päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,539 views

Amnesia

Posts: 888

#26221 • • Edited Amnesia
Kello 5.20, yläkerran vitun kusipääpariskunnalla joku vitun karaokeilta *toktok* No, pitää näköjään kuunnella musiikkia ja roikkua netissä tämä yö. Jos tulee tavaksi niin pitää ruveta potkimaan täysillä niiden ovea tai tunkea paskaa postiluukusta, mutta ei viitsisi vielä aiheuttaa naapurisotaa...
edit: jahas, nyt hiljeni niiden suomipoppi. Tässä kohtaa olis kova veto alkaa luukuttamaan jotain piripolkkaa saatanan kovalla *pahis*
reality

Posts: 59

#26222 • • reality Wanderer
Kiva herätä ja huomata että pää on aivan tukossa ja kipeä ku perkele. Perkeleen puut, nyt loppu se siittäminen! *grr*

--
This is your life, and it´s ending one minute at a time

Avatar
#26223 • • Annakins Guest
Menin sit viel eilen "yhdelle" hotellin baariin yhen frendin kanssa. Ei mitään käsitystä mihin aikaan könysin sieltä pois mut ainakin pari tuntia oltiin siellä pilkun jälkeen, koska se tuntee ne kaikki. Nyt on darra ja tänään pitäs koko päivä istua kokouksissa.

Mut oli silti :DD -ilta.
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#26224 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
fail ja uuteen nousuun

--
suomen virallinen totuus

*minttu*

Posts: 366

#26225 • • *minttu*
Päänsärky. Nii ja unirytmi, mikä ei tajua et tänään on lauantai ja sais nukkua pitkään *poks*
alphamagic

Posts: 3,628

#26226 • • alphamagic
Ihmiset on niin julmia *uuh* *poks*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sune

Posts: 2,096

#26227 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Epärehellisyys *dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Samu81

Posts: 1,224

#26228 • • Samu81 kokolihaa
Orastava tapailusetti yhen muksan tytyn kanssa tais kaatuu tässä tänään *uuh*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Tukaanl

Posts: 139

#26229 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Firman kahden päivän risteily ja Laserpoint päällekkäin.. Tottakai .. prkl prkl
Pikku joulutki meni ketuiks ku taas oli jutut päällekkäin Kyllä osaa olla kehnoo tuuria *igor* *dissaa* *poks*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

MissKoo

Posts: 1,289

#26230 • • MissKoo
Vittu että vituttaa ja huolella. Otinpa sitten vastoin parempaa tietoani perjantaina kytkökauppapuhelimen. Olen aina ollut niitä vastaan, vaikka en ole koskaan puhelinta hävittänyt tai hajottanut, niin aivan varmaan niin tekisin jos olisi kytkökauppa. Ja olen muutenkin pitänyt niitä sellasen köyhän ihmisen ratkaisuna, mistä lie sitten tuon mielipiteeni saanut..

Noh, eiköhän tässä käynyt just niin kun olin epäillytkin. Milloin sitä oppii kuuntelemaan intuitiotaan? Kaksi päivää puhelin oli hallussa ja tippui eilen vesituoppiin. Oli siellä ehkä sellaset 3 sekunttia, mutta eipä toimi enää. Eikä toiminut nyt aamullakaan. Tuli aivan saatanallinen raivo heittää koko paska seinään ja ehkäpä sen vielä teenkin.

Jos tää ei olis sattunut omalle kohdalle, nauraisin varmaan ihan vääränään, joten te jotka niin haluatte tehdä, antakaa palaa. Vahingonilohan on tunnetusti se paras ilo. Itteä vituttaa ihan saatanasti *dissaa* *hmph* *poks*
Ozie

Posts: 1,389

#26231 • • Ozie

MissKoo, 7.4.2008 08:24:
Vittu että vituttaa ja huolella. Otinpa sitten vastoin parempaa tietoani perjantaina kytkökauppapuhelimen. Olen aina ollut niitä vastaan, vaikka en ole koskaan puhelinta hävittänyt tai hajottanut, niin aivan varmaan niin tekisin jos olisi kytkökauppa. Ja olen muutenkin pitänyt niitä sellasen köyhän ihmisen ratkaisuna, mistä lie sitten tuon mielipiteeni saanut..

Noh, eiköhän tässä käynyt just niin kun olin epäillytkin. Milloin sitä oppii kuuntelemaan intuitiotaan? Kaksi päivää puhelin oli hallussa ja tippui eilen vesituoppiin. Oli siellä ehkä sellaset 3 sekunttia, mutta eipä toimi enää. Eikä toiminut nyt aamullakaan. Tuli aivan saatanallinen raivo heittää koko paska seinään ja ehkäpä sen vielä teenkin.

