päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,446 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#21081 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oon ihan wasted... *sars*
*laattail*

--
pinkki on pop!!!

plink

Posts: 1,405

#21083 • • plink team paska
tuntuu siltä ku mahassa olis tehty ydinkoe :(

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Miinapiina

Posts: 3,494

#21084 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
niin heikko olo...
yöks *sars*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#21085 • • RiD Nukemi
*eiei*

--
*super* *possu*

Jocular

Posts: 1,359

#21086 • • Jocular Janni
Toinen yö putkeen ku herätys 4:15 auringon kanssa. Tai noh, kissan kanssa, joka välttämät haluu vaihtaa pentujen pesää.. Väsyttää niiiiiiiiiin paljon, et oksettaa. Hitto mä sanon, jos tää jatkuu joka öisenä fiaskona kunnes pennut on parin kuukauden ikäsiä.. Ja joo tohon on pakko herätä ku kantaa pennut sänkyyn ja yrittää viedä niitä puuhun kasvamaan.. Kofeiinitabut naamarii ja yritetään olla mukavia *igor*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Miinapiina

Posts: 3,494

#21087 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
viime yö oli yhtä helvettiä. nukuin ehkä muutaman tunnin yhteensä, jatkuva paha olo ja *laattail* sekä pyörtyminen muutamaan otteeseen, sekä sit herääminen siitä ja hillitön tärinä ja se outo olo ku ei kässää yhtään et kuka on ja missä, tosta "heräily tärinästä" johtuvat mustelmat ym. vammat ympäri kehoa.

*nyyh* *nyyh*

--
pinkki on pop!!!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#21088 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei helvetin kuustoista, johan tässä suht terveenä oltiinkin pari viikkoa. Eilen alkoi aivan kamala kurkkukipu ja yö meni yskiessä, nyt väsyttää ja koskee joka paikkaan..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ezzy

Posts: 8,060

#21089 • • ezzy Droid-pappa
prkl kun ei saa nukuttua kunnolla. ärsyttää olla rättiväsynyt kokoajan.
Freja

Posts: 8,775

#21090 • • Freja Sihteeri
Huomaa et on kesä. Yöllä en ehkä niin heräile vaikka hikoilisin viis miljoonaa litraa, mutta aamulla sen sitten huomaa kun on ihan helevetin paha olo eikä mikään mee alas. Väkisin vedin pari isoa lasillista vettä, että vähän paranisi olo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ella_

Posts: 1,329

#21091 • • ella_

Freja, 29.5.2007 08:03:
Huomaa et on kesä. Yöllä en ehkä niin heräile vaikka hikoilisin viis miljoonaa litraa, mutta aamulla sen sitten huomaa kun on ihan helevetin paha olo eikä mikään mee alas. Väkisin vedin pari isoa lasillista vettä, että vähän paranisi olo.



mulla oli tänään kans aamupahoinvointia! mut et miks se johtuu kesästä?

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#21092 • • Freja Sihteeri

ella_, 29.5.2007 08:11:
mulla oli tänään kans aamupahoinvointia! mut et miks se johtuu kesästä?



Mä ite oon tullu siihen tulokseen et kuumuus = hikoilu = nestehukka = pahoinvointi? Joku viisaampi vois kertoa jonkun varmaksi, mutta näin mä olin aatellu. Se kuulostaa järkevimmältä kun tuo on mulla joka kesä toistuvaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#21093 • • Edited crissy
perjantain :(

olin töissä.. (ravintolas) kello tuli 23.45 ja paikalle saapui nainen noin 8v tytön kanssa. Se oli jo aika mystistä..

Tupakkatasanteelle menivät ja yhtäkkiä tää nainen alkoo lyömään ja hakkaamaan yhtä äijää, joka ilmeisemmin oli sen mies..

Tilanne saatiin rauhotettua ja nainen tyttöineen poistuivat ja hetken perästä tää mies..

Ei mee kauaakaa ku tää tyttönen tuli takas ja kiers koko ravintolan ja ku kysyin et onks sil äiti hukas nii sano et se istuu autos.. ku katoin ikkunasta pihalle nii tää mamma huutaa punasena tytölle et "autoon nyt perkele"..

tyttö vaa itki.. Asiakkailta kuulin et tää mamma oli ajanu tää tyttö kyydis tän isän päälle ja törmänny seinään *poks**poks*!!! asiakkaat oli jo soittanu poliisit paikalle, mut niit ei ainakaan 01 mennes näkyny jolloi meil loppu työaika. Poliiseille oltiin annettu auton rekkarit.

sit ei ookkaa tietoo et miten on asia saatu päätökseen..

Miehelle ei ilmeisemmin käyny pahemmin ku kävelemään pysty.. nii ja mutsi oli kännis.. että joo!



tän päivän :( tuli likan pvähoitomaksu.. 200e ja mun tulot on niiden mukaan 1314e vaikka viimesin palkka joka oli myös eka 615e (miinus verot).. en oo maksaas...
larzizi

Posts: 1,661

#21094 • • larzizi
Tuli nukuttua "vähän" pommiin ja myöhästysin sen verran pahaasti kokeesta, että sinne ei enää saa mennä näin myöhässä. Ei asia muuten harmittaisi, mutta kun uusintapäivä on kesäkuussa ja mulla sattuu olemaan just sillon työvuoro siihen aikaan. Nyt yritän kovasti pähkäillä miten saisin sen kokeen tehtyä.

Hemmetti kun piti mennä nukkumaan niin pitkään *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21095 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
onpa mukava "vapaapäivä". Kyttään vaan puhelinta koko päivän ja toivon, että tulis työvuoro, ja sitten kuin sellanen tulee, niin joku kerkee ottamaan sen mua ensin. Niin paskaa, haluaisin vaan olla töissä nyt. Edes hyvä' sää ei lohduta.

..siin vaiheessa kun laskuja tulee ovista ja ikkunoista, niin se ei riitä, että on "yrittänyt" saada paljon töitä :s

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fresia

Posts: 764

#21096 • • Fresia vähän outo
*ittu hajoon kohta spss-harkkatyön kanssa *grr* *poks* Oon noin puolessa välissä koko työtä, nyt vaan alkaa lopullisesti loppua ymmärrys *igor* En tajua seuraavasta kymmenestä tehtävänannosta sanaakaan, hyvin menee *whaat* *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#21097 • • Muussika Guest

Fresia, 29.5.2007 11:39:
*ittu hajoon kohta spss-harkkatyön kanssa *grr* *poks* Oon noin puolessa välissä koko työtä, nyt vaan alkaa lopullisesti loppua ymmärrys *igor* En tajua seuraavasta kymmenestä tehtävänannosta sanaakaan, hyvin menee *whaat* *igor*



Hiton tutulta kuulostaa, meikä oli yhtä paskamaisessa tilanteessa reilu vuos sitten. Raivostuttavia tehtäviä oli kyllä. Jos tunnet jonkun matemaattisen ihmisen, ni kantsii pyytää vähän jeesiä. Onneksi muakin silloin auttoi eräs ystävällinen ihminen, tai en ois ikuna päässy kurssia läpi. Tein siis itse tehtävät, mutta sain apua siihen, että ymmärsin tehtävänannon. *nauru* Sairasta hepreaa meikän korville!

Koita jaksella!
Avatar
#21098 • • opmdevil Guest
Linnanjuhannus on vastatuulessa. *nyyh*
Freja

Posts: 8,775

#21099 • • Freja Sihteeri

mayah, 29.5.2007 13:51:
Kesä = yhden illan suhteita kesäkollien kanssa = raskaus = aamupahoinvointi *joo*



No voi perkele sekö se onkin! Hemmetti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#21100 • • Heli vai kuka se oli
plaah.

--
ei se väärin ole.