31,307 posts, 1,566 pages, 8,545,866 views
MaSari:
sitä mä en vaan tajuu et MIKS just mun Petri? Miks miks ja miks..
Epailija:
Tuohon kysymykseen et saa kuin loputtoman triviaalien vastausten ketjun, joista jokainen on lohduttavuudeltaan luokkaa koska niin kävi. On ihan luonnollista miettiä tuollaisia tuossa tilanteessa, mutta siihen ei kannata käyttää ylenmäärin energiaa. Pahimmassa tapauksessa se vain huonontaa oloa.
MaSari:
---
Oon huomannu Se nyt vaan tapahtu eikä kukaan voi sille enää mitään..
Yhden asian voin vielä lisätä tohon päivän :(-listaan. Meinaan olla poissa maanantaina töistä ja ajattelin ilmottaa pomolleni etten sit tuu. Ja kuinka ollakaan sain vain tympeän evvk-vastauksen palkinnoksi. Ilmota sit maanantaina tolle toiselle Voi vittu kuinka ihmiset osaakaan olla sydämettömiä paskoja! Tällasessa tilanteessa ei muutenkaan kauheesti hymyilytä, niin sit viel joku tulee tiuskii ja loukkaamaan toisen tunteita lisää, vaikka tietää että toisella menee huonosti.. Mä en ala enää.. Vitut koko elämälle vaan..
[muokattu 20.3.2004 14:29]
äm:
Päivän on lehtien ja nettisivujen uutisoinnit. Suuronnettomuuden kuvilla haetaan lukijoita, mutta niissä ei ajatella pätkääkään omaisensa menettäneiden tunteita. Hyvin moni ihminen etsii onnettomuuskuvista verta ja suolenpätkiä. Ruttuiset ja huononäköisimmät mummutkin siunailevat ja tihrustavat kuvia sillä mielellä, että jos näkyisi jotain kauhiata.
Kalle:
---
minttu83:
Asiakkaat oli ilkeitä, tyhmiä ja ärsyttäviä...niin kuin aina*hmph*
---
Asiakas ei ole häiriötekijä - hän on toimintamme perimmäinen tarkoitus.
äm:
Päivän on lehtien ja nettisivujen uutisoinnit. Suuronnettomuuden kuvilla haetaan lukijoita, mutta niissä ei ajatella pätkääkään omaisensa menettäneiden tunteita. Hyvin moni ihminen etsii onnettomuuskuvista verta ja suolenpätkiä. Ruttuiset ja huononäköisimmät mummutkin siunailevat ja tihrustavat kuvia sillä mielellä, että jos näkyisi jotain kauhiata.
Ymmärrän kyllä lehtien (ja tässä nimenomaisessa tapauksessa mtv3:n) lähtökohdat uutisoinneille ja kuville, mutta en jaksa silti hyväksyä.
Ratikan törmätessä Stockan seinään -tappaen motoristin- ihmisten käytös oli ihan sairasta. Uteliaimmat kävivät suunnilleen tökkimässä peitettyä ruumista ja lehtikuvat oli otettu mahdollisimman läheltä myyntilukujen takia.
Mielestäni korrekteinta olisi ohittaa onnettomuuspaikat mahdollisimman nopeasti, eikä varsinkaan vaikeuttaa pelastajien toimia tunkemalla itsensä paraatipaikalle töllöttämään.
Aika harva meistä haluaisi kuitenkaan lähteä täältä ihmisten tuijottaessa. Itse en ainakaan tahtoisi yleisöä, jos kuolisin tapaturmaisesti. Enkä olisi tahtonut sitä isällenikään.
Surettaa, että ihmisen elämä on hyvin arvoton niin kauan, kun se ei ole oma tai läheisen.
En syytä lehtiä. Ne tekevät, mitä pyydetään.
Ja yleisöhän pyytää.