Jos tää ei olis sattunut omalle kohdalle, nauraisin varmaan ihan vääränään, joten te jotka niin haluatte tehdä, antakaa palaa. Vahingonilohan on tunnetusti se paras ilo. Itteä vituttaa ihan saatanasti *dissaa* *hmph* *poks*



Jos on vakuutukset kunnossa niin noita saa helposti pistettyä vakuutusten piikkiin. Joutuuhan siinä tosin omavastuun maksamaan. Kaveri kaato kännissä punaviinit läppärilleen ni meni seki vakuutuksen piikkiin.
MissKoo

Posts: 1,289

#26232 • • MissKoo

Ozie, 7.4.2008 08:34:
---
MissKoo, 7.4.2008 08:24:
Vittu että vituttaa ja huolella. Otinpa sitten vastoin parempaa tietoani perjantaina kytkökauppapuhelimen. Olen aina ollut niitä vastaan, vaikka en ole koskaan puhelinta hävittänyt tai hajottanut, niin aivan varmaan niin tekisin jos olisi kytkökauppa. Ja olen muutenkin pitänyt niitä sellasen köyhän ihmisen ratkaisuna, mistä lie sitten tuon mielipiteeni saanut..

Noh, eiköhän tässä käynyt just niin kun olin epäillytkin. Milloin sitä oppii kuuntelemaan intuitiotaan? Kaksi päivää puhelin oli hallussa ja tippui eilen vesituoppiin. Oli siellä ehkä sellaset 3 sekunttia, mutta eipä toimi enää. Eikä toiminut nyt aamullakaan. Tuli aivan saatanallinen raivo heittää koko paska seinään ja ehkäpä sen vielä teenkin.

Jos tää ei olis sattunut omalle kohdalle, nauraisin varmaan ihan vääränään, joten te jotka niin haluatte tehdä, antakaa palaa. Vahingonilohan on tunnetusti se paras ilo. Itteä vituttaa ihan saatanasti *dissaa* *hmph* *poks*

---


Jos on vakuutukset kunnossa niin noita saa helposti pistettyä vakuutusten piikkiin. Joutuuhan siinä tosin omavastuun maksamaan. Kaveri kaato kännissä punaviinit läppärilleen ni meni seki vakuutuksen piikkiin.


Mun kotivakuutuksen omavastuu on 120 e, joten enpä siinä sitten voita kun pari kybää, puhelimen hinta oli 167 e. Onneks nyt ei ton kalliimpi puhelin, mutta eipä se silti kauheasti lohduta heittää 167 euroa roskiin *eiei*

Fakin kytkökaupat.. oli sit ihan eka ja vika kerta kun tohon hommaan haksahdan. Joku saakelin karman laki tää juttu, lyön mistä vaan vetoa että jos oisin ostanut sen puhelimen näin ei ois käynyt.
kinderi

Posts: 1,783

#26233 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
No vittu.. Kylläpäs taas vituttaa..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

anis

Posts: 2,451

#26234 • • anis
Vähän nuhainen olo. Nenä vuotaa ja ihan ku ois vähän lämpöö. En tiiä missä kuumemittari on. Noh, ainakin duunis on troppeja+vitamiineja+mittari. Jos huomenna menee pahemmaks ni pitää ottaa saikkuu.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

Posts: 8,775

#26235 • • Freja Sihteeri
Nyt on kyl niiiin maanantai, ja pahimmasta päästä.
Taitaa todellakin tehdä hyvää, kun pääsee töide jälkee taas huitoon raivokkaasti miekalla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tiiplis

Posts: 1,043

#26237 • • Edited tiiplis also available in sober
nyt alkoi väsyttää *poks*

Edit: ja niuhotus jota harrastetaan kun yrittää vaan antaa jonkin asian tilannekatsauksen. Eipä paljon innosta kertoa asioita jos vastaanotto on silkkaa vittuilua *igor* mut jos oma kanta tiedonkulkuun on vähintäänkin välinpitämätön niin ei kai sit haluu itsekään kuulla mitään asioita. Tää organisaatio *sydän*

--
italia litania nainati lailati

Peppermint

Posts: 325

#26238 • • Peppermint
Mun rakas piäni karvanaama joutuu huomenna leikkaukseen *uuh*

--
Oldschool, baby

Septique

Posts: 441

#26239 • • Septique
Karmee liskojenyö takana huhheijaa
Zeratul

Posts: 1,170

#26240 • • Zeratul Captain miserable
Taitaapi olla iPodi paskana.
Tai no ainaki akku on kuollu ku ei lähe ollenkaa lataamaan, eikä laitteen sisältöö pysty avaa ees koneen kautta. Paskaa. :(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~