päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,804 views

Jutu

Posts: 3,054

#22281 • • Jutu Blondi
Mä ehin jo toivoa, että jes kerrankin sellanen kesä kun ei oo turhan kuuma, niin totta kai nyt pitää olla helvetin kuuma kun koulut alkaa. Just joo. Can somebody put that sun off plx?

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#22282 • • astaroth Guest
ahdistaa ja vituttaa palata huomenna töihin
Muhvi-

Posts: 303

#22283 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Täydellisten naisten neljäs kausi alkaa vasta syksyllä. :(

Mulla ei oo varaa uuteen Juicy Couturen pukuun. :'(( Entinen alkaa olla loppuun pidetty. :<
Pitiki mennä oppariin, kun kävi normi duunissa oli varaa ostaa kaikkee!!!!! *grr*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Foxmagon

Posts: 1,329

#22284 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
*eiei* huokaus.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Sphyxia

Posts: 3,308

#22285 • • Sphyxia Maracujá!
Ilmeisesti liian kova treeniaikataulu: seurauksena lievä vilustuminen näin kesähelteessäkin. *justjoo* Lisäbonuksena se, että eilisen kirissä venähti lihas. *uuh*
dncr

Posts: 249

#22286 • • dncr aika notkee
Töissä oleminen *grr* ...alkaa pikkuhiljaa keittää yli se, että ei oo yhtään lomapäivää pitänyt koko kesänä.

--
The love we give away is the only love we keep.

Avernian

Posts: 7,451

#22287 • • Edited Avernian Kerettiläinen
Vituiks män tentti. Oon siitä jo nyt ihan varma.

Edit: En muuten edes mene. Pelastetaan paska tilanne käymällä itse se kurssi myöhemmin.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#22288 • • Enkeli Guest
Saatanan perkele *nyyh*
KritikaL

Posts: 207

#22289 • • KritikaL Teiniprinsessa
Duuni...tai oikeestaan duunikaveri (saatanan kusipäinen kaikkitietävä itserakas paska*släp*)

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Riksu

Posts: 166

#22290 • • Edited Riksu
Rutiruti valivali*igor*
RiD

Posts: 2,817

#22291 • • RiD Nukemi
Helvetin väsynyt ja kiukkunen olo :<

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#22292 • • Freja Sihteeri
On ihan sellane ynnngh plääh blah öh huoh örb- olo. Tosi nihkee olla ja muutenki sellanen... "saanks mä vaa lähtee kotii?"-fiilis.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zenny

Posts: 1,145

#22293 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Et yö unet jäi about 5h ku äijäl unirytmit päin vittuu ni heräa kolmen aikois yöllä ja rupes räplää konetta, ja ku asutaan pikku yksiössä ja ku en sa unta jos on jotain pientä tausta "metelii" ni valvoin sit 3-5.30.. ja sit puol kasilt ylös.. *poks* pikku itkuraivarit tuli kyl yhes vaihees siin ku valvo.. mut hyvähän se äijän on valvoo ku ei sil mitään töitä o tai muuta mut itel 7.30h päivä eessä.. jep.. mut toivottavasti ens yönä sit nukkuis jo ihmisten aikoihin... joo ja sit se ihmettelee ku valitan.. *justjoo*

Eniten kyl vituttaa se älykääpiö kuka meni joskus yöllä siin kolmen aikois jollain vitunmoisel moottoripyöräl mist kuulu niin paha meteli et herätti varmaan kaikki ihmiset mistä ikinä meniki.. *eiei* *grr* ei vaan voi ymmärtää

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#22294 • • gnomex Guest
Kuumetta ja kurkku on kuin kaktus.
Mark

Posts: 7,311

#22295 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
jahas, onko sit jälleen duunipaikan etsintä edessä syksyllä *poks* VITTUSAATANA!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Santutar

Posts: 405

#22296 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Nyt tiedän miltä masennus tuntuu..........*uuh**nyyh*
Mellu-

Posts: 4,006

#22297 • • Mellu-
Pitäs siivota,pakata,hoitaa virasto-asioita ja soittaa vtun ELISAn asiakaspalveluun ja vähä raivota *grr* + mulla on helvetillisen tylsää ja mua vituttaa ku on tylsää.Ja tietty ei VOI ja JAKSA tehä noita yllä mainittuja

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

anniharha

Posts: 1,937

#22299 • • anniharha
Juna oli taas valovuoden myöhässä ja pilas kotiintulotunnelmat. Hyppäisin ekaan pohjoisen junaan jos vaan pystyisin, mut aamulla tarttee raahautua kouluun niin jääpä lähtemättä. Mä en niin tahtois olla vielä kotona.

--
and though my words could save the world they never come out right

a-j

Posts: 785

#22300 • • a-j
kiinanjokidelfiini

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.