päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,415 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21101 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ja viel silmätulehdus kaiken muun paskan lisäksi... miten tässä jaksaa enää.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sinza

Posts: 2,227

#21102 • • Sinza
Firman ilmastointi paskana jo toista päivää! Tää on yhtä helvettiä, tuntuu että happi loppuu *uuh*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Mikx

Posts: 134

#21103 • • Mikx Miikka
Päivä on kyl nyt menny ihan päin p:tä aamusta lähtien..*eiei* En tiiä miks en oo ihan hermorauniona, kai se on jotain tyyntä ennen myrskyä jonka jälkeen kaikki seinät kaatuu päälle *poks*
asdf

Posts: 3,155

#21104 • • asdf
Vittu, missä ne koko viikolle luvatut ukkoset on? Haluun jonkun tekosyyn, ettei tarttis lähtee pihalle.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#21105 • • Lost-Soul los pallos

Zenni, 29.5.2007 17:48:
Vittu, missä ne koko viikolle luvatut ukkoset on? Haluun jonkun tekosyyn, ettei tarttis lähtee pihalle.


Eilen ja toissapäivänä oli niitä ukkosia. Tänään tosin niitä ei vielä ole näkynyt

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#21106 • • Aycan Guest
semmonen yks mies joka on ahdistellu jo kaks vuotta eikä se millään lopeta....*uuh* adrenaliini virtaa siihe tahtiin et jos se nyt ilmestyis mun nokan eteen ni tuskin mitää kaunista tapahtuis...*släp* ei sillä varmaan kaikki ihan kotona oo..pelottavaa et tommoset psykopaatit saa kuljeskella vapaana!!!
Android

Posts: 3,908

#21107 • • Android
Mukavaa tulla kotiin kämppään jossa on 31,5 astetta, vaikka ikkuna on auki ja tuuletin täysillä. And this is just the beginning. Kun kunnon helteet tulee niin on hyvä jos edes saa nukuttua kuumuuden takia.
krisse

Posts: 187

#21108 • • krisse ™
Lämpötila, miksei ympäri vuoden voisi olla semmoiset mukavat, vaikka 18 astetta?
Android

Posts: 3,908

#21109 • • Android

Zenni, 29.5.2007 17:48:
Vittu, missä ne koko viikolle luvatut ukkoset on? Haluun jonkun tekosyyn, ettei tarttis lähtee pihalle.



Niitä on tulossa vielä. Tämän viikon aikana. Jo tämän päivän kuumuus/kosteus ja hiostava ilma ovat hyviä viitteitä siitä. Myös säätiedotukset lupaavat ukkosta. Tosin tänään ei varmuudella ukkosta nähdä, yöllä on pieni mahdollisuus. Tällä hetkellä yksi ukkosrintama lähestyy pääkaupunkiseutua lännestä.

Ja hei, ukkosilla vasta onkin syytä lähteä ulos ihailemaan luonnonvoimia <3
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21110 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
varmaan tän vuoden paskin päivä, miksei tää jo lopu. Hyppäis nyt kello pari tuntii eteenpäin et pääsis edes nukkumaan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jocular

Posts: 1,359

#21111 • • Jocular Janni

Android,
Tosin tänään ei varmuudella ukkosta nähdä, yöllä on pieni mahdollisuus. Tällä hetkellä yksi ukkosrintama lähestyy pääkaupunkiseutua lännestä.



Ooknää joku Pekka Pouta vol 2? *vink*

Lupaaks, et huomenna ei taivas repee ku oon polkemas töihi? *pepsodent*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Android

Posts: 3,908

#21112 • • Android

Jocular, 29.5.2007 19:48:
Ooknää joku Pekka Pouta vol 2? *vink*



Nääh, oon vaan faijalta perinyt suuren kiinnostukseen säätä ja sääilmiöitä kohtaan joten kaikenlaisia sää-, pilvi-, sade-, ukkos-, salama- ja ties mitä muita muita karttoja/tutkaimia ja sateliittikuvia tulee seurattua suht tiiviisti. Niin ja sääennusteita tietysti *hih*


Lupaaks, et huomenna ei taivas repee ku oon polkemas töihi? *pepsodent*



Valitan. Huomiseksi on luvattu sateita Espooseen ja pääkaupunkiseudulle, tosin kuuroja joten jos sattuu hyvä onni niin saatat välttyä sateilta =)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#21113 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Hemmetti miten kauhea olo.. Kurkku kuin raastinrauta, kaikki lihakset kipeet ihan kuin olis jyrän alle jäänyt..ja väsyttää.. Hyvä, että paria metriä jaksaa kävellä. En tajua mikä kuoleman virus muhun on tän vuonna iskenyt.. *sars**uuh**nyyh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jocular

Posts: 1,359

#21114 • • Edited Jocular Janni

Android,
Valitan. Huomiseksi on luvattu sateita Espooseen ja pääkaupunkiseudulle, tosin kuuroja joten jos sattuu hyvä onni niin saatat välttyä sateilta =)



Damn. Eilen olin ku uitettu koira ku pääsin töihin.. Noh, pitää vaania aamulla sellanen sopiva 15minuutin tauko sateessa ja lähtee polkee iiiiiiihan täysii *pahis*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

nomic

Posts: 4,120

#21115 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kone kaatunut tämän päivän aikana kahdeksan kertaa. Nyt on pöytätuuletin koneen 'luukkua' vasten, jos saisi noita lämpöjä hieman matalemmaksi. Normikäytössä tää nyt ei kaadu, mutta kun alkaa tekemään meteliä, sit ehtii biisin kuunnella puoleen väliin ja samantien PAM! BSOD! INKVISITION ETEEN! MORDOR!!½
Miinapiina

Posts: 3,494

#21116 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
:(
koska tää helpottaa? sattuu ja paha olo edelleen... *igor*

--
pinkki on pop!!!

ella_

Posts: 1,329

#21118 • • ella_

Super-Kerttu, 29.5.2007 19:59:
Hemmetti miten kauhea olo.. Kurkku kuin raastinrauta, kaikki lihakset kipeet ihan kuin olis jyrän alle jäänyt..ja väsyttää.. Hyvä, että paria metriä jaksaa kävellä. En tajua mikä kuoleman virus muhun on tän vuonna iskenyt.. *sars**uuh**nyyh*



oot kyllä kokoajan kipee.. ainakin postausten perusteella :( ihan normiflunssaako?

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#21119 • • Freja Sihteeri

Android, 29.5.2007 19:22:
Tosin tänään ei varmuudella ukkosta nähdä, yöllä on pieni mahdollisuus.



Toivottavasti se pienikin mahdollisuus katoaisi, mä haluisin nukkua tän yön *igor* (tosin päänsärky lupailee vähäsen jotain jyrinää mut toivottavasti olen väärässä.)

Mä hain tänää puhelimeni "huollosta". Eli sitä ei siis korjattu, vedoten siihen, että saranan löystyminen oli oma vikani (ja mä en suostunu maksaan 75e siitä, mielummin ostan toimivan puhelimen melki samal hinnal). Jepjep. Heittelin sitä puhelinta vasta sen jälkee kun se oli menny paskaks, siitä naarmut kuoressa. Mut kai mä oon vähä niiku tyyppi, joka ajaa vahingos auton mettään ja menee vitutuksissaan vetää perseet ja si kolkuttaa poliisi oveen.
Mut nii, tää puhelin. Paskahan tää on, ja jotain sille on tehty koska sarana on semitiukka-semilöysä. Eli läppä ei enää heilu miten sattuu, vaan siinä on joku ihme naksahdusjuttu, joka aiheuttaa puhelimeen vastattaessa sen, että se pamauttaa läpän samantien kiinni :D Se pitää tosta sivusta painaa, kuuluu "naks" ja sit se luuri pysyy ylhääl *eiei*

Oisko jollain lahjottaa mulle toimivaa puhelinta, joka EI ole läpyskämallinen, vaan semmonen vanha kunnon NORMAALI luuri?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

innae

Posts: 1,377

#21120 • • innae PaskaJätkä
tänäänkin darra.
onneksi olen jo kotona ettei tänään tule lipsahdusta:)

--
PaskaJätkä