päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,694 views

Pätkis

Posts: 1,038

#5321 • • Pätkis Pikkis

Juhgu:
Kaveri pyysi eilen baariin, mutta jätin väliin kun päätin että nyt skarppaan vähän opiskelujen kanssa (ja onhan samaisten opiskelujen takia tullut oltua 5 viime illasta 4 baareissa). No, siivosin huoneen, varasin pyykkitupavuorot, tein kotitehtäviä ja heräsin tavallista aikaisemmin. Oli aamulla jopa 15 minuuttia ylmääräistä aikaa niin lähdin katselemaan menisikö tuosta metsästä joku oikotie yliopistolle (kun tie vähän kiertää). No menihän se, paitsi että siellä meni tsiljoona muutakin oikopolkua, ja kun vielä pyörä vähän hajosi niin löysin opistolle kello 10:25, siis 10 minuuttia myöhässä. Sitten katsoin kalenteriini ja totesin että opistolla olisi pitänyt olla jo 8:30, ja 10:15 alkoi aivan toinen luento jonka kotitehtäviä en ollut vielä edes printannut. Eli onnistuin missaamaan päivän molemmat luennot. Näin sitä skarpataan koulussa *nauru*


vilpittömät *aplodit* *nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#5322 • • liikkuva muna an egg on the move
Tulin kirjastolle asti nettiin sen takia että saisin taivutettua yhen vitun verbin verbix.comissa ja se vitun perse kysyy jotai saatanan passwordeja. Joku germaanisen filologian tuntija kertokoon miten gootin aúkan taipuu. *ding*
Karski

Posts: 6,049

#5323 • • Edited Karski Pomon kätyri

alek száhala:
Tulin kirjastolle asti nettiin sen takia että saisin taivutettua yhen vitun verbin verbix.comissa ja se vitun perse kysyy jotai saatanan passwordeja. Joku germaanisen filologian tuntija kertokoon miten gootin aúkan taipuu. *ding*



Muistaakseni:

Active
Indicative - Present

ik aúka
þu aúkais
is aúkaiþ
wit aúkôs
jut aúkats
weis aúkam
jus aúkaiþ
eis aúkand

Indicative - Preterite
ik aúkaida
þu aúkaidês
is aúkaida
wit aúkaidêdu
jut aúkaidêduts
weis aúkaidêdum
jus aúkaidêduþ
eis aúkaidêdun



Optative - Present

ik aúkau
þu aúkais
is aúkai
wit aúkaiwa
jut aúkaits
weis aúkaima
jus aúkaiþ
eis aúkaina


Optative -Preterite
ik aúkaidêdjau
þu aúkaidêdeis
is aúkaidêdi
wit aúkaidêdeiwa
jut aúkaidêdeits
weis aúkaidêdeima
jus aúkaidêdeiþ
eis aúkaidêdeina


Passive

Indicative - Present
ik aúkada
þu aúkaza
is aúkada


weis aúkanda
jus aúkanda
eis aúkanda

Optative - Present

ik aúkaidau
þu aúkaizau
is aúkaidau


weis aúkaindau
jus aúkaindau
eis aúkaindau

Imperative


þu aúkai
is aúkadau

jut aúkats
weis aúkam
jus aúkaiþ
eis aúkandau


(þu)
(is)

(jut)
(weis)
(jus)
(eis)




En o kyl ihan varma muistinko kaikki oikein :P

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#5324 • • HRDance Guest
Nyt sattuuu....! kaks viisaudenhammasta revitty pois *poks* onneks sai vahvat tropit auttamaan *hymy*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#5325 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Tres:
---
alek száhala:
Tulin kirjastolle asti nettiin sen takia että saisin taivutettua yhen vitun verbin verbix.comissa ja se vitun perse kysyy jotai saatanan passwordeja. Joku germaanisen filologian tuntija kertokoon miten gootin aúkan taipuu. *ding*

---


Infinitive: aúkan
Past Participle: aúkaiþs
Present participle: aúkands

....



Kiitokset. mutta plääh, on verbiksin pojat taivuttanu heikkona verbinä.. *igor*
Avatar
#5326 • • HRDance Guest

Juhgu:
Minä sain kaksi buranaa jotka eivät kyllä auttaneet yhtään. Kannattaa syödä niitä särkylääkkeitä jo ennen kuin alkaa särkemään ihan vitusti, jotta niistä olisi apuakin.


Mulle ne määräs burana 800:sta, jotain helvetin vahvaa särkylääkettä kolmiolla varustettuna ja sit antibioottikuurin *nauru* pitäis riittää...
Avatar
#5327 • • Enkeli Guest
Kävin lääkärissä, se sano että olen laihtunut liikaa *taputapu*
kehoitti ottamaan sairaslomaa hermosäryn takia josta ne eivät edes tiedä mitään...*sars*
Piiuzki

Posts: 870

#5328 • • Piiuzki
Koskee koskee hirveä olo o *poks* ja kohta pitäis lähtä asemalle vaiks juna lähtee vast parin tunnin päästä että inhoon huonoi bussi yhteyksii *grr*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5329 • • Aziz Combat Fighter

Tres:
---
alek száhala:
Tulin kirjastolle asti nettiin sen takia että saisin taivutettua yhen vitun verbin verbix.comissa ja se vitun perse kysyy jotai saatanan passwordeja. Joku germaanisen filologian tuntija kertokoon miten gootin aúkan taipuu. *ding*

---

Muistaakseni:

---clip---

En o kyl ihan varma muistinko kaikki oikein :P



monocle.gif
Avatar
#5330 • • HRDance Guest
Sattuuu NIIN V*****I *grr**nyyh**grr*
sapeli

Posts: 11,768

#5331 • • sapeli jokukukamikä?
Taas viisaudenhammas puskee oikeanpuoleisia ylähampaita, en voi pureksia sillä puolen suuta ennenku vasta ehkä huomenna *hmph* Saas nähdä mitä hammaslääkärisetä sanoo loppukuusta kun on tarkastuskäynti, taidan joutua samaan jamaan kuin HRDance *lohduttel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

India

Posts: 475

#5332 • • India
mua pelottaa jo muutenkin ja sit kaikki täällä huutelee kuinka sattuu kun viisaudenhammas revitää..
Mul on marraskuussa aika jollekin helkatin erikois kirurgille kun ne on niin vinksallaan tuol mun ikenissä ettei niit sielt sit ihan kuka tahansa poista..

Mä en todella uskalla mennä sinne, mua itkettää jo valmiiks.. joten voitteko olla lisäämättä mun pelkoo pliiis?!

Ne lupas jonku rauhotavan lääkityksen ennen ku mä meen sinne, mut silti mul on kakat housus... AApua..*nyyh*
innae

Posts: 1,377

#5333 • • innae PaskaJätkä

India:
mua pelottaa jo muutenkin ja sit kaikki täällä huutelee kuinka sattuu kun viisaudenhammas revitää..
Mul on marraskuussa aika jollekin helkatin erikois kirurgille kun ne on niin vinksallaan tuol mun ikenissä ettei niit sielt sit ihan kuka tahansa poista..

Mä en todella uskalla mennä sinne, mua itkettää jo valmiiks.. joten voitteko olla lisäämättä mun pelkoo pliiis?!

Ne lupas jonku rauhotavan lääkityksen ennen ku mä meen sinne, mut silti mul on kakat housus... AApua..*nyyh*




Minulta ei revitä viisauden hampuja koska ne on terveet ja ne ei purista eikä paina toisia hampaita (kyllä raudat kannatti olla)*hihu* Ja ne on kuulemma söpön pienet sanoi hampulääkäri*blush*

--
PaskaJätkä

misi

Posts: 120

#5334 • • misi

India:
mua pelottaa jo muutenkin ja sit kaikki täällä huutelee kuinka sattuu kun viisaudenhammas revitää..
Mul on marraskuussa aika jollekin helkatin erikois kirurgille kun ne on niin vinksallaan tuol mun ikenissä ettei niit sielt sit ihan kuka tahansa poista..

Mä en todella uskalla mennä sinne, mua itkettää jo valmiiks.. joten voitteko olla lisäämättä mun pelkoo pliiis?!

Ne lupas jonku rauhotavan lääkityksen ennen ku mä meen sinne, mut silti mul on kakat housus... AApua..*nyyh*
[/q
Mulla oli ihan sama juttu ja poistettiin leikkauksella, jos mahdollista kannattaa pyytää sinne leikkaushaavaan sellainen jodikapseli, se desinfioi sitä leikkauskohtaa hyvin ettei ruoka ainakaan aiheuta mitään tulehdusta. Eikä se sattunut ollenkaan... Ainut huono puoli oli että se jodikapseli hajosi itsekseen muutamassa viikossa ja sen jodin aina maistoi suussa..]*nauru*

Avatar
#5335 • • HRDance Guest

India:
mua pelottaa jo muutenkin ja sit kaikki täällä huutelee kuinka sattuu kun viisaudenhammas revitää..
Mul on marraskuussa aika jollekin helkatin erikois kirurgille kun ne on niin vinksallaan tuol mun ikenissä ettei niit sielt sit ihan kuka tahansa poista..

Mä en todella uskalla mennä sinne, mua itkettää jo valmiiks.. joten voitteko olla lisäämättä mun pelkoo pliiis?!

Ne lupas jonku rauhotavan lääkityksen ennen ku mä meen sinne, mut silti mul on kakat housus... AApua..*nyyh*


Mulla revitään viel kaks lisää tammikuussa ja tää lääkitys kyl nyt tuntuu tepsivän hyvin... on kuin olis kännissä... *nauru*. Pelko oli mullaki perseen alla ja hyvin se meni. Ei se kipu oo niin paha kunhan muistaa ottaa ne lääkkeet ennen ku alkaa särkemään liikaa *joo*
Avatar
#5336 • • HRDance Guest

Avernian:
Ei viisaudenhampaitten poisto tuntunut missään. Muakin varoiteltiin ja käskettiin ottamaan sieltä mukaan saamiani tujuja kipulääkkeitä kun alkaa sattua. En ottanut. Ei sattunut. Paitsi kun tungin ajatuksissani kielen suoraan johonkin hermon päähän tms. Ja poistokin oli vain parin minuutin operaatio, jossa puuduttaminen oli ainoa mikä kirpaisi hiukan.



Onnekas heppu... *nauru*
Avatar
#5337 • • HRDance Guest

innae:
Minulta ei revitä viisauden hampuja koska ne on terveet ja ne ei purista eikä paina toisia hampaita (kyllä raudat kannatti olla)*hihu* Ja ne on kuulemma söpön pienet sanoi hampulääkäri*blush*



mullakin ollu raudat joskus muinoin, mut ei se tarkoita ettei viisaudenhampaita silti tartteis poistaa.. se riippuu siitä mahtuuko ne kasvamaan sinne.
Avatar
#5338 • • HRDance Guest

Avernian:
Ja poistokin oli vain parin minuutin operaatio, jossa puuduttaminen oli ainoa mikä kirpaisi hiukan.



Mulla kesti reippaan puolisen tuntia...
India

Posts: 475

#5339 • • India
juu oon mäkin kuullu niit lohduttavia et ei sattunu.. mutta kun pelkää mielettömän paljon hammaslääkäreitä se on ihan sama mitä muut sanoo..
Ja sit kun ne todella kuulemma on siellä jotenkin ihan miten sattuu...

Ja kaikki neljä...kreit, just mun tuuria.
Nacu

Posts: 1,293

#5340 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Jää~*:
Välillä (niinku nyt viimeset 3pv) vaan tuntuu siltä,
et ketään ei oikeesti kiinnosta mitä mulle kuuluu tai onko kaikki hyvin *uuh*

Olen sanonut ihmisille että on paha olla ja mitä sitten,
ei niin vitun mitään... *nyyh*

Sitten kun en saa minkäänlaista lohtua osakseni,
rupean lapselliseksi ja kerjään huomiota väärällä tavalla
ja lopulta suututan kaikki... *poks*

Ja nyt en enää tiedä onko mulla paskoja kavereita,
kun ne ei jouda (ainakaan olevinaan) lohduttamaan
vai olenko minä vaan liian huomionkipeä ja
suurentelen pahaa oloani *ding*

No jos vihdoin huomenna kaikki tuntuisi paremmalta...



My feelings exactly. Sä kiteytit sen pointin ihan vitun hyvin. Respect *piis*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself