päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,064 views

Kolera

Posts: 4,256

#22301 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Joku jukka otti mun irkkinikin ja totes kysyessäni että onkohan millon viahtamassa että kyl mä saan käyttää tätä jos haluun =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

lostgone

Posts: 2,493

#22302 • • lostgone
Tää ja viime viikko ei lopu koskaan.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

T0mbstone

Posts: 728

#22303 • • T0mbstone The Process.
Unirytmien korjaus työtahtiin = 6h (+-1h) yöunet tällä viikolla. Saapas nähdä, riittääkö virtaa vielä huomiselle. O_o

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Jago

Posts: 4,039

#22304 • • Jago un-trained monkee
Oon tänään ollu aika emo kun en oo saanut pitkään pitkään aikaan tarpeeksi unta. Alkaa vähitellen vaikuttaa mielialaan*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hemuz

Posts: 2,178

#22305 • • hemuz kätevä emäntä

Kolera, 8.8.2007 23:03:
Joku jukka otti mun irkkinikin ja totes kysyessäni että onkohan millon viahtamassa että kyl mä saan käyttää tätä jos haluun =P



Herranjumala. ooks sulkenu irkin? just ton takiihan sitä ei saa sulkee.
Kolera

Posts: 4,256

#22306 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

hemuz, 9.8.2007 09:14:
---
Kolera, 8.8.2007 23:03:
Joku jukka otti mun irkkinikin ja totes kysyessäni että onkohan millon viahtamassa että kyl mä saan käyttää tätä jos haluun =P

---


Herranjumala. ooks sulkenu irkin? just ton takiihan sitä ei saa sulkee.


no oli semmoi puol lahtee käsittäny sähkökatkos ni kone oli sammunu ja mä olin töissä....no ei siinä mitää tapahtu jotain mitä en olis uskonu koskaan tapahtuvan. Pari irkkituttuu rupes lopulta heittää sille jotain poikarakkausläppää ja se otti sen sitten tosissaan.

eipä taida olla enää käyttämässä kyseistä nikkiä myöhemminkään =P ja joo annettakoon yksilön urpous anteeks ku se oli 91 syntyny

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#22307 • • mariq
En sitte saa palkkaa ennen synttäreitä *uuh*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jone

Posts: 8,258

#22308 • • Jone Archibald Haddock
Pitääpä toivoa että äsken saadun puhelun sisältö kääntyy vielä hyväksi tämän päivän aikana. Muuten on kyl tosi :(
kinderi

Posts: 1,783

#22309 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
"Nauti raskaudesta" Vittu nauti ite tällä helteellä!!!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Miinapiina

Posts: 3,494

#22310 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nyt ahistaa... liittymä meni kiinni, koska laskun eräpäivää ei voitu siirtää huomiselle! ja sit...
miro on mun vanhempien kanssa sysmässä mun mummolla ja se on nappaillut siellä jotain sydänlääkkeitä, enkä mä voi soitella sinne ja kysellä sen vointia *igor* *nyyh*

menin käymään mun serkun luona ja aattelin soittaa niille sinne sysmään... ja sit ku soitin, ni sanotaan et on koitettu soittaa et yks on nappaillu siel niit lääkkeitä. kuulemma vaan yhden, eikä tartte viedä lääkäriin, mut silti on iso huoli... onneks miro tulee tänään kotiin!!!

--
pinkki on pop!!!

josbe

Posts: 1,982

#22311 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Kolera, 9.8.2007 10:35:
---
hemuz, 9.8.2007 09:14:
---
Kolera, 8.8.2007 23:03:
Joku jukka otti mun irkkinikin ja totes kysyessäni että onkohan millon viahtamassa että kyl mä saan käyttää tätä jos haluun =P

---


Herranjumala. ooks sulkenu irkin? just ton takiihan sitä ei saa sulkee.

---

no oli semmoi puol lahtee käsittäny sähkökatkos ni kone oli sammunu ja mä olin töissä....no ei siinä mitää tapahtu jotain mitä en olis uskonu koskaan tapahtuvan. Pari irkkituttuu rupes lopulta heittää sille jotain poikarakkausläppää ja se otti sen sitten tosissaan.

eipä taida olla enää käyttämässä kyseistä nikkiä myöhemminkään =P ja joo annettakoon yksilön urpous anteeks ku se oli 91 syntyny


Sitä paitsi vaik irkin sulkis - tai se katkeis - ei ole lupa viedä toisen nickiä. Ja jos sen on tehnyt vahingossa, niin KUULUU antaa se heti takaisin. :D
UnityF

Posts: 15,721

#22312 • • UnityF joo just se

kindertin, 9.8.2007 14:09:
"Nauti raskaudesta" Vittu nauti ite tällä helteellä!!!



Muistan viime kesän kun olin raskaana niin mä rakastin pelkästään tuuletinta *hih**hikoil*
Kevyt yökkäri vain päälle ja käy viileissä suihkuissa vähä välii, muista juoda paljon vettä.*joo*
Kyllä se viellä helpottaa *hali*
katjastina

Posts: 398

#22313 • • katjastina magnets and miracles
Petri Walli on kuollut*uuh* kauan sitten mut on edelleen eikä tuu koskaan enää takas*nyyh* onneks sen musiikki elää mut ei se paljoo lohduta:/
Piiuzki

Posts: 870

#22314 • • Piiuzki
vähä mä hajoon pe la ja su 13tuntiii töitä *nyyh*
Janisa

Posts: 2,226

#22315 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Vituttaa. Ihan noin kokonaisvaltaisesti.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Tarsu

Posts: 2,449

#22316 • • Tarsu

Janisa, 9.8.2007 17:01:
Vituttaa. Ihan noin kokonaisvaltaisesti.



ei kai?
just luin et sul o kermavaahtoo ja mansik&mustik..

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Janisa

Posts: 2,226

#22317 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Järvisen Tapsa, 9.8.2007 17:29:
---
Janisa, 9.8.2007 17:01:
Vituttaa. Ihan noin kokonaisvaltaisesti.

---


ei kai?
just luin et sul o kermavaahtoo ja mansik&mustik..



Ei se silti tarkoita etta ne mun oloa mitenkaan parantais... Vaikka yritys on kylla kova!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

DJ Rx

Posts: 2,527

#22318 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Piiuzki, 9.8.2007 16:40:
vähä mä hajoon pe la ja su 13tuntiii töitä *nyyh*



älä hajoo, mä teen tota lähes järestään 5 päivää viikossa :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Miinapiina

Posts: 3,494

#22319 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
paska päivä :(
paska olo :(

--
pinkki on pop!!!

larzizi

Posts: 1,661

#22320 • • larzizi
Pettynyt olo *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.