päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,551 views

Tarsu

Posts: 2,449

#21661 • • Tarsu

Little Sunshine, 29.6.2007 08:46:
Toisten nurkissa asustelu...



meitähän on täällä raumalla näköjään useampikin toisten nurkissa pyörimässä!

:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Tarsu

Posts: 2,449

#21664 • • Tarsu

Little Sunshine, Lohduttava tieto... *iloinen*



kimppakämppä?
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#21665 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Palkkapäivä *uuh* parin pakollisen menon jälkeen jäi 4 euroa tilille, ja oon lähössä reissuun enkä saa sitä ennen palkkaa. Ampukaa joku mut..

odotan sitä päivää oikeesti, etten jaksa enää nousta sängystä töihin. Pelkkää pettymystä vaan kuukausi toisensa jälkeen. Nyt voi sanoo et mun kesä on PILALLA.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Pätkis

Posts: 1,038

#21666 • • Pätkis Pikkis
Työ*igor* Kaiken näköistä paskaa kerääntyy niskaan, enkä pysty muuta kuin raportoimaan että nää nyt vaan on kesken kunnes joku muu tekee jotain. Se on kiva et tulee viikonloppu, mut ei noi maanantaiks tosta mihinkään häviä.

Eläinlääkäri, johon saa ajan vasta ensi maanataille. Sen seurauksena yks surkea rusakko varmaan kesii nahkansa irti viikonlopun aikana, enkä mä pysty sitäkään muuta ku katsoo vierestä ja yrittää pestä ja hoidella näkyviä oireita*nyyh*

Vittu että kiristää.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#21667 • • Annakins Guest

Pätkis, 29.6.2007 13:18:
Työ*igor* Kaiken näköistä paskaa kerääntyy niskaan, enkä pysty muuta kuin raportoimaan että nää nyt vaan on kesken kunnes joku muu tekee jotain. Se on kiva et tulee viikonloppu, mut ei noi maanantaiks tosta mihinkään häviä.

Eläinlääkäri, johon saa ajan vasta ensi maanataille. Sen seurauksena yks surkea rusakko varmaan kesii nahkansa irti viikonlopun aikana, enkä mä pysty sitäkään muuta ku katsoo vierestä ja yrittää pestä ja hoidella näkyviä oireita*nyyh*

Vittu että kiristää.



Jos on ihan akuuttia, niin miten olis pieneläinklinikka? Herttoniemenrannassa on kanssa todella hyvä eläinlääkäri (Eläinlääkäri Hertta, muistaakseni), jossa päivystetään myös viikonloppuna.
Pätkis

Posts: 1,038

#21668 • • Edited Pätkis Pikkis

Annakins, 29.6.2007 13:30:
Jos on ihan akuuttia, niin miten olis pieneläinklinikka? Herttoniemenrannassa on kanssa todella hyvä eläinlääkäri (Eläinlääkäri Hertta, muistaakseni), jossa päivystetään myös viikonloppuna.



Kuvailin puhelimessa sen oireita, eikä ajanvaraaja ilmaissut siinä vaiheessa että kannattas viedä se pikaseen johonkin näytille. Ehkä mä vaan ylireagoin. Mut hyvä tietää että toi Herttoniemi päivystää, jos alkaa näyttää siltä*joo*

edit: sehän tässä oikeestaan stressaakin, ku ei tiedä et pitäskö olla tosi huolissaan vai ei. Riippuu varmaan pitkälti siitä, miltä näyttää kun pääsen tänään kotiin. Jos ei ole mennyt huonompaan niin odotellaan... vaiks sanoin et surkea kani, ni on sillä ruokahalu kuitenkin kohdallaan toistaiseksi.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#21669 • • Annakins Guest

Pätkis, 29.6.2007 13:40:
Mut hyvä tietää että toi Herttoniemi päivystää, jos alkaa näyttää siltä*joo*



Joo se on todella hyvä paikka!
Freja

Posts: 8,775

#21670 • • Freja Sihteeri
Olin lounaalla. Pesin jo lautastani, kunnes huomasin tutun kärryn hilautuvan kahvihuoneeseen. Kulmani nousi, suuni aukesi ja olo oli kuin pikkulapsella, jolle juuri avautuivat ovet karkkikauppaan.

Sitten suistui juna raiteilta.

Kärryjä työnsikin joku takkutukkahippirastatyttö. MISSÄ VITUSSA MUN KAHVIKONEENPUTSAAJA_MIES_ ON?! *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zenny

Posts: 1,145

#21671 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Se et yksityiselle hammaslääkärille meni pelkästään tarkastuksesta 89,77, otettii muutama kuva josta tosin ois voinu kysyy multa ensin ennenku menee ottaa kuvii mun hampaista koska en ois ees tahtonu niitä.. noh ainaki sai varmistuksen et pienii reikii on mut helvetin kalliiks tuli vaik ois kuin yksityinen..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Kit^

Posts: 798

#21672 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kävin kattoo asuntoo, johon olin melkei jo haaveillu muuttavani. sen verran hyvät detaljit oli netissä ja kuvatki oli hyviä. todellisuus vaa oli karu: kämppä oli tosi surkeessa kunnossa, vaik oli muuta väitetty. Eipä siellä kauaa tarvinnu olla, kävin kääntyy ja lähin pettyneenä ulos *uuh* ei noin pahasti saa ihmisiä johtaa harhaan..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Snaggo

Posts: 1,147

#21673 • • Edited Snaggo ;__;
*senkin*
Jokin kusee tässä koko järjestelmässä. Saakelin KELA. Mun kesätyöt aiheutti työttömälle faijalle tonnin kokoisen perintälapun. Miten pitäis muka asua muodossa työtön faija + opiskelija? Enhän minä voi saatana maksaa koko vuokraa.
Taas mua muistutetaan siitä että on hyvin,hyvin korkea aika muuttaa kotoa :F

Edit: mun opiskelija-status ei oikee oo enää voimassa. "pääsykoetuloksia odotellessa". Ja inttiki tulos ens kesänä. voi herranjestas.

--
bojoing.

bubbelgum

Posts: 2,477

#21674 • • bubbelgum ~sylikissa~
Yli 80 egen kännykkälasku. *grr*

Miten helvetissä se voi olla ees mahollista et on kertyny tollanen summa maksettavaa kun kerta melkeen kaikkiin kavereihin ja ystäviin oon jatkuvasti yhteydessä netin kautta. ILMASEKS.

Sinne sit meni aika reippaasti taas ne sossun tuet. *poks*

Ja vielä kaiken lisäks se, että kun netistä katoin vertailuhintoja, niin mulla on kaikkein halvin mahollinen liittymä käytössä mitä tarjolla on. Tai itseasiassa jopa halvempi, nykyään tätä liittymää ei enää edes saa, vaan vanhat asiakkaat on saanu pitää vanhan halvemman hinnottelun.

Voiko mulla oikeesti sitten mennä tollasii summii rahoja siihen että joudun soittelee virastopuheluja ties mihin toimistoihin ja istua jonottamassa, joka maksaa normaalin puhelun verran joka kerta. Vai mistä vitusta toi summa koostuu! En voi tajuu. *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#21675 • • Edited Annakins Guest
kaikki päättyy joskus.
Marjo

Posts: 1,796

#21676 • • Marjo pupuTupuna
Heräsin yöllä todella pelottavaan ja kammottavaan painajaiseen... siihen liittyi seksuaalista väkivaltaa..silpomista..kauhua..
susanna*

Posts: 36

#21677 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)
sata asiaa. krapula.laittaskoha kukaa pahakseen jos menisin tohon tiskin alle nukkumaan? tarviin energiaa - kaveri pääsi just sairaalasta, taksíkuski pahoinpiteli reppanan. kaikenlaisia sekopäitä tähänkin maailmaan mahtuu:(
Maago

Posts: 326

#21678 • • Maago
kaikenlaiset menojen perumiset *senkin*
Freja

Posts: 8,775

#21679 • • Freja Sihteeri
Näin ihan hirveetä unta aamulla, ja sitten heräsinkin siihen että vollotin ihan tunteella.

Onneks se oli vaa unta. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Meke

Posts: 2,083

#21680 • • Meke GT Digital, BCN Records
:( tän VUODEN kanssa
Mistä näitä juttuja riittää ja aina vaan paranee

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz