päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,341 views

Izabel

Posts: 981

#10501 • • Izabel
Paska duuni...*dissaa*

--
-Isbe-

Avatar
#10502 • • aaaaaaaaaa Guest
Löin varpaan ja kynsi halkesi :(
sapeli

Posts: 11,768

#10503 • • sapeli jokukukamikä?

_kolibri_, 11.10.2005 01:38:
EDIT: luin juuri monen muun "päivän :("... ja pakko sanoa että tämä kuumeflunssa ja "aina kipee" vaivaa aika monia meistä...*uuh*
ehkä me kansana emme vain voi hyvin jonkun syyn takia...emme huolehdi itsestämme tarpeeksi?



Tai sit nyt on just vuoden pahin flunssa-aalto meneillään, ja tässä sattuu olemaan harvinaisen pitkät jälkitaudit? *vink*

Sinänsä esim. mun kohalta aika turhauttavaa kun on kuukausien ajan syönyt vitamiineja joka päivä ja sit kuitenkin sairastuu... *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

TiiTu

Posts: 240

#10504 • • TiiTu
vieläkin oksettaa ajatella mun eilistä asiakasta*poks*
iäkäs mies, ilmeisesti juoppo, tuli mun kassalle ihan yltä päältä verisenä. Sen kädet oli ihan ku uitettu verilammikossa. Kassahihnakin oli ihan verinen ja jotenki onnistuin siivotessani sotkea omatkin käteni siihen vereen*eiei*
Sitten se mies örisi jtn kaatumisestaan pyörällä ja häipyi ennekuin ehdin tehdä mitään, esim. soittaa apua. *uuh*
hyihyihyi!!!
Jari

Posts: 3

#10505 • • Jari
long time no see *nyyh*
anthocyan

Posts: 1,511

#10506 • • anthocyan Kohti valoa...
En saanu viime yönä nukuttua ja nyt vituttaa, masentaa yms... Prrkele!!!! *uuh* Ja niskat on jumis... ja muutenki vaikee syödä ja nukkuu... tms... *huoh* Tää on niin perseestä!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

_kolibri_

Posts: 1,590

#10507 • • _kolibri_ -lintunen-

sapeli, 11.10.2005 12:24:
---
_kolibri_, 11.10.2005 01:38:
EDIT: luin juuri monen muun "päivän :("... ja pakko sanoa että tämä kuumeflunssa ja "aina kipee" vaivaa aika monia meistä...*uuh*
ehkä me kansana emme vain voi hyvin jonkun syyn takia...emme huolehdi itsestämme tarpeeksi?

---


Tai sit nyt on just vuoden pahin flunssa-aalto meneillään, ja tässä sattuu olemaan harvinaisen pitkät jälkitaudit? *vink*

Sinänsä esim. mun kohalta aika turhauttavaa kun on kuukausien ajan syönyt vitamiineja joka päivä ja sit kuitenkin sairastuu... *justjoo*



ei ne vitamiinit suoraan auta...eikä ole edes lääketieteellisesti todistettu että esim. c-vitamiinit ehkäisisi sairaantumista *eikä*
jos haluaa olla terve pitää liikkua säännöllisesti, ja syödä terveellisesti... kunnella kroppaansa että se saa mitä tarvitsee...
Kagetora

Posts: 55

#10508 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi
Sain äske tietää, et mun serkku kuoli.. pieni vauva.. synnytykses.. Minusta piti tulla sen kummi. Kukaa ei oo koskaa pyytäny.. se oli iso juttu. Mut pahempiha se niille on.. eivät voineet kertoo mulle heti.. tai sain kuulla muualta, ku olivat jo kysyneet etukätee. Jestas et varmaan paha olo..... minuaki itkettää..
Elämä on.. tosi ihanaa ja oikeudenmukasta.
ezzy

Posts: 8,060

#10509 • • ezzy Droid-pappa

sapeli, 10.10.2005 14:48:
---
ezzy, 10.10.2005 10:29:
taatana, vedin naamat portaissa ja taisin murtaa sormeni *ding*

---


Mulle kävi samoin joku pari kuukautta sitten; yks sormi muljahti luonnottomaan asentoon *eiei* Pari päivää sitä ei voinu juuri edes liikuttaa ja oli hemmetin kipeä, mutta hiljalleen liikkuvuus palasi ja nyt sitä voi käyttää jo ihan normaalisti - mutta jos sille sormelle asettaa liikaa painoa niin yhä vähän sattuu *uuh* Nivelet pääsi löystymään ja sinne väliin pääs kudosnestettä, ja noiden juttujen paraneminen itsekseen vie kauan.

Toivottavasti sunkin tilanne on korjaantuvaa sorttia.



jep, ei murtunut ja paranee hyvää vauhtia. Liikkuvuuskin palautunut suht hyvin :)

opetus: kannattaa syödä ennen liikenteeseenlähtemistä ja varoa portaita...
sapeli

Posts: 11,768

#10510 • • sapeli jokukukamikä?

ezzy, 11.10.2005 18:39:
opetus: kannattaa syödä ennen liikenteeseenlähtemistä ja varoa portaita...



Tai mun tapauksessa, olla juoksematta portaita alas humalassa *tirsk* *blush* *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Anne

Posts: 424

#10511 • • Anne The Apina.
Saatanan nuha. *igor* Miten tästä pääsee eroon..?

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

AnssiV

Posts: 1,798

#10513 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

mayah, 11.10.2005 15:44:
Jos mä joskus harkitsisin henkeni riistämistä, voisin kuvitella, että tältä musta vois tuntua just sillon.

Vois ehkä levätä hetken.



*super**hali*
Avatar
#10514 • • Annakins Guest
*dissaa* + *grr* asianajajille, jotka laskuttavat tuhansia euroja perunkirjoituksesta, mutta eivät kuitenkaan tee sitä kunnolla.

*täh* verottajalle, joka keksii perintöverotukseen omia lukujaan.

*uuh* ylipäätänsä siitä, että joutuu tätä käymään läpi..
asdf

Posts: 3,155

#10515 • • asdf
Olin jo innoissani menos jääkaapille aikeissani varastaa vika berliinin munkki, mut se oli jo viety! *nyyh* Ja viel mun lemppari, sellanen vaaleenpunanen.. *uuh*

Sit luulin et saisin Kelalta sairasvakuutuskorvausta, mut se summa olikin jo vähennetty lääkärilaskusta *hmph*. 20e ei oo paljon mut tulis kyl tarpeeseen.
jeesboks

Posts: 4,064

#10516 • • jeesboks p u p u
nilkka *grr* noh, kahen viikon päästä tehään seuraavaks päätöksiä....

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

innae

Posts: 1,377

#10517 • • innae PaskaJätkä
lomakuvat ovat vieläkin muistikorteilla. kortinlukija on jossain :(
höh.

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#10518 • • sapeli jokukukamikä?

ezzy, 11.10.2005 19:04:
---
Anne, 11.10.2005 18:44:
Saatanan nuha. *igor* Miten tästä pääsee eroon..?
---
mullaki yskä vielä jäljellä parin viikon takaisesta flunssasta...eikä lähde pois.



Mun veljellä toi jälkiyskä jatkuu yhä (sillä oli se itse flunssa about 4½ viikkoa sitten) - mulla yskä herätti tänäänkin kesken unien ja kyljet on kipeet, ja mulla oli viimeks kuumetta 2½ viikkoa sitten. Sitkeä jälkitauti. *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ezzy

Posts: 8,060

#10519 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 12.10.2005 10:57:
Turhin työterveyslääkäri IKINÄ. Unilääkkeitä ja yskänlääkettä. ei jumalauta.

Miten ois parin päivän saikkari? Uus työ? Uus koti ja uus kaupunki? Mut ei, tässä nyt ollaan ja odotellaan maaliskuun kuudetta päivää, jotta puolen vuoden määräaika umpeutuu. Tai sitten vaan aletaan säästää rahaa, jotta voin ostaa itseni ulos firmasta.

*uuh* Ehkä tää jossain vaiheessa tästä.



Että pitäis niinku duunissa vetää unilääkkeitä ja yskänlääkettä? :D