päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,574 views

Jutu

Posts: 3,054

#13201 • • Jutu Blondi
Unirytmi taas päin helvettiä. Eilen menin kahdeltatoista sänkyyn, koska oli väsynyt olo mutta siltikin sain unta vasta kolmen aikoihin. *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

mariq

Posts: 2,154

#13202 • • mariq
Luovuuteni on kadonnut *nyyh*
Ollut kateissa jo vuoden, tajusin eilen illalla.
Nyt tuntuu että musta on hävinnyt jotain.. oleellista.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#13203 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 7.4.2006 11:37:
Luovuuteni on kadonnut *nyyh*
Ollut kateissa jo vuoden, tajusin eilen illalla.
Nyt tuntuu että musta on hävinnyt jotain.. oleellista.



Mulla on kuule kans ollu tommosia fiiliksiä, mutta luovuudesta omalla kohdallani oon kaks asiaa huomannu. 1) Se tulee ja menee, eli on huonoja kausia ja hyviä kausia. 2) Jos sitä käyttää liikaa niin se voi "uupua", ja sitten pitää tehdä välillä jotain mikä ei tarvi luovuutta ollenkaan - antaa sen palautua.

Tietty on huonompi juttu jos (tai kun) tekee töitä missä sitä tarvii päivittäin. *uuh*

Yksi keino millä sitä saattaa pystyä virvoittamaan on joku aivan erilainen luovuuden ilmaisu, esim. vesiväritys tai saven muovaaminen. *hymy*

---

Oma päivän :( - sain tuossa viime viikolla uuden iPodin viallisen tilalle, mutta nyt paljastui että tämäkin on viallinen, eli vaihtoon... Oikeastaan aika hupaisaa *nauru*

Mut isompi päivän :( on se että olen aika varma että tulee aika isot mätkyt viime vuodelta *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

onni3mk

Posts: 3,973

#13204 • • onni3mk Onni on.
Ajatukset.

*on-off -nappulaa etsiskel*

--
Onni on.

Foxmagon

Posts: 1,329

#13205 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

onni3mk, 7.4.2006 16:34:
Ajatukset.

*on-off -nappulaa etsiskel*



Kerro jos löydät moisen nappulan..

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#13206 • • Reetta Guest
lopputyö ja tyhmät polttarit
Naani

Posts: 99

#13207 • • Naani
möhlin tänään hulluilla päivillä niin, että pelkään stockmann-urani olevan lopullisesti ohi. *eikä*
mariq

Posts: 2,154

#13208 • • mariq

sapeli, 7.4.2006 16:26:
---
Mulla on kuule kans ollu tommosia fiiliksiä, mutta luovuudesta omalla kohdallani oon kaks asiaa huomannu. 1) Se tulee ja menee, eli on huonoja kausia ja hyviä kausia.


Joo tän oon kans huomannu, mut mulla on vaan kerran aikasemmin ollu näin pitkä huono kausi, ja silloin olin melkoisen masentunut melkoisen pitkään.. nyt ei kuitenkaa oo masennusta ollu, ja siks ihmetyttää miks on huono kausi..

2) Jos sitä käyttää liikaa niin se voi "uupua", ja sitten pitää tehdä välillä jotain mikä ei tarvi luovuutta ollenkaan - antaa sen palautua.


Toikii on totta, mut luulis et vuoden lepo riittää *pepsodent*

Tietty on huonompi juttu jos (tai kun) tekee töitä missä sitä tarvii päivittäin. *uuh*
Yksi keino millä sitä saattaa pystyä virvoittamaan on joku aivan erilainen luovuuden ilmaisu, esim. vesiväritys tai saven muovaaminen. *hymy*


No itse asiassa tää luovuus, jonka katoamista ihmettelen on varsin erilaista, kun mitä tarviin töissä. (Töissä tarvii visuaalisuutta, mut vapaa-ajalla käytän verbaliikkaa) Onneks on näin, muuten ois vaarana, et kaikesta luomisesta tulee rutinoitua.

Sen tiijän, ettei se ainakaa pakottamalla tule. Joskus oon kokeillut tehdä jotain väkisin, mut siitä ei synny kun aivan uskomatonta skeidaa ja paha mieli. Parempi varmaan kuulostella ja koittaa hellävaroen herätellä sitä.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Zero

Posts: 19

#13209 • • Zero
En osaa asioita joita ennen taidoin vaikka vasemmalla kädellä.
Olen kipeä.
Aikataulu on kireä eikä ehdi tavata ihmisiä jotka kokee itselleen tärkeiksi.
sapeli

Posts: 11,768

#13210 • • sapeli jokukukamikä?

Zero, 8.4.2006 04:10:
Aikataulu on kireä eikä ehdi tavata ihmisiä jotka kokee itselleen tärkeiksi.



I feel your pane *uuh*

Mut, ne ihmiset voi olla paikalla sillä välin kun teet niitä tärkeitä juttuja, ihan vaan relaamassa - parhaat ystävyydet - in my book - on määritelty sillä että pystyy relaamaan toisen seurassa vaikkei tehtäiskään mitään yhteistä... *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avernian

Posts: 7,451

#13211 • • Avernian Kerettiläinen

sapeli, 8.4.2006 06:21:
I feel your pane *uuh*



Argh!
Et kai sä oikeasti tunnustele Zeron ikkunaruutua?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Piiuzki

Posts: 870

#13212 • • Piiuzki
joo tänää ja huomen töitä yhteensä jotain 18tuntii ja maanantaina ois vielä.. hitto menee hermo kun ei oo aikaa enää kotona olla *grr*
India

Posts: 475

#13213 • • India
Uudestaan kipee, tai tuskin mä ees paraninkaan. Tän takia missaan siskon muksun ristiäiset. Ja mä kun olisin vielä kummikin *nyyh*

Laihtunu lisää ja en saa mitään syötyä. Vittu. Jos joku vielä kerran sanoo et sun pitää vaan syödä jotain niin todennäkösesti syön sen sanojan. Kyllä mä p*rk*le yritän koko ajan!! *hmph*
TiiTu

Posts: 240

#13214 • • TiiTu
erittäin hyvin alkanut päivä muuttuikin täysin päivastaseksi *piis* oman tyhmän pääni takia kai lähinnä...*justjoo*
Zeratul

Posts: 1,170

#13215 • • Zeratul Captain miserable
Salibandy-kauden päättävässä nousukarsinnassa tuli turpaan että napa nauku. Ei muuta ku takas treenaamaan :(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

superwoman

Posts: 333

#13216 • • Edited superwoman toinen jalka jo...
Opiskelu, opiskelu ja opiskelu. Ja ens maanantain tentti -joka jää väliin, kun ei ole ollut aikaa lukea. Eikä virtaa. Miksen saa mitään aikaan?

--
...just visiting...

Hitchhiker

Posts: 1,754

#13217 • • Hitchhiker
Sain eilen visa-kortin, enpä sitten tietenkään älynnyt ettei siinä samassa ole pankkikorttia. Ja tottakai ääliönä menin lopettamaan vanhan pankkikortin, koska luulin että tuossa kortissa on myös tämä ominaisuus. Äsken kaupassa maksaessani huomasin sitten ettei kortissa olekkaan pankkikorttia, vain ja ainoastaan visa. Joten nyt en pysty nostamaan normaalilta tilitä rahaa ollenkaan perkele *igor*.
yawiz

Posts: 236

#13218 • • yawiz

Hitchhiker, 8.4.2006 17:30:
Sain eilen visa-kortin, enpä sitten tietenkään älynnyt ettei siinä samassa ole pankkikorttia. Ja tottakai ääliönä menin lopettamaan vanhan pankkikortin, koska luulin että tuossa kortissa on myös tämä ominaisuus. Äsken kaupassa maksaessani huomasin sitten ettei kortissa olekkaan pankkikorttia, vain ja ainoastaan visa. Joten nyt en pysty nostamaan normaalilta tilitä rahaa ollenkaan perkele *igor*.



olis varmaa kannattanu ottaa pankkikortti siihe samaa
Hitchhiker

Posts: 1,754

#13219 • • Hitchhiker

yawiz, 8.4.2006 17:31:
---
Hitchhiker, 8.4.2006 17:30:
---
olis varmaa kannattanu ottaa pankkikortti siihe samaa


Niimpä, mutta kun en tajunnut tilaustilanteessa ottaa sitä siihen ja näin ollen 2vko menee ilman pankkikorttia. Ainakin seuraavalla kerralla sitten tietää ja tajuaa ettei siihen automaattisesti kuulu pankkikorttia.
nomic

Posts: 4,120

#13220 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
:I