiassa tää tapahtu jo perjantaina, mutta olin menossa riksussa seurahuoneen yläkertaan kun portsari oli heittämässä juuri jotain tyyppiä ulos. Tietenkin tämä känniääliö heilu ku heinämies ja onnistu lyömään mua silmäkulmaan ja käteen. Silmäkulma ei onneks menny mustaks vaan on hieman turvonnu, mutta kädessä on kaks kipeetä ja isoa mustelmaa. Oli oikein mukava alotus sille illalle... varsinkin ku silloin oli synttärit. *släp**dissaa**eiei**hmph*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5374 • • Aziz Combat Fighter

Aeryn:
itse asiassa tää tapahtu jo perjantaina, mutta olin menossa riksussa seurahuoneen yläkertaan kun portsari oli heittämässä juuri jotain tyyppiä ulos. Tietenkin tämä känniääliö heilu ku heinämies ja onnistu lyömään mua silmäkulmaan ja käteen. Silmäkulma ei onneks menny mustaks vaan on hieman turvonnu, mutta kädessä on kaks kipeetä ja isoa mustelmaa. Oli oikein mukava alotus sille illalle... varsinkin ku silloin oli synttärit. *släp**dissaa**eiei**hmph*



ps32.jpg

Never leave home without it :)
milessi

Posts: 188

#5375 • • milessi Jai
Avernian:
Ei viisaudenhampaitten poisto tuntunut missään. Muakin varoiteltiin ja käskettiin ottamaan sieltä mukaan saamiani tujuja kipulääkkeitä kun alkaa sattua. En ottanut. Ei sattunut. Paitsi kun tungin ajatuksissani kielen suoraan johonkin hermon päähän tms. Ja poistokin oli vain parin minuutin operaatio, jossa puuduttaminen oli ainoa mikä kirpaisi hiukan.


Hee, no onnekas sinä *nauru* jos kesti vain minuutin.. mun hammas oli niin tiukassa että se lekuri kisko sitä valehtelematta ainaki 20 minsaa *uuh* ja rupesin jo epäilemään että sen pitää jättää koko homma puoleen väliin kun hammas oli jo osittain irti.. pahin kipu meni tosiaan päivässä ohi, muuten rasitti se varominen ja hampaiden hellyys, tuntu että koko purenta meni ihan uusiksi seuraavan viikon aikana ja koko suuta pakotti *uuh*. Nyt tosin on jo ihan hyvä *iloinen*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Rocca

Posts: 3,064

#5376 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Tahtoo 40km pohjosempaan *sydän*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Lallu

Posts: 356

#5377 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

Rocca:
Tahtoo 40km pohjosempaan *sydän*

*hali* *sydän* viekkuun mahtuu...
Jii-75

Posts: 459

#5378 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
tän päivän :(

huhut ihan yleisesti..

ihmisten taipumus paheksua toista ihmistä siten että paheksuu kyseessä olevan ihmisen käytöstä jollekkin toiselle ihmiselle, eikä sille ko. ihmiselle, vaikkakin se suora paheksunta todenköisemmin tuottaisi parempaa lopputulosta..

mut joo se siitä

--
dodiih

sapeli

Posts: 11,768

#5379 • • sapeli jokukukamikä?
Täytyy nukkua yksin tänä yönä *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Maihku

Posts: 1,186

#5380 • • Edited Maihku neiti hankala

sapeli:
Täytyy nukkua yksin tänä yönä *uuh*


samoin*uuh*