päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,320 views

Avatar
#2661 • • Enkeli Guest
kauhee krapula- filmi poikki loppuillasta
työkaverin kanssa bissel, eikä muista mitään *nyyh*
Avatar
#2662 • • ALIEN Guest
Päivän ehdoton *uuh*

Uutiset. Liikkenneonnettomuus keskellä yötä. Paperirullia kuljettanut rekka törmäsi nuoria 17-20 vuotiaita täynnä olleeseen bussiin. Bussi oli lähtenyt Helsingistä Tampereen kautta Rukalle. Loukkaantuneita 15 ja kuolleita 24!!

*eiei*

Osanottoni kyseisten nuorten tutuille *lohduttel*
MaSari

Posts: 1,986

#2663 • • MaSari space jammer

alien:
Päivän ehdoton *uuh*

Uutiset. Liikkenneonnettomuus keskellä yötä. Paperirullia kuljettanut rekka törmäsi nuoria 17-20 vuotiaita täynnä olleeseen bussiin. Bussi oli lähtenyt Helsingistä Tampereen kautta Rukalle. Loukkaantuneita 15 ja kuolleita 24!!

*eiei*

Osanottoni kyseisten nuorten tutuille *lohduttel*



Samaa mieltä *uuh* Jostain kuulin, että nuorin bussissa oli 14-vuotias. Ihan pahaa tekee *nyyh* Mun työpaikalla on yks nainen, jonka siskon lapsi oli ilmeisesti tuossa bussissa. Läheltä liippaa taas..

Huh.. Olenpas järkyttynyt. 24 kuollutta *eiei*

Osanotot multa myös *lohduttel*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#2664 • • Enkeli Guest
Osan ottoni myös.
Emulator

Posts: 213

#2665 • • Emulator The Lost Soul
Mun oli pakko tulla tarkistamaan, kun mileeni tuli oliko joku täältä klubituksta puhunut tuonne reissulle lähtevänsä?? Että oliko tuolla turma bussissa myös väkeä täältä klubitukseta?

Mutsi ihan järkyttynyt ja se lähti just ite bussilla mökille... oli ihan peloissaan.

Osaanottoni uhrien omaisille ja loukkaantuneille.

--
<3

killuska

Posts: 748

#2666 • • killuska
Toi onnettomuus oli kyl kauhee juttu.. Osanottoni!

--
*killuska*

Jaques

Posts: 1,390

#2667 • • Jaques HUGC / So Nice!
Syvimmät osanottoni uhrien omaisille ja loukkaantuneille.*uuh*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Late

Posts: 3,441

#2668 • • Late team Lasse
Samoilla linjoilla jatketaan...
Osanottoni omaisille. *lohduttel*

Hirveetä ajatella kuinka monta ihmistä on menettänyt läheisensä tuossa turmassa. :(

[muokattu 19.3.2004 10:23]
Deleted

Posts: 89

#2669 • • Deleted
radiossa (yle 1 kait) soitetaan kappaleita tuon onnettomuuden vuoksi.

tällähetkellä beatlesien - yesterday.

kaikessa karmeudessaan leevien - teuvo maanteiden kuningas, voisi olla hyvä. laittaisi ihmiset ajattelemaan että liikenteessä käyttäytyminen on ihan hyvä juttu.


R.I.P.
Orfeus

Posts: 5,872

#2670 • • Orfeus
Hirvee tapaus kyllä! Osanottoni omaisille*lohduttel*
DagO

Posts: 1,066

#2671 • • DagO häröö
kauhee tapaus. osaanottoni.
Avatar
#2672 • • ~dream~peip. Guest
Todellakin kamala onnettomuus, ihan tulee tippa linssiin..*uuh* omaisilla on varmaa tosi kamalaa, varsinkin ku siin bussissa oli niin nuoria...*lohduttel* mä oisin ihan hajalla jos joku läheinen ois ollu kyydissä..*nyyh*
MaSari

Posts: 1,986

#2673 • • MaSari space jammer
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa... *nyyh* En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta.. *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Karski

Posts: 6,049

#2674 • • Karski Pomon kätyri

MaSari:
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa... *nyyh* En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta.. *nyyh*



*ding* no huh huh *lohduttel*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

teemut

Posts: 40

#2675 • • teemut

MaSari:
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa... *nyyh* En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta.. *nyyh*



*uuh*

Otan osaa :(.

Aika järkyttävää, vaikka tuskin ketään tuttuja oli kyydissä.
Jone

Posts: 8,258

#2676 • • Jone Archibald Haddock

MaSari:
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa... *nyyh* En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta.. *nyyh*



Osanottoni. Muilta osin sanat eivät riitä. *lohduttel*
Philly

Posts: 506

#2677 • • Philly AIM HIGH!

MaSari:
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa... *nyyh* En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta.. *nyyh*



syvimmät osanottoni *lohduttel*
ella_

Posts: 1,329

#2678 • • ella_

MaSari:
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa... *nyyh* En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta.. *nyyh*



Osanottoni *lohduttel* :(

--
Elementary, my dear.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#2679 • • Jussi Soro choon!

MaSari:
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa... *nyyh* En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta.. *nyyh*


*lohduttel*
minttu83

Posts: 179

#2680 • • minttu83
Kyllähän siinä sai vähän aikaa nieleskellä kun tuon uutisen kuulin. Osanotot minultakin. Onneksi minä en TIETÄÄKSENI menettänyt ketään omaistani tuossa *nyyh*

--
Wake me up when September ends