päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,486 views

Bio

Posts: 4,429

#18381 • • Bio The Bullies / Pinky
Kurkku oli sen verran kipee yöllä ettei aamulla lähteny mitään ääntä. Kyl se siit sit ku joi lämmintä, ni nyt lähtee jokin pihaus.. Pakko mennä töihin edes puoleks päiväks, tääl on nyt jo valmiiks kaaos.
zaler

Posts: 1,545

#18382 • • zaler e h k i s
huh kun voikin vituttaa

--
let´s eat to the beat!

Sand3

Posts: 1,157

#18383 • • Sand3 satuolento

Ameeba^, 3.1.2007 02:37:
Taas iski hirvee yksinäisyyden tunne :(



tunteista ehkä se pahin *lohduttel*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Sallakat

Posts: 2,220

#18384 • • Sallakat jungle, baby !
nukahdin hyvin mutta heräsin muutaman tunnin päästä pyörimään sängyssä levottomasti. tyhmää. kai mä oon torkkunu siinä pyörimisen välissä kun näin kaikkia tyhmiä unia.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#18385 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
aargh

1. Palkan piti tulla ensimmäinen arkipäivä uv:n jälkeen. Eikös se ollut jo eilen? no missä vitussa se viipyy??
2. Joku riemuidiootti päätti alkaa poraamaan 7.30 aamulla, ja sitä ei edes kestänyt kauan. En keksi järkevää syytä miks pitää porata tohon aikaan.
3. keittiön kaapit. Suurin osa hyllyistä muistuttaa kaatopaikkaa enemmän kuin kaappia. Siivoan ne kaikki heti vaikka mikä olis, heti kun saan aamiaisen syötyä. (siis kämppiksen kaapit kans, kun ei se itse osaa).
4. Viimeinen vapaapäivä ennen 27.1. Mitähän tästäkin tulee *eiei*

Muutenkin, ois ehkä paras pysytellä vaan omassa huoneessa kun kyrpii yleisesti niin paljon *poks* Puran vihani joka ikiseen ihmiseen joka eteen sattuuu...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#18386 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ja yks viel lisää.. mun verokortissa lukee et oon ev.lut, vaikka en helvetissä oo *poks* taas saa tilata uuden...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

_RixU_

Posts: 320

#18387 • • _RixU_
Doitslandialoma loppuu ja joutuu tulee tänään takas Suameen...blaaah...en taho *grr* Oli niin eniten chillein loma *plur*
Avatar
#18388 • • Taika Guest
kamala kiire töissä vaikka tän piti olla hiljainen viikko*igor*

kaiken lisäksi kurkku on ikävän karhean tuntuinen, toivottavasti en nyt TAAS tule kipeäksi..*hmph*
r0n

Posts: 2,258

#18389 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
vituttaa kuin liito-oravaa avohakkuulla

--
6er reihe

oooo

Posts: 1,249

#18390 • • oooo
Koko ajan valitellaan sitä, että ihmisten hampaat on huonossa kunnossa ja ihmetellään miksei ne mene ajoissa hammaslääkäriin.

Olen jonottanut hammaslääkäriin n. puoli vuotta. Soitin sinne ja kyselin koskahan mahdan päästä hoitoon. "Meillä on täällä vuoden ja neljän kuukauden jonot, eli menee sellainen vuosi vielä. On vähän henkilöstöpulaa". Just.

Yksityiselle mun ei ole mahdollista mennä. Eikä monen muunkaan.

Tehkää nyt vittu joku jotain tälle asialle ja lopettakaa se lässytys ihmisten haluttomuudesta mennä ajoissa hammaslääkäriin.

Päivän =) on sitten varmaan se, että pääsen hammaslääkäriin jo perjantaina, koska suu on todella kipeä ja paskana. Kiitos odotuksen ja mahtavan terveydenhuoltojärjestelmän.
Chrisdyan

Posts: 479

#18391 • • Edited Chrisdyan
uni johon heräs tasan neljältä, hiestä märkänä *uuh* miks pitää nähä näitä PRKL !

ja tää video kävi oksettaa
varoitus: sisältää k18 raakuutta ja saattaa pilata päiväsi jos olet eläinrakas... (kuka ei olis *ding*)

ihmiset osaa sit olla julmia eri puolilla maailmaa

--
Hikitomori

Stonewoman

Posts: 204

#18392 • • Stonewoman
Tulee kamala ikävä kultaa ja kaikkia kavereita kun lähen tossa muutaman viikon päästä kevääksi vaihtoon... se vetää mielen vähän alas.... vaikka toisaalta se lähteminen on ihan kivaa. Eihän sinne mikään pakko oo mennä mut sit myöhemmin kaduttaa jos en nyt lähe!
Shira

Posts: 474

#18394 • • Shira Teknokissat Ry
pitäis kirjoittaa pressitiedote mut ku väsyttäää.

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

Hitchhiker

Posts: 1,754

#18395 • • Hitchhiker
Nyt vaan vituttaa jostain syystä, eipä muuta.
sune

Posts: 2,096

#18397 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

[TranceCore], 3.1.2007 15:33:
uni johon heräs tasan neljältä, hiestä märkänä *uuh* miks pitää nähä näitä PRKL !

ja tää video kävi oksettaa "http://www.youtube.com/watch?v=CWEbJMUm180" varoitus: sisältää k18 raakuutta

ihmiset osaa sit olla julmia eri puolilla maailmaa



Mä en oo koskaan ennen vihannu ihmisiä näin paljon ku ton videon jälkeen. Vituttaa et menin edes kattomaan ton.

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#18398 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

[TranceCore], 3.1.2007 20:22:
---
sune, 3.1.2007 20:12:
---
[TranceCore], 3.1.2007 15:33:

sellast se on eri uskontojen ja maiden kulttuuri tavat poikkeaa kyl toisistaa niin paljon, ja sit pitäis olla suvaitsevainen kaikkia kohtaa, fuck that ! otetaan samal joku noista maista eu:hun? sit saatais tännekki varmaa ihan luvan varasia kirjaimellisesti "hot dog" kioskeja *grr*

nii, ja sori jos toi video pilas fiilikset, oli vaa pakko laittaa ku näki noin kohauttavan videon. *uuh*



Eiku hyvä vaan ni pistää vähän miettimään tätä maailman sairautta.

--
ei kovin ihku eikä plur

bubbelgum

Posts: 2,477

#18399 • • bubbelgum ~sylikissa~
Piti sitten illan päätteksi paukahtaa paikalle vielä se yks ja ainut ihminen joka pelkällä läsnäolollaan onnistuu satuttamaan mua ja aiheuttamaan pahaa mieltä. Ei näin. *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Freja

Posts: 8,775

#18400 • • Freja Sihteeri
Systeri ei oo vieläkään laittanut mailia vaikka lupas :(
Toivottavasti se nyt pärjää siellä. Mä oon siellä alle 2 kk päästä..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been