päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,853 views

coolcat82

Posts: 771

#5401 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Karsee nuha... tot eritettä tulee ihan överisti flunssan ekoina päivinä..*nuha**justjoo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

innae

Posts: 1,377

#5402 • • innae PaskaJätkä
Kaamea nälkä ja ei jaksa lähteä kauppaan. Ja en osaa kirjoittaa oikein, tulee kirjoitusvirheitä*hmph*

--
PaskaJätkä

Avatar
#5403 • • Enkeli Guest
sairaanhoitaja sano ettei suostu hoitamaan mua vaan pitää mennä suoraan lääkärille, sit lääkärille ei saa aikoja.
kurkku kipee ja veren punainen, vissiin se flunssa mikä liikkellä, niin heikko happi.
täytyy näet vissiin vaan jaksaa....
Fyrisch

Posts: 4,525

#5404 • • Fyrisch
Ei jaksa liikkuu eikä mitää
typ0

Posts: 1,892

#5405 • • typ0 syntax error
ei se sitte parantunu...paska päivä tästäki *nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

keijukainen

Posts: 1,599

#5406 • • keijukainen kiksumurmeli
Tentti huomenna mut ei jaksais lukee

--
*seepla*

joun

Posts: 425

#5407 • • Edited joun People want to be needed
Ostin Creative MuVo TX FM 256 mp3-soittimen ja oon 130e köyhempi *igor* Nii ja kemiaaki pitäs lukea, huomen koe

--
Im happy only when Im busy

Avatar
#5408 • • hyperventilaatio Guest
Tänään ei mistään tule mitään. Vituttaa aivan suunnattomasti. Taidan lähtee juomaan kaljaa.
Hotblood

Posts: 387

#5409 • • Hotblood
Ihmiset jotka tekee ohareita viime tipassa... kusee taas kaikki suunnitelmat *grr*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Aadeli

Posts: 30

#5410 • • Aadeli
Koko alkanut viikko on tähän mennessä ollut aika perseestä eikä paljoa tunnu paranevan.. tänään kaiken muun hauskan lisäksi kone päätti sanoa poks eikä näytä siltä että sais toimimaan *hmph*

--
Eihän sitä koskaan tiedä.

manaatti

Posts: 82

#5411 • • manaatti
Mun paahdin oli tulessa.... sammu kiutenkin ihan puhaltamalla....*blush*

--
"Bring It On"

antonsonin

Posts: 2,712

#5412 • • antonsonin laserpoint.

NextAce:
---
PuuhaOsku:
Flussa tulossa kehiin.
Ihan järkyttävät vibat kehis*poks*

---


Sama juttu mulla.



söitte väärää kebabbii senki kebabhullut :DDDDD
rec

Posts: 2,923

#5413 • • rec
Tää olis vittu pitäny kirjottaa jo kolme päivää sitten! Perhana...

Windows 98:n tilalle Windows XP... ei siinä mitään, et paska korvataan toisella, mut se perkele (mies itse) poisti hätäpäissään "_VÄHÄN_" tiedostoja ja niiden poistettujen tiedostojen mukana meni mm. _KAIKKI VITUN SAATANAN PERKELEEN PROJEKTITKIN_...! Kivat mulle... Ei oo taas vituttanu vähään aikaan näin vitun paljon!

Kiitos ja kuitti! Melkeen elämä pilalla!

PS. Kaikki ne, jotka tulee saamaan mun monopromo CD:n, nii älkää ihmetelkö parin biisin kohdalla olevaa "mokaa".. niitä ei välttämättä huomaa, ellei kuuntele korva tarkkana! Huomasin itekin vasta viime viikolla, mut minkäs enää teet, q ei oo filuja enää! VITTU..!

Et sillee... *aplodit*
UnityF

Posts: 15,721

#5414 • • UnityF joo just se

Charly RePanic:
-NAPS-



*lohduttel* *uuh* mä voin kuvitella miten sua vituttaa tällä hetkellä.. *uuh*
innae

Posts: 1,377

#5415 • • innae PaskaJätkä
Remo-Waxit tuntuu ikävältä korvissa*hmph* ja huomenna huuhteleen korvat. En pidä ollenkaan korvatipoista, ne ei oo kivoja*uuh*

--
PaskaJätkä

kilobitti

Posts: 2,419

#5416 • • kilobitti 1-2-3 techno

Charly RePanic:
Windows 98:n tilalle Windows XP... ei siinä mitään, et paska korvataan toisella, mut se perkele (mies itse) poisti hätäpäissään "_VÄHÄN_" tiedostoja ja niiden poistettujen tiedostojen mukana meni mm. _KAIKKI VITUN SAATANAN PERKELEEN PROJEKTITKIN_...!



Tuli mieleen sanonta back the fuck or shut the fuck up...sitä ei vissiin ikinä voi korostaa tarpeeksi*vink*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

sapeli

Posts: 11,768

#5417 • • sapeli jokukukamikä?

kilobitti:
Tuli mieleen sanonta back the fuck or shut the fuck up...sitä ei vissiin ikinä voi korostaa tarpeeksi*vink*



Iskipä vaan silmään tuon suomennos: "peruuta paneminen tai sulje paneminen ylös" *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zenny

Posts: 1,145

#5419 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Poikaystävä jätti eilen... nyt oon tosi =( ja =´(

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Trixie

Posts: 1,342

#5420 • • Edited Trixie
Toinen käsi on ihan tunnoton, väsyttää, nälättää ym. j apäätäkin särkee ja sit pitäis mennä viel duuniin pistää myymälä uuteen uskoon *uuh* ainoo lohtu et mulle tulee sinne työharjoittelija ni ei yksin tarvii kaikkee roudaa...

--
face your fears and live your dreams