päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,673 views

katjastina

Posts: 398

#22241 • • katjastina magnets and miracles
jäin valtsun liukuovien väliin ja nyt kyynärpää hajalla ja tunnen itseni idiootiksi=/
Kriss G

Posts: 1,492

#22242 • • Kriss G Wir brauchen bass
Nyt vittu riitti. KrissKross vetäytyy alakertaan kuuntelemaan rumpuja.. muuten ei enää nappaa.

--
DESTROY ALL HIPPIES

martina

Posts: 1,875

#22243 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
oon todella huolissani mun pikkuveljestä... :( miksei mulle olla kerrottu mitään?
Heli

Posts: 1,489

#22244 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 4.8.2007 14:45:
ei pitäs oikeesti valittaa.. mut en vaa jaksa töihin lähtee..



kyl pitää valittaa ja en mäkään jaksanut. oon huono :-/

--
ei se väärin ole.

Avatar
#22245 • • Equalizer Guest
Mikrouuni hajos
kinderi

Posts: 1,783

#22246 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Voi vittu että voiki olla tylsää. Ihan perseestä.

..ja mitään ei oikeestaan ees jaksas tehä *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tiiplis

Posts: 1,043

#22248 • • tiiplis also available in sober
Eiliset kummisedän hautajaiset vetää mielen matalaksi vieläkin. Oli rankkaa ja itkettää vieläkin *uuh**nyyh*

--
italia litania nainati lailati

RainChild

Posts: 909

#22249 • • RainChild

katjastiina, 5.8.2007 02:30:
jäin valtsun liukuovien väliin ja nyt kyynärpää hajalla ja tunnen itseni idiootiksi=/



En olekaan siis ainoa maailmassa! Tosin mä oon joskus vain meinannut jäädä liukuovien väliin, mut lähel oli o_O. Sen jälkeen ehkä mieluusti ohitan ne nopeammin kuin maleksien :D

--
Rainchild is back home

Fresia

Posts: 764

#22250 • • Fresia vähän outo
*hmph* ihme *itutus päällä *igor* Eikä oo edes ruokaa. Kaupassahan ei voinut esim. töistä palatessa käydä... *grr*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

katjastina

Posts: 398

#22251 • • Edited katjastina magnets and miracles

RainChild, 5.8.2007 20:46:
---
katjastiina, 5.8.2007 02:30:
jäin valtsun liukuovien väliin ja nyt kyynärpää hajalla ja tunnen itseni idiootiksi=/

---


En olekaan siis ainoa maailmassa! Tosin mä oon joskus vain meinannut jäädä liukuovien väliin, mut lähel oli o_O. Sen jälkeen ehkä mieluusti ohitan ne nopeammin kuin maleksien :D



jep ja tossa tilanteessa se fyysinen kipu oli pientä siihen henkiseen nöyryytykseen verrattuna mikä tuli kun olin välissä, ei pääse eteen eikä taakseppäin ja muut asiakkaat tuijottaa ja yrittää pidättää naurua ja näyttää samalla myötätuntoiselta
Jammailija

Posts: 3,224

#22252 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tiukka herätys keskelle rapsakkaa rataa. Autoa enää oo, se meni just lunastukseen. Onnex kaveri, jolla se oli lainassa, on kunnossa*sydän*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

katjastina

Posts: 398

#22253 • • katjastina magnets and miracles
joo mun elämässä kyllä sattuu ja tapahtuu, tää ei ehkis oo ollut mun siistein viikonloppu. eilen siis jäin liukuovien väliin, noh tänään tulin naapurin muksun syndeiltä ja menin vessaan niin päästä tippui täi. joo hoidot on hoidettu ja nyt toivotaan että jokainen yksilö on kohta kuollut, mut jep tämä on lapsiperheen elämää..täytyy sanoa että en kyllä tuntenut itseäni kovin hienoksi leidiksi:D
SyndroDome

Posts: 1,103

#22254 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

katjastiina, 5.8.2007 21:37:
joo mun elämässä kyllä sattuu ja tapahtuu, tää ei ehkis oo ollut mun siistein viikonloppu. eilen siis jäin liukuovien väliin, noh tänään tulin naapurin muksun syndeiltä ja menin vessaan niin päästä tippui täi. joo hoidot on hoidettu ja nyt toivotaan että jokainen yksilö on kohta kuollut, mut jep tämä on lapsiperheen elämää..täytyy sanoa että en kyllä tuntenut itseäni kovin hienoksi leidiksi:D



No jopas sul oli viikonloppu. Täit hyppii päästä ja ovet jättää väliin *hih* Ens viikonloppu sit paremmissa merkeissä! *hymy*

--
Life is full of choises.

katjastina

Posts: 398

#22255 • • katjastina magnets and miracles

SyndroDome, 5.8.2007 22:03:
---
katjastiina, 5.8.2007 21:37:
joo mun elämässä kyllä sattuu ja tapahtuu, tää ei ehkis oo ollut mun siistein viikonloppu. eilen siis jäin liukuovien väliin, noh tänään tulin naapurin muksun syndeiltä ja menin vessaan niin päästä tippui täi. joo hoidot on hoidettu ja nyt toivotaan että jokainen yksilö on kohta kuollut, mut jep tämä on lapsiperheen elämää..täytyy sanoa että en kyllä tuntenut itseäni kovin hienoksi leidiksi:D

---


No jopas sul oli viikonloppu. Täit hyppii päästä ja ovet jättää väliin *hih* Ens viikonloppu sit paremmissa merkeissä! *hymy*



joo jännityksellä odotan huomista päivää:D
martina

Posts: 1,875

#22256 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
sinne se sit lähti. :/ viikonloppu oli ihan liian lyhyt aika.
-V-

Posts: 587

#22257 • • Edited -V-
Loma loppuu ja kuudelt pitäis lähtee sotkee tsygäl töihin. Ei vois taas vähempää kiinnostaa. Ens viikon olisin voinu nyhjätä vaan Murmelin kainalossa!

*nyyh*
pirpeli

Posts: 5,533

#22258 • • pirpeli
Viimenen lomailta. Toivottavasti toinen ees tulee pian kotiin, niin ei tarttis olla yksin. En jaksanu jäädä UMFeilee enää, alko väskättää ja palelee. Mua jännittää huominen ihan hirveesti, vaikka mitää varsinaista syytä ei oiskaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Miinapiina

Posts: 3,494

#22259 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
liian vähän unta viime yönä, väsyttäis aika paljon... *igor*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#22260 • • opmdevil Guest
Kesälomalla kun oli tapana nukkua jonneki klo 14.00 saakka niin on shokki kun pitää herätä töihin 07.00. Lomalla menin nukkumaan myöhemmin. Voi minua reppanaa kun väsyttää.