päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,425 views

tiiplis

Posts: 1,043

#26481 • • tiiplis also available in sober
Huolestus *uuh*

--
italia litania nainati lailati

Takyon

Posts: 2,945

#26482 • • Takyon Möwkö
Mun PITI lähtee tänään fillaroimaan, sit mä aloin pelaamaan ja tässähän tää päivä meni, nyt on sit tollanen tylsä sääkin niin ei jaksa enää *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

kinderi

Posts: 1,783

#26483 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tjaah..Kolmisen viikkoa valvottu poitsun kans,eikä kukaan kerro mulle miks se ei saa nukuttua. Pari yötä sitte menin taas kerran kattomaan mikä on,ni hyvä ettei selkärankaansa repiny rinnan kautta ulos. Ihan sairaan näköstä,pikkunapero repii ja raastaa ihan täysillä,rintaansa ja päätään(taitaa olla turha sanoa ettei siinä paljoa hatut auta..). Keskellä yötä sit rasvataan ja annetaan kipulääkettä.

Eilen illalla ukko sai kortisonikylvyn,eikä heränny kuin 00 ja 05. Joku vois vaikka kertoa et mikä nyt sit tekee oireita.

Ja nyt sitten,pikkuneidilla kuumetta 38,5. Jee.Toivottavasti hampaista johtuvaa,muuten hakkaan pääni seinästä läpi.Ei jaksa.

edit:et itekkään osais.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

lostgone

Posts: 2,493

#26484 • • lostgone
Älä pyydä totuutta, jos et kestä sitä. *uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

anis

Posts: 2,451

#26485 • • anis
*uuh*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Mark

Posts: 7,311

#26486 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
selkärangan puute *igor* Vois joskus pitää kii alkuperäisestä plääneistä eikä aina luistaa niistä heti ku siltä tuntuu *toktok*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

kinderi

Posts: 1,783

#26487 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Neuvolan soittoaika on vasta 12-13 *grr*
Allergiasairaalan soittoaika on vasta 14-15 *grr*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

MissKoo

Posts: 1,289

#26488 • • MissKoo

Mark, 28.4.2008 09:49:
selkärangan puute *igor* Vois joskus pitää kii alkuperäisestä plääneistä eikä aina luistaa niistä heti ku siltä tuntuu *toktok*

-M



Aamen. Sama ongelma mulla.
pirpeli

Posts: 5,533

#26489 • • Edited pirpeli
Masu sekaisin, päätä särkee, väsyttää ja sellanen kipiä olo muutenkin :/
Toivottavasti tää on pelkkää väsymyksestä johtuvaa, eikä mitää tautia...

Edit. Paleleekin vielä*poks*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#26490 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
niin vitun emopaska päivä ku mahdollista!

vihaan tätä kaupunkia, maata, työtä ja kaikkia ihmisiä!
AAAAAARGH!! haluan vaan olla rauhassa, enkä osa jotain
noloa bisneslarppia jossain hevonvitun Irlannissa!

ei mulla muuta, kiittihei! *poks*

--
dasinoaisnvs

La Petite

Posts: 1,160

#26491 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Pahantuuliset duunikaverit. Jäisivät v***u koteihinsa toipumaan viikonlopusta jos on maanantaisin niin hiton vaikeeta olla ystävällinen tai edes normaali toisia kohtaan...

--
Rem tene, verba seqventur

Liina

Posts: 161

#26492 • • Liina Ratamurmeli
Meijän 13v koira joutuu tänään "hammaslääkäriin" suussa olevan pahan tulehduksen takii ja se täytyy nukuttaa. Kaikki pitäs olla kunnossa, mut pelottaa, et mitä jos ei herääkkään siitä, ku ikää jo sen verran *nyyh*
Sallakat

Posts: 2,220

#26493 • • Sallakat jungle, baby !
harvinaisen vähän kiinnostaa tänään työnteko. Toivottavasti tärkeään palaveriin mennessä huomenna on taas työinto takaisin ja kohdillaan.
ezzy

Posts: 8,060

#26494 • • ezzy Droid-pappa

kimono, 28.4.2008 11:45:
niin vitun emopaska päivä ku mahdollista!

vihaan tätä kaupunkia, maata, työtä ja kaikkia ihmisiä!
AAAAAARGH!! haluan vaan olla rauhassa, enkä osa jotain
noloa bisneslarppia jossain hevonvitun Irlannissa!

ei mulla muuta, kiittihei! *poks*



Kyl se maa jossakin vaiheessa alkaa vituttaa :) Kokemusta on.
Foxmagon

Posts: 1,329

#26495 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
:(

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

sapeli

Posts: 11,768

#26496 • • sapeli jokukukamikä?
Työkaveri yhä poissa. Oli koko viime viikon ja sitä edeltävälläkin viikolla perjantain. Siis on ihan mahdollista että sillä on jotain pahempaakin terveysongelmaa mut toisaalta kun sillä on vähän lintsailuhistoriaa niin vaikea olla kovin myötätuntoinen. *justjoo* Tuos on vaan se et kun se ei ole tuolla tekemässä työtään niin muilla on sit 33% enemmän hommia, mikä alkaa pitemmän päälle olemaan vähän stressaavaa. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tiiplis

Posts: 1,043

#26497 • • tiiplis also available in sober
Toi Itävallan insestitapaus. Ihan käsittämätöntä mitä ihmiset voi toisilleen tehdä.

--
italia litania nainati lailati

Siren

Posts: 826

#26498 • • Siren Seinäruusu
Mä en ala jos oon tulossa kipeeks *uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#26500 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ties kuinka pitkään oon kattellu sellasta creamy thai soupia kaupassa, ja nyt kun menin ostamaan sitä, se olikin ihan pahaa *sars*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D