päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,564 views

WuZuul

Posts: 181

#5341 • • WuZuul
Alkaa olemaan veto vähä lopussa, mitää ei jaksa tehä vaikka pitäis.. tulee vaa nollailtua koneella.. Pitäs varmaa löytää joku joka vähä potkis tätä persettä liikkeelle.. Syksy on äässistä..

--
Wannabe bilekone.

Jazmine

Posts: 1,009

#5342 • • Jazmine Pösilö

Nacu:
---
Jää~*:
Välillä (niinku nyt viimeset 3pv) vaan tuntuu siltä,
et ketään ei oikeesti kiinnosta mitä mulle kuuluu tai onko kaikki hyvin *uuh*

Olen sanonut ihmisille että on paha olla ja mitä sitten,
ei niin vitun mitään... *nyyh*

Sitten kun en saa minkäänlaista lohtua osakseni,
rupean lapselliseksi ja kerjään huomiota väärällä tavalla
ja lopulta suututan kaikki... *poks*

Ja nyt en enää tiedä onko mulla paskoja kavereita,
kun ne ei jouda (ainakaan olevinaan) lohduttamaan
vai olenko minä vaan liian huomionkipeä ja
suurentelen pahaa oloani *ding*

No jos vihdoin huomenna kaikki tuntuisi paremmalta...

---

tiijän homman nimen...*eiei* Musta tuntuu samalta... ja sit ku on totuttu et oon ylleensä tosi ilonen ja energinen, niin mun pahaa oloa pietän jotenkin illuusiona.. sitä ei niinko oteta tosissaan. Sattuu vaan paljo enemmän ku huomaa ettei niit ihmisii oo silloin, ku MÄ niit tarviin... annan kyl kaikkeni, mut mitä mä saan?? *nyyh* Olalletaputuksii jne... *dissaa*



My feelings exactly. Sä kiteytit sen pointin ihan vitun hyvin. Respect *piis*

--
Polcca on parasta *sydän*

martina

Posts: 1,875

#5343 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
niin kauheet vatsakivut ettei tiiä miten päin ois. :(
otin pari särkylääkettä niin rupes pääkin jomottamaan... *nauru* *hmph*

niin ja töissä kusipäitä.... *kivatsulle*


valivalivali......
onni3mk

Posts: 3,973

#5344 • • onni3mk Onni on.
Saldo meni puhelimesta just kiinni *grr* Mä just nyt tarttisin puhelinta, et tosi kiva! *hmph**grr*

--
Onni on.

Samu81

Posts: 1,224

#5345 • • Samu81 kokolihaa

WuZuul:
Alkaa olemaan veto vähä lopussa, mitää ei jaksa tehä vaikka pitäis.. tulee vaa nollailtua koneella.. Pitäs varmaa löytää joku joka vähä potkis tätä persettä liikkeelle.. Syksy on äässistä..



Heh, kuin allekirjoittaneen suusta.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

ottonivus

Posts: 148

#5346 • • ottonivus Random juippi
Olipas melkoinen kotimatka eilen duunista himaan, pääsi oikein uutisiin ja otsikoihin. Kyllä olin siinä dösässä, joka kelasi sen puun, bussipysäkin ja kolme ihmistä manskulla. Huh-Huh*poks**eiei*

--
\"anna mennä\"

jeesboks

Posts: 4,064

#5347 • • jeesboks p u p u

Avernian:
Ei viisaudenhampaitten poisto tuntunut missään. Muakin varoiteltiin ja käskettiin ottamaan sieltä mukaan saamiani tujuja kipulääkkeitä kun alkaa sattua. En ottanut. Ei sattunut. Paitsi kun tungin ajatuksissani kielen suoraan johonkin hermon päähän tms. Ja poistokin oli vain parin minuutin operaatio, jossa puuduttaminen oli ainoa mikä kirpaisi hiukan.



Ei se leikkaus missään tunnukkaan mutta se jälki kipu voi (huom voi) olla helvetin moinen. Ite viimeks ku poistettiin niin sinne oli tullut leikkauksessa verenpurkaus, joka tulehtu ja kolme päivää leikkauksen jälkeen olin sairaalassa tiputuksessa saamassa kipu lääkettä ja antibiotti kun henki ei enää kunnolla kulkenut turvotuksen takia. Onneks näin ei aina käy *justjoo* mutta en ihan heti halua, että toinen poistetaan mutta kai se on edessä nyt vielä syksyllä.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#5348 • • UnityF joo just se
Huoh... En ole masentunu tai mitään mut mulla on vain surullinen hetki meneillään nytten. Mun kaikille tunteille on olemassa oma väri.. Nyt mulla on meneillään sininen hetki. On vain hyvä kuunella omaa itteään ja antaa ajan vain kulua.. mä lähen kohta käymään mummolla ja sitten meen metsään kävelylle..
tää on taas tätä kun oon niin yksin vaikka on 10000 kaverii.. Mut ei oo sitä jokuu jonka kanssa jakaa arjen ja tuntuu että kaikki muut kaverit on siirtyny tonne seukkausluukkuun...

Mun niihän se saduissakin aina menee... eihän prinssi koskaan ota peikkoo.. Se löytää aina prinsessan.
joten tää peikko pitää oppii viel olemaan sinut ton asian kanssa että prinssit on vain unelmaa.


nimimerk. taas romuttuneet haaveet.'



Niin kauniit kasvot
mutta haavoittuneet,
kovia kokeneet.
Hän ei osaa enää pelätä,
itkeä, surra.
Hän ei enää odota.
Lasittunu katse tyhjyteen,
kylmä kosketus sydämeen.
Oli ollu se hetki,
sininen hetki.

©UnityF
lostgone

Posts: 2,493

#5349 • • lostgone

UnityF:
nimimerk. taas romuttuneet haaveet.´


*lohduttel**sydän**hali*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

innae

Posts: 1,377

#5350 • • innae PaskaJätkä
Tässä päivässä ei ole mitään hyvää. *poks*

--
PaskaJätkä

Mellu-

Posts: 4,006

#5351 • • Mellu-
harmittaa ku asun tääl kiven toisella puolella ja tunnen oloni välil vähän orvoksi *nyyh* UnityF, mä muutan teille *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

Posts: 15,721

#5352 • • Edited UnityF joo just se
mellu tervetuloa.. tossan toi toinen sänky on vapaana... kerää vain pölyy...

mie kävin kävelyllä ja mummolla edelleen sininen fiilis....

muokkaus.. mä lähen sittenkin porvooseen vaikka mulla on sininen hetki meneillään.
UnityF

Posts: 15,721

#5353 • • UnityF joo just se

mayah:

En hyväksy, en. Nyt vaihdetaan väriä! *hali*



katotaan illalla uudestaan kun tuun porvoosta...
meen tanssimaan vähäsen.. se on ainut keino mun vaihtaa värii...
Jazmine

Posts: 1,009

#5354 • • Jazmine Pösilö
Huomata, ettei niit oikeita ystävii olekkaan... *nyyh*

--
Polcca on parasta *sydän*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5355 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
vittu, että vituttaa..ihmisten itsekkyys ja lapsellisuus ja se kun näköjään ystävienkään sanaan ei voi luottaa..Joo ehkä naurettavaa avautumista..Mut nyt vaan pistää vihaksi!! *grr* Joo..Have fun! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

zari

Posts: 716

#5356 • • zari Team Tamppaajat
Täytyy lähtee jonkin ajan päästä työharjotteluun viruun 7:s tunniks vaikka on viikonloppu *grr*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

silencio

Posts: 401

#5357 • • silencio el
Kotiinpaluumasennus ei meinaa hellittää millään. *eiei*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

coolcat82

Posts: 771

#5358 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Eilisen juhlinnan jälkeinen olo *poks*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Madda

Posts: 650

#5359 • • Madda ice-angel
404 *släp*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

innae

Posts: 1,377

#5360 • • innae PaskaJätkä
No johan on keturat ja ketunleivät: yksi extrasankari ilmoitti ettei tule illaksi töihin, mut siirrettiin sit fills'n jossa sen jätkän piti olla. Jätkä kärsi paniiikkihäiriöistä rysässä ja ryskeessä (siis ei kestä sitä painetta ja stressiä) ja sen vuro oli sali+baari. Ja jos ei sen vertaa lautaset käsissä pysy et jotain wokkia ja burgerii kantais niin huh. Kannattais alan vaihto jollei rysässä pysty oleen tai ottaa jostain muualta vuoro jossa on hiljasempaa. Ja sitten sitä ahisti kun on valkoinen kauluspaita, musta essu ja musta liivi päällä. Ei se ahdista, se tuo arvokkuutta työhösi*vink*

--
PaskaJätkä