päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,237,236 views

asdf

Posts: 3,155

#21061 • • asdf
Ollu niin huono olo koko päivän, etten oo saanu syötyä yhtään mitään. :(
Sallakat

Posts: 2,220

#21062 • • Sallakat jungle, baby !

mariq, 26.5.2007 14:24:
Miksi, voi miksi tää vaan pahenee koko ajan!?! *nyyh* kerpeleen penisiliini, voisit jo ees ihan vähän potkia, jookos?

siis kyllähän angiinaan pitäis alkaa parin päivän sisällä lääkitys auttamaan??? mulla ainakin on aina auttanut angiinaan. Oisko sulla joku virustauti esim se mononukleoosi (??), pusutaudiksi kutsutaan. Se voi kestää viikkoja eikä antibiootit auta *poks* mutt sen kärsii jokainen ihminen vain kerran elämässään.

On the other hand, en tiedä johtuuko eilisestä mutta tänään oon aivastellut koko päivän ja nöse vuotanut. hmmm *uuh* en kyl usko ett voisin taas olla tulossa kipeäksi, en voi millään.
Tiia

Posts: 352

#21063 • • Tiia
Tääl on varmaan ilmastointi hajonnut koko rakennuksesta, kuumahhh ;(
MaSari

Posts: 1,986

#21064 • • MaSari space jammer
Pää kipee, ihottuma sattuu ja kutiaa, väsyttää, nälkä, eikä mitää jaksais tehä! *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21065 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Sallakat, 26.5.2007 16:08:
---
mariq, 26.5.2007 14:24:
Miksi, voi miksi tää vaan pahenee koko ajan!?! *nyyh* kerpeleen penisiliini, voisit jo ees ihan vähän potkia, jookos?

---
siis kyllähän angiinaan pitäis alkaa parin päivän sisällä lääkitys auttamaan???



Päivässä-parissa pitäs vaikuttaa kyl. Kysessä voi olla myös joku sekabakteeri-infektio, kannattaa ottaa yhteys lääkäriin jos jatkuu ton pidempään. Esim. mä söin 2 antibiootin yhdistelmää, ja sillä vast lähti.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21066 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Sallakat, 26.5.2007 16:08:
---
siis kyllähän angiinaan pitäis alkaa parin päivän sisällä lääkitys auttamaan??? mulla ainakin on aina auttanut angiinaan. Oisko sulla joku virustauti esim se mononukleoosi (??), pusutaudiksi kutsutaan.



jos on selkeet peitteet, niin kyllä se angiina on. Myös liian pieni annos voi tehdä sen, että bakteerikanta kehittyy vastustuskykyseksi ja oireet jatkuu.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

mariq

Posts: 2,154

#21067 • • mariq

Sallakat, 26.5.2007 16:08:
---
mariq, 26.5.2007 14:24:
Miksi, voi miksi tää vaan pahenee koko ajan!?! *nyyh* kerpeleen penisiliini, voisit jo ees ihan vähän potkia, jookos?
---
siis kyllähän angiinaan pitäis alkaa parin päivän sisällä lääkitys auttamaan??? mulla ainakin on aina auttanut angiinaan. Oisko sulla joku virustauti esim se mononukleoosi (??), pusutaudiksi kutsutaan. Se voi kestää viikkoja eikä antibiootit auta *poks* mutt sen kärsii jokainen ihminen vain kerran elämässään.


Kyllä mullakin on aina aikasemmin parissa päivässä lääkkeet auttanu, siks vähän ihmetyttääkin, ja siks huomenna uudestaan lekurin pakeille..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Poppana

Posts: 207

#21068 • • Poppana Tehotyttö
Jokin huonekalu hyökkäsi kimppuuni, ja teki kylkeen isot haavat

--
*hellokitty*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#21069 • • liikkuva muna an egg on the move
Vitun m-audio (firewirekortti) päätti taas alottaa temppuilun.
Avatar
#21070 • • SE7EN Guest
V!*UN HELLE*dissaa*ja hikoilu!!!*eiei**hikoil*
Avatar
#21071 • • opmdevil Guest
Lähi-Siwassa oli aivan järjettömän pitkät jonot. Ei tuollainen vetele!
larzizi

Posts: 1,661

#21072 • • larzizi
Niska, hartiat, selkä, pakarat ja jalat ihan älyttömän kipeät! *uuh* Niska- ja hartiakivut johtuu ainakin mitä ilmeisemmin pe-la välisen yön nukkuma-asennosta. Mut onko joka paikan pakko olla samaan aikaan näin helvetin kipeä?! *nyyh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

-Santtu-

Posts: 1,965

#21073 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
En edes tiedä miks mut on vaan jotenki nyt :(

Ihan ihme asioista otan pulttia, ja tuntuu et tahallaan kelailen juttuja joista tulee huono mieli..
Miks miks miks miks?? *toktok*

Koska oon idiootti.
Freja

Posts: 8,775

#21074 • • Freja Sihteeri
Yöllinen ukonilma pilasi uneni. Oon sit ollu hereillä kivasti. tai siis pahasti. Ja nyt oon töissä ja väsynyt.
Systerikin lähtee tänään pois ihan muutaman tunnin päästä :(
Lompakkokin jäi kotiin, huomasin sen kassajonossa ku olin ostamassa jugurttia. Tosi jees.

Noh. Jos hakisin teetä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#21075 • • ezzy Droid-pappa

-Santtu-, 27.5.2007 23:50:
En edes tiedä miks mut on vaan jotenki nyt :(

Ihan ihme asioista otan pulttia, ja tuntuu et tahallaan kelailen juttuja joista tulee huono mieli..
Miks miks miks miks?? *toktok*

Koska oon idiootti.




blah, sama homma. Meni koko yö taas pilalle. Enpä o taas vuosiin nukkunu noin huonosti *ding*
6pv työviikko on ainakin täysin saatanasta.
*minttu*

Posts: 366

#21076 • • *minttu*

-Santtu-, 27.5.2007 23:50:

Ihan ihme asioista otan pulttia, ja tuntuu et tahallaan kelailen juttuja joista tulee huono mieli..
Miks miks miks miks?? *toktok*



Mulla _ihan liian_ usein sama ongelma ja miettiny kans et miks helvetissä sitä kiusaa itteään...ihan turhaa touhua.
Freja

Posts: 8,775

#21077 • • Freja Sihteeri

mayah, 28.5.2007 16:48:
Ulkona on aivan mielettömän ihana ilma, eikä oo mitään paikkaa mihin mennä, eikä ketään kenen kanssa siellä olla :(



Älä huoli, ei oo enää *hihu*


*pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sphyxia

Posts: 3,308

#21078 • • Sphyxia Maracujá!
Töissä oli aika hektinen päivä, oli kai yksinkertaisesti vain aivan liikaa asiakkaita siellä yhtaikaa hoitamassa asioitaan. Papereita, papereita, papereita ... ja torstaina on taas istunto. *hikoil*
katjastina

Posts: 398

#21079 • • katjastina magnets and miracles
Aamulla olin lähdössä töihin ja etsin mp3:sta, niin tajusin et unohdin sen nurtsille metriksen viereen lauantaina kun otin valokuvia:( ei ollut enää siellä:(((((
Verano

Posts: 4,649

#21080 • • Verano Merituuli

mayah, 28.5.2007 16:48:
Ulkona on aivan mielettömän ihana ilma, eikä oo mitään paikkaa mihin mennä, eikä ketään kenen kanssa siellä olla :(



Tosta meni kuusi minsaa ni ajatustenlukijana soitin, et tuu ulos! Täällä on ihanaa ja lämmintä ja kesä! *hali*