päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,039 views

Trixie

Posts: 1,342

#26441 • • Trixie
jotenki tuntuu et kaikki menny töis tänään ihan vituilleen, koko ajan jotain menny väärin tai pitää muuttaa tai unohtunu tai sit muuten vaan ihan väärin *uuh* No lenkille töiden jälkeen ni ehkä mieli parantuu *hymy*

--
face your fears and live your dreams

hemuz

Posts: 2,178

#26442 • • hemuz kätevä emäntä
jes. ne pistää työkkäris hakee johki työpaikkaan mihin ei haluis :(
isokeksi

Posts: 260

#26443 • • isokeksi iskekosi
Mikään ei tunnu sujuvan! *uuh* Taisin vahingossa vähän tilittää huonoa fiilistä työkaverille, joka ei siitä ollut niin innoissaan.. Kotiin vaan tahtois lööbaa ni ois parempi fiilinki.
Inferno@Tre

Posts: 678

#26444 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Johan taas väsyttää *haukottel*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

MenoMeeri

Posts: 52

#26445 • • MenoMeeri
Riitaa kullan kaa *uuh* Toivottavast kaikki järjestyy... <3
Avatar
#26446 • • Edited kettu kiu Guest
luulin että tilillä olisi ollut paljon paljon enemmän rahaa. nyt olen ihan köyhänä ja olisin halunnut juhlia vappuna.*uuh**uuh*

edit. taitaa jäädä choonit ja kuohuviini väliin.
martina

Posts: 1,875

#26447 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
v*tuttaa yks tyyppi, jonka mielestä on suurta huvia joka ikinen päivä v*ttuilla, olla ilkeä, loukata jollain tapaa tai haistatella mulle. *toktok*
anis

Posts: 2,451

#26448 • • Edited anis
Ei hyvin mee, näin viime yönä painajaisen mikä oli näköjään enneuni. Oon kolme vuotta sitten nähnyt samanlaisen ja eikös vaan niin tapahtunut silloin. *nyyh* Kyllä sitä ihminen tiedostamattaan aavistaa asioita.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

anis

Posts: 2,451

#26449 • • anis

_nua, 25.4.2008 09:18:
---
anis, 25.4.2008 01:55:
Ei hyvin mee, näin viime yönä painajaisen mikä oli näköjään enneuni. Oon kolme vuotta sitten nähnyt samanlaisen ja eikös vaan niin tapahtunut silloin. *nyyh* Kyllä sitä ihminen tiedostamattaan aavistaa asioita.

---


mulle on käyny monta kertaa samalla tavalla ja se on jotenkin aika pelottavaa.



Niin... Kyllä ihminen jotenkin alitajuisesti tiedostaa jos esim. poikaystävä ei ole enää kiinnostunut. Sitten se näyttäytyy unien välityksellä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

anis

Posts: 2,451

#26450 • • anis

_nua, 25.4.2008 14:57:
---
anis, 25.4.2008 14:52:
---
_nua, 25.4.2008 09:18:
---
anis, 25.4.2008 01:55:
Ei hyvin mee, näin viime yönä painajaisen mikä oli näköjään enneuni. Oon kolme vuotta sitten nähnyt samanlaisen ja eikös vaan niin tapahtunut silloin. *nyyh* Kyllä sitä ihminen tiedostamattaan aavistaa asioita.

---


mulle on käyny monta kertaa samalla tavalla ja se on jotenkin aika pelottavaa.

---


Niin... Kyllä ihminen jotenkin alitajuisesti tiedostaa jos esim. poikaystävä ei ole enää kiinnostunut. Sitten se näyttäytyy unien välityksellä.

---


Niinhän se on ja sitten kun just tommosia asioita ei hereillä haluu/pysty myöntää ittelleen niin ne tulee sitten unissa esille. Tosin mulla on alkanu olee semmosia "enneunia" mitä ei tolla selitetäkkään, mutta ne tarinat kuuluu ehkä johonki toiseen aiheeseen ku tänne



Jees. Niin, noi on kyl kummallisia*ding*. Mut jooh... Kai sitä on itse vihdoinkin myönnettävä olleensa oikeassa. Uni näytti toteen : (

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

hemuz

Posts: 2,178

#26451 • • hemuz kätevä emäntä
Lahti on paska rullaluistelumaa :(
Eli lahti pilaa tunnelman.
Sallakat

Posts: 2,220

#26452 • • Sallakat jungle, baby !
perhana että sain vähillä rahoillani tuhlattua normiruokaostoksiinkin liikaa rahaa, huoh *poks*
plus tähän päälle vielä parkkisakko helvetinhelvetti. vloppubudjetti menikin sitten siihen.
ärsyttävän tiukka rahatilanne *uuh*
Lacerta

Posts: 239

#26453 • • Lacerta
Siis voi v*tutus!!! *eiei*
Mä en tajuu, mikä v*tun pakkomielle pomol on lähettää mulle puolen päivän eest hommia just vähä ennen ku pitäs päästä kotiin. *toktok*
Ärsyttää suunnattomasti!!! Tänää ollaaki sit taas kivasti ylitöissä! PRKL!!! *släp* *igor*

--
-Happy DJ-

La Petite

Posts: 1,160

#26454 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Tekis mieli mennä vaan kotiin, mut pakko kai mennä vaan reippasti koululle.

--
Rem tene, verba seqventur

onni3mk

Posts: 3,973

#26455 • • onni3mk Onni on.
Muuten ihan ok päivä mut päätä särkee julmetusti ja niskat aivan solmussa (josta se päänsärkykin luultavasti johtuu) :/

--
Onni on.

Late

Posts: 3,441

#26456 • • Late team Lasse
Löysin just sopivan pöydän olkkariin, mutta niitä ei sitten tietenkään enää saa. *igor*
MiMoSa

Posts: 1,664

#26457 • • MiMoSa
Koko päivä, ihan perseestä.*uuh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

SyndroDome

Posts: 1,103

#26458 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

MiMoSa, 25.4.2008 21:20:
Koko päivä, ihan perseestä.*uuh*



Noh noh? Mitä se kiukkuaa

--
Life is full of choises.

Miinapiina

Posts: 3,494

#26459 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
heräsin yskiin, enkä saa enää unta *igor*

--
pinkki on pop!!!

phear

Posts: 804

#26460 • • phear &lt;X&gt;

hemuz, 25.4.2008 15:16:
Lahti on paska rullaluistelumaa :(
Eli lahti pilaa tunnelman.



Ankkurissa toi harrastus on kyllä kitketty aika tehokkaasti pois erinäisin hiekkaestein.

+nää mäet, huh.