päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,519 views

UnityF

Posts: 15,721

#26501 • • UnityF joo just se
on vain niin ikävä miun otusta *uuh*
en vain voi käsittää. *uuh*
pakko koittaa jatkaa etiinpäin elämää vaikka se tekee todella kipeetä. *uuh*

ikävä *sydän* *nyyh*


Päivä lähtösi jälkeen,
mustaa ja valkoista,
ei värejä.
Punaista ja keltaista,
kaikkia värejä.
En tiedä
puhunko totta
vai valehtelenko.
Näenkö oikeen
vai näenkö ollenkaan.

Kaikki kaatuu päälle,
muistot,
yhteiset hetket,
hajut ja maut.
En osaa,
en halua itkeä.
Tahtoisin sinut takaisin
-olet poissa.

*uuh*
terraluna

Posts: 1,270

#26502 • • terraluna Agentti
Huonoja uutisia isän sairaudesta.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avatar
#26503 • • Edited Annakins Guest
En todellakaan haluais tulla kotiin *hmph* *uuh*
Quakey

Posts: 692

#26505 • • Edited Quakey
huoh pitäs tänää mennä hakee passikuvat :(( ja nykyään niitä ei saa täällä mistään muualta kuin valokuvausliikkeistä :S

mietin myös eilen illalla melkeinpä 4 tuntia miten miksaan yhden biisin mikä lopulta osoittautui mahdottomaksi tehtäväksi :P
Wolverine

Posts: 1,860

#26507 • • Wolverine
tilasin telkkarin jo 2 viikkoo sit eikä vieläkää oo näkyny.. mm-kisat alkaa ihan just *dissaa*
sapeli

Posts: 11,768

#26509 • • sapeli jokukukamikä?
Dedä aibad tugodda. *nuha* Mut siis ei oo mitenkään muuten flunssanen olo *ding* Kaikki ontelot vaan niin täynnä että korvat vaan paukkuu *eiei* Hyvä olla puhelinasiakaspalvelussa... *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Siren

Posts: 826

#26510 • • Siren Seinäruusu

Braini, 28.4.2008 20:52:
---
Siren, 28.4.2008 20:50:
Mä en ala jos oon tulossa kipeeks *uuh*

---


mä lopetin jo ku tulin jo kipeeks



Mä yritän vielä potkunyrkkeillä vastaan, jos tää vaikka jäis tähän ja menis pois *pepsodent* *peukkujapitel*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Braini

Posts: 76

#26511 • • Braini raihnanen

Siren, 29.4.2008 13:43:
---
Braini, 28.4.2008 20:52:
---
Siren, 28.4.2008 20:50:
Mä en ala jos oon tulossa kipeeks *uuh*

---


mä lopetin jo ku tulin jo kipeeks

---


Mä yritän vielä potkunyrkkeillä vastaan, jos tää vaikka jäis tähän ja menis pois *pepsodent* *peukkujapitel*



Toivossa on hyvä elää, sano lapamato x) Mä luovutin jo. Ei kehtaa puolikunnossa lähtee mihinkää mesoilee ku sit saa vaa uuden taudin niskaa =)
Foxmagon

Posts: 1,329

#26512 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Buu. Pakko luopua Jodi Lifteistä. :(

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

kinderi

Posts: 1,783

#26513 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tämmönen sää,ja mun pitää nysvätä kotosalla pikkuväen kanssa kun toinen on kuumeessa ja toinen oireilee ties mistä taas.. pöh.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#26514 • • Rujo Mutantti Guest
Hei urpot! Kun meette naimisiin niin pliiiiiii'iiis, elkää keksikö mahollisimman hyvää ideaa että pietään kahet juhlat kerralla, esim. uv+ häät! (JOOJOOO) Paska idea ja pilaa muitten ihmisten suunnitelmia ihan huolella. Jos on mahollista saaha ylimääränen juhlapäivä niin käyttäkää se, ei häitä pitkille pyhille jne.
YURPOT!
Emmaksa.
nomic

Posts: 4,120

#26515 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Lepää rauhassa, kämppis... *piis*
tiiplis

Posts: 1,043

#26516 • • tiiplis also available in sober
Törkee väsymys *poks*

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#26517 • • Freja Sihteeri
En mä tiedä, nyt vaan itkettää kaikki. Mitä tahansa teenkin tai näenkin, mä pillahdan itkuun.
Reissuun lähtö on aina tällasta; en hypi seinille, en sillee ees panikoi, oon ihan rauhallinen, paitsi si on tää tunteellisuus.. Mä vaan itken. Ei ees hysteeristä itkuu, vaa sellasta nyyhkytystä ja kyyneleet valuu koko ajan ja jos yrittää puhua jotain, ääni murtuu.
Huoh.
Kyl se tästä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

Posts: 2,451

#26518 • • anis
Masentaa*uuh*. Ja pitäis saada duuniin kehityskeskustelun runko valmiiks. Joo mitenköhän tätä duunia nyt vois kehittää... Ei jaksais ajatella. Noh, onhan tässä yö aikaa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

MissKoo

Posts: 1,289

#26519 • • MissKoo
Vatsaongelmat *uuh* Hammassäryn lisäksi kunnon närästys on ehkä vittumaisinta mitä voi kokea. Lääkkeetkään ei auta.. tai ehkä auttaa ajan kanssa. Eletään toivossa. Eikä pysty syömään oikeastaan mitään kun maha ei ota vastaan mitään. Vapun juhlimiset jää nyt ihan henkiselle tasolla, alkoholi on ehkä viimeisintä mitä tähän mahaan työntäisin.
Howdy

Posts: 7,955

#26520 • • Howdy Oldie
1300e mätkyjä *igor*

--
Käpy vailla vertaa