päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,189 views

Marjo

Posts: 1,796

#22222 • • Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 3.8.2007 14:43:
---
pupuTupuna, 3.8.2007 14:42:
Muut alkaa viettelee pikkuhiljaa viikonloppua, kun mä taas tässä valmistaudun töihin lähtöön ja seuraavan kerran vapaapäivä keskiviikkona. :(

---


Tiedän, ettet halua tietää..Mut.. http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki



Mut keskiviikoks, jolloin mulla vapaa, niin näyttäis olevan mahtava ilma. Sekin saleen taas muuttuu siihen mennessä. Mun vapaapäivinä ei vaan voi olla hyvä sää. *igor*
Mark

Posts: 7,311

#22223 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

pupuTupuna, 3.8.2007 14:44:
Mut keskiviikoks, jolloin mulla vapaa, niin näyttäis olevan mahtava ilma. Sekin saleen taas muuttuu siihen mennessä. Mun vapaapäivinä ei vaan voi olla hyvä sää. *igor*



Meidän kaikkien muiden puolesta, oisko mitenkään mahdollista ettet pitäis vapaapäiviä esim ennen lokakuuta? *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jago

Posts: 4,039

#22224 • • Jago un-trained monkee
kissalla on vatsavaivoja ilmeisesti*uuh*
annoin sen syödä partsilta mun pellavat jos vatsa rauhottuis(kun ei ollu ruohoo)
ilmeisesti näyttäis toimineen, kun ei enää oksentele

oon myös itte viellä flunssassa, vaikka en enää yhtäpahasti kun eilen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#22225 • • Freja Sihteeri
Allergia.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Marjo

Posts: 1,796

#22226 • • Marjo pupuTupuna

Mark, 3.8.2007 14:47:
---
pupuTupuna, 3.8.2007 14:44:
Mut keskiviikoks, jolloin mulla vapaa, niin näyttäis olevan mahtava ilma. Sekin saleen taas muuttuu siihen mennessä. Mun vapaapäivinä ei vaan voi olla hyvä sää. *igor*

---


Meidän kaikkien muiden puolesta, oisko mitenkään mahdollista ettet pitäis vapaapäiviä esim ennen lokakuuta? *pepsodent*

-M



haha *igor*
FS

Posts: 414

#22227 • • FS
Orkidea ei ookkaan mikään lyhyt läski, ruma ja ainakin sata weeee.. (

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#22228 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
no joo, ehkä huomenna sitten pääsis mukaan meininkiin... paskaaa... ja ei edes soittimia lähellä tappaa vitutusta...

--
suomen virallinen totuus

Freja

Posts: 8,775

#22230 • • Freja Sihteeri
Unensaanti ei ole näköjään vieläkään normaalia.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Marjo

Posts: 1,796

#22231 • • Marjo pupuTupuna
Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja mä olen lähdössä töihin. *grr* Mitä pahaa mä olen tehnyt?

Entisessä työpaikassa vakioasiakkaatkin tiesivät, että aina, kun oon töissä, niin on superhyvä sää ja vapaapäivinä yleisestioattaen huono. *igor*
Avatar
#22232 • • Edited Taika Guest
hampaasta lohkesi iso palanen pois aamupalaa syödessä*igor*
en varmasti lähde kyllä päivystykseen viettämään lauantaita (ja tuskin pääsisinkään jonoa pidemmälle kun vaan käännyttäisivät pois liian pienen vamman vuoksi) vaan yritän maanantaina päästä sitten kipupäivystyksen kautta tutulle hammaslääkärille.

pitikin vetää se lyhyin tikku kun näitä hammasasioihin liittyviä geenejä jaettiin.*hmph*
vivesteri

Posts: 309

#22234 • • vivesteri karmea mörkö
Helvetinmoinen mahatauti... Kummastakin päästä tulee ja paikkaa saa vaihtaa lennosta...
Lisäksi kivana sokerina pohjalla kamala päänsärky.
Olisi edes krapula, mutta kun tyhjästä iskee... *uuh*
crissy

Posts: 1,958

#22235 • • crissy
ei pitäs oikeesti valittaa.. mut en vaa jaksa töihin lähtee... ootan ku kuuta nousevaa torstaita kun olis vapaa....
Winde

Posts: 336

#22236 • • Winde Tuuli

Taika, 4.8.2007 09:33:
hampaasta lohkesi iso palanen pois aamupalaa syödessä*igor*
en varmasti lähde kyllä päivystykseen viettämään lauantaita (ja tuskin pääsisinkään jonoa pidemmälle kun vaan käännyttäisivät pois liian pienen vamman vuoksi) vaan yritän maanantaina päästä sitten kipupäivystyksen kautta tutulle hammaslääkärille.

pitikin vetää se lyhyin tikku kun näitä hammasasioihin liittyviä geenejä jaettiin.*hmph*



Auts *sars* Mulla meni just yli 100 euroo hampilääkäriin ku oli paikka lohjennu :/
efo

Posts: 1,908

#22237 • • efo Laserpoint
vittu ei jaksa.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

101pilkkua

Posts: 37

#22238 • • 101pilkkua MelkoItsetuhoinenÄäliö
Sain mielenkiintoisen puhelun lastensuojelun päivystyksestä muutama tunti sitten, joku ihminen ei nyt sit oikein tykkää musta ja oli sit uskaltautunut soittaa nimettömänä puhelun lastikseen jossa kertoi että dokailen himassa poikaystäväni kanssa et ollaan kauheessa jurrissa ja lapsi kotona.*ding*

Muuten ihan hyvä, mut mitään cokista vahvempaa en oo juonu eikä kyllä löydy poikaystävääkään...*tirsk* Lapsikin oli pihalla leikkimässä sen soiton aikaan...

Luoja että jollain voi olla tylsää kun pitää vaivata ihmisiä tollaisilla asioilla (siis lastensuojelua, kun veikkaan et niillä on ihan oikeitakin ongelmia setvittävänään)*igor**släp*

--
Tyhminkin nainen saa viisaan miehen, mutta tarvitaan todella fiksu nainen selviytymään tyhmästä miehestä.*lmao*

koitos

Posts: 96

#22239 • • koitos ooOOoo
iskee saatana flunssa. mut ihan sama, mulla on huomenna vapaapäivä ja menen rannalle!
aurinko

Posts: 895

#22240 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Olipas taas mukava matka töistä kotiin, kun ei ollut yhdessäkään katulampussa valoja :( Kiva kävellä melkein säkkipimeässä puistossa yksin, kun ei meinaa nähdä ees missä tie menee :/

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